Alkanut epäilyttää tuo Siri

FoolioHattuko

Että kuuleeko se kaiken mitä puhuu kännykän lähistöllä. Kun esim puhuin juuri puhelimessa uudesta puhelimesta ja kas nyt näkyi facebookissa elisan puhelinmainos. No en tiedä, voi olla sattumaa mutta ihan hyvinhän tuollasta voi käyttää mihin vain. Mainontaan varsinkin erittäin hyvin.

12

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaus

Uuden puhelimen hankinnasta siis puhuin.

• FoolioHattuko

Ajattelin että jos Siri olisi kuullut mitä puhuin ja sitten tallentanut sen tekstiksi ja sitä kautta sitten saan kohdistettua mainontaa.

• FoolioHattuko
    • FoolioHattuko
    • eimitäänufoasiinä

Onhan noit esimerkkejä paljonkin, joissa on puhuttu kaverin kanssa puhelimessa jostain aiheesta ja katsoppas kun seuravaan kerran fb:ssä vilkkuu mainos kyseisestä "puheeaiheesta." :0
      Sattumaako? NOT!

• kdkdkdkdk

Minä luulen että jokaista ihmistä kohden on yksi kyttääjä joka on valtion palveluksessa.

• Mites tuo työttömyys pros.? Ei pitäs olla työttömiä,enkä usko tuohon aloitukseen enne mies piti puheohjausta kapakassa päällä sanoen tiskillä "en mee kotiin". No puhelin soitti kotiin ja vaimo kuuli kaiken,se on ainut sanaa totellut käyttö vieläkin. Ei mikään virasto voi kyylätä kun Isojen herrojen nimet,Putin lienee tunnetuin,minäkin sain oikein kultaisen s-posti kirjeen tältä henkilöltä jonka jätin avaamatta enkä varo edelleenkään ilmaisu vapauttani. Kirjoitin jutun aiheesta Ukraina,nyt puhelin soi Venäläiset kait toimittajat yrittävät taas yhteyttä. Jos luulet ei tosi ,kirjoita jotain herrasta noin 100 kertaa alkaa tulla aktivismi pyyntöjä ja toisen puolen lopeta kehoituksia,seon ittestäs kiinni uskallatko?

• Tosihämäräpaikka

Sinuna olisin enemmän huolissani tästä palstasta

• Olenkinturhis

Niinpä. Ja minä huolissani edellisestä kirjoittajasta..Aikaa muille mutta ei minulle?

• niitä.riittää

Sinuna olisin enemmän huolissani petturi ystävistä.

• Ähäkuttis

Sinuna olisin enemmän huolissani omasta elämästä kuin toisten.

• tällastakintapahtuu

Olen kuullut puhelimestani miesäänen, kun puhelin oli pöydällä, eikä siihen ollut toviin koskettu. Näin tapahtui 3 eri kertaa. Epäilen, että joku sovellus, jonka kautta joku nigerialainen tms. kuunteli. Se loppui kun puhdistin puhelimen kaikesta ylimääräisistä sovelluksista, enkä enää lataile ylimääräisiä sovelluksia. En käytä fb:tä puhelimessa, olen rajoittanut sovelluksien käyttöoikeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      209
      3604
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3396
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      87
      2586
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2175
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      2075
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      10
      1914
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      41
      1717
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1591
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1163
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74