Että kuuleeko se kaiken mitä puhuu kännykän lähistöllä. Kun esim puhuin juuri puhelimessa uudesta puhelimesta ja kas nyt näkyi facebookissa elisan puhelinmainos. No en tiedä, voi olla sattumaa mutta ihan hyvinhän tuollasta voi käyttää mihin vain. Mainontaan varsinkin erittäin hyvin.
Alkanut epäilyttää tuo Siri
12
549
Vastaukset
- korjaus
Uuden puhelimen hankinnasta siis puhuin.
- FoolioHattuko
Ajattelin että jos Siri olisi kuullut mitä puhuin ja sitten tallentanut sen tekstiksi ja sitä kautta sitten saan kohdistettua mainontaa.
- FoolioHattuko
http://aijaa.com/u7I1C8
Aika hämmentävää xD - FoolioHattuko
Nyt meni hermot
http://aijaa.com/lqvg2s - eimitäänufoasiinä
Onhan noit esimerkkejä paljonkin, joissa on puhuttu kaverin kanssa puhelimessa jostain aiheesta ja katsoppas kun seuravaan kerran fb:ssä vilkkuu mainos kyseisestä "puheeaiheesta." :0
Sattumaako? NOT! - kdkdkdkdk
Minä luulen että jokaista ihmistä kohden on yksi kyttääjä joka on valtion palveluksessa.
Mites tuo työttömyys pros.? Ei pitäs olla työttömiä,enkä usko tuohon aloitukseen enne mies piti puheohjausta kapakassa päällä sanoen tiskillä "en mee kotiin". No puhelin soitti kotiin ja vaimo kuuli kaiken,se on ainut sanaa totellut käyttö vieläkin. Ei mikään virasto voi kyylätä kun Isojen herrojen nimet,Putin lienee tunnetuin,minäkin sain oikein kultaisen s-posti kirjeen tältä henkilöltä jonka jätin avaamatta enkä varo edelleenkään ilmaisu vapauttani. Kirjoitin jutun aiheesta Ukraina,nyt puhelin soi Venäläiset kait toimittajat yrittävät taas yhteyttä. Jos luulet ei tosi ,kirjoita jotain herrasta noin 100 kertaa alkaa tulla aktivismi pyyntöjä ja toisen puolen lopeta kehoituksia,seon ittestäs kiinni uskallatko?
- Tosihämäräpaikka
Sinuna olisin enemmän huolissani tästä palstasta
- Olenkinturhis
Niinpä. Ja minä huolissani edellisestä kirjoittajasta..Aikaa muille mutta ei minulle?
- niitä.riittää
Sinuna olisin enemmän huolissani petturi ystävistä.
- Ähäkuttis
Sinuna olisin enemmän huolissani omasta elämästä kuin toisten.
- tällastakintapahtuu
Olen kuullut puhelimestani miesäänen, kun puhelin oli pöydällä, eikä siihen ollut toviin koskettu. Näin tapahtui 3 eri kertaa. Epäilen, että joku sovellus, jonka kautta joku nigerialainen tms. kuunteli. Se loppui kun puhdistin puhelimen kaikesta ylimääräisistä sovelluksista, enkä enää lataile ylimääräisiä sovelluksia. En käytä fb:tä puhelimessa, olen rajoittanut sovelluksien käyttöoikeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546