Niin kyllä se vaan suurimmaksi osaksi on niin että naiset haluaa isoa. Yhden kerran joskus nuorena ollessani nainen ei halunnut seksiä kun sanoi että voi sattua. Nukuttiin sitten vaan yö vierekkäin. Ja eihän minulla mikään jättikalu edes ole vaan mitat on 21/17. Ensimmäinen on pituus ja toinen ympärysmitta.
Menkää as:tä katsomaan aimopamausta
2
230
Vastaukset
Aimo voisi tehdä homman helpommaksi, jos laittaisi linkin kuvistaan tänne ja poistaa mahdolliset estot.
Minä en ainakaan jaksa lähteä AS:a selailemaan tai rekisteröitymään sinne.
Muistan aikoinaan, kun Aimopamaus kehui kulliaan täällä, niin Asko vastasi nikillä; Aimokusetus. Askohan ei usko, että isoja kulleja on olemassa.
Onkohan Asko juopottelemassa, kun ei ole näkynyt hetkeen? Nooh. Ehkä tuo Aimon iso kulli tuo sen tänne kertomaan, että kyseessä on kusetettu kolmetoistasenttinen sitten kuitenkin. Hän kun tietää kullin koot niitä näkemättä :D- Mursumies2
21/17 joo ei kauhean iso ei.
Palstalle voisi ottaa lisää väittelyksi onko komealla naamalla väliä tai ihan oma palsta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341