Huonoimmat slotit ?

casinomaija

King of slots on kyllä sellanen, että ei vahingossakaan ikinä parempia logoja monista, ei minulla IKINÄ, kerran sain kyllä kolme kruunua mutta siihen jäi:D kerran se scattereillä tais tulla vaan hulluksi kun anto 1,25e panoksella sen 400e toki niitä pieruimpia logoja monisti, mutta sille pelille iso saavutus :D toinen mistä voisin sanoa on book of ra, ei oo minun peli ei sitten yhtään, book of dead on kyllä, siitä on muutaman kerran kirjoilla jysähdellytkin voittoja.

12

2272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HessuHöpö

      Mä pelaan yleensä aina aika paljon samoja tiettyi pelei ni mulla ei oo loppujen lopuks kauheesti pelikokemusta kauheen monista eri peleistä... Jotenki musta tuntuu et ainaki NetEntin peleistä Starburst on aika huono, ainaki jos miettii niin ku riskiä suhteessa sen potentiaaliin... Vähän sama juttu on ehkä Wild wild westissä... Toi Wild wild west on kyl mun mielestä ihan kiva peli mut siinä ei voi kyl voittaa mitä kauheen isoi voittoi ellei sit pelaa isolla panoksella...
      Musta vähän tuntuu et aika monet ajattelee et esim. Starburst olis hyväpelivalinta jos haluu kierrättää bonusrahoja... Musta tuntuu et Starburst on tosi huono peli siihen hommaan, esim. Jack and the Beanstalk on paljon parempi valinta vaik sitä ei ehkä uskoiskaa...

      • hyviääpeleejä

        Jack and the B on hyvä, kun se on nopea. Kaikki nopeat pelit ovat hyviä kierrätykseen. Kings of Chicago on mielestäni paras, mutta se on aika monissa kasinoissa kiellettyjen kierrätyspelien listalla. Ehkä liian hyvä palautusprosentti?


    • HessuHöpö

      Mikä peli on casinomaija sun lemppari peli nettikasinoilla tai mitä pelii/pelei sä pelaat yleensä nettikasinoilla?

      • casinomaija

        Joo en itekkään hirveesti hehkuta starbustin perään, mutta Book of dead, Creature from the blacklagoon, doa, fire joker, wish upon a jacpot, jack hammerit, nuo tuli nyt ainaki mieleen, mutta toki myös monia muita. ja panokset on yleensä 1-2 €


      • HessuHöpö
        casinomaija kirjoitti:

        Joo en itekkään hirveesti hehkuta starbustin perään, mutta Book of dead, Creature from the blacklagoon, doa, fire joker, wish upon a jacpot, jack hammerit, nuo tuli nyt ainaki mieleen, mutta toki myös monia muita. ja panokset on yleensä 1-2 €

        Okei... Munki mielestä Creature from the blacklagoon ja Book of dead on kivoi pelei... Joskus kyl tuntuu et kolmen kirjan saamista joutuu oottaa ikuisuuden, tosin vähän sama juttu se on muidenki pelien kanssa et joskus sitä freespinnien saamista joutuu oottaa tosi kauan... Mä menin just täs yks kerta kunnolla tilttiin ku mä pelasin Book of deadii... Saldo meni jostain reilusta 700 eurosta nollille aika nopeesti enkä mä saanu kertaakaa kolmee kirjaa, tosin jossain vaihees mä kyl nostin panoksen viiteen euroon et ei se kait niin suuri ihmekkää ollu et niin kävi...

        Mun mielestä on oikeestaa kivempi pelailla ihan vaan sillai pienellä panoksella viihdemielessä, jos se pelaaminen menee siihen et on tarkotus " rikastuu " ni mun mielestä siinä vaihees kannattaa viimeistää alkaa miettii omaa suhtautumista pelaamiseen...
        Mä en kyl ite oikee tykkää tosta Fire jokerista, mun mielestä se on jotenki tylsä peli :D
        Oot sä ikinä pelaillu Jack and the Beanstalkkii? Se on mun mielestä kiva peli... Mikä on muuten sun isoin voitto tosta Creature from the blacklagoonista?


      • casinomaija

        No oot sinä humputtanu sit kunnolla siihen peliin ja vielä huonolla menestyksellä :D Oon kokeillu jack and the beanstalkkia on se ihan ok, suurin voitto creaturesta on 1e panoksella 400e.


      • creaturefrom
        casinomaija kirjoitti:

        Joo en itekkään hirveesti hehkuta starbustin perään, mutta Book of dead, Creature from the blacklagoon, doa, fire joker, wish upon a jacpot, jack hammerit, nuo tuli nyt ainaki mieleen, mutta toki myös monia muita. ja panokset on yleensä 1-2 €

        Creature from.... on hyvä peli, mutta paskasti antanut voittoja. Aika monet pelit ovat näyttäviä, mutta vastaavasti imuroivat pelaajan rahat.


      • hrtfggffgfgfggf
        HessuHöpö kirjoitti:

        Okei... Munki mielestä Creature from the blacklagoon ja Book of dead on kivoi pelei... Joskus kyl tuntuu et kolmen kirjan saamista joutuu oottaa ikuisuuden, tosin vähän sama juttu se on muidenki pelien kanssa et joskus sitä freespinnien saamista joutuu oottaa tosi kauan... Mä menin just täs yks kerta kunnolla tilttiin ku mä pelasin Book of deadii... Saldo meni jostain reilusta 700 eurosta nollille aika nopeesti enkä mä saanu kertaakaa kolmee kirjaa, tosin jossain vaihees mä kyl nostin panoksen viiteen euroon et ei se kait niin suuri ihmekkää ollu et niin kävi...

        Mun mielestä on oikeestaa kivempi pelailla ihan vaan sillai pienellä panoksella viihdemielessä, jos se pelaaminen menee siihen et on tarkotus " rikastuu " ni mun mielestä siinä vaihees kannattaa viimeistää alkaa miettii omaa suhtautumista pelaamiseen...
        Mä en kyl ite oikee tykkää tosta Fire jokerista, mun mielestä se on jotenki tylsä peli :D
        Oot sä ikinä pelaillu Jack and the Beanstalkkii? Se on mun mielestä kiva peli... Mikä on muuten sun isoin voitto tosta Creature from the blacklagoonista?

        Book of Dead on nykyään melkeinpä imureista melkein pahin. Voit pelata vaikka tyyliin 400 kierrosta putkeen saamatta yhtään bonusroundia. Itse tosin pelannut sentin panoksella niin ei tule isoja tappioita.


    • BookOfWhat

      Noo <b>Book of Dead</b> ei ole edes paha :D Itseasiassa kyllä siinä sentää paremmin osuu ku alkuperäisessä versiossa Book of Raikulissa.

    • Anonyymi

      Tuolla on muuten video siitä ku napsahtaa ruutu täyteen seikkailijoita. Että se siitä imurista

      book of dead spins . com

    • Anonyymi

      Reactoonz on hyvä. Mutta kyllä sekin osaa välillä imeä kassan kuivaksi, heh!

      Paitsi Gargan saa vapaaksi!

      reactoonz.com

      Yks missä en ikinään osu just toi Book of Ra. Ei vaan ole tuuri ollut matkassa. Perhana.

    • Anonyymi

      Miten kukaan voi tykätä Book of dead peilistä? Oon nyt vuosikausia pelaillut sitä aina välillä kun tuntuu olevan niin kovin suosittu ja ajattelin, että ehkä en vaan ymmärrä jotain, mutta ei vaan mene jakeluun. Siis peli jossa tuntuu olevan tasan kolme vaihtoehtoista tulosta pyöräytykselle. Oma panos takaisin, puolet panoksesta takaisin tai ei voittoa. Jos joskus hyvin hyvin harvoin osuu ilmaiskierrokset niin voitto saattaa olla jopa 10 kertaa panos VAU!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe