Sinetrol Plus,onko käyttäjiä ?

Wanna_be_thin

.Onko kukaan kokeillut/parasta-aikaa kokeilemassa alussamainittua laihdutusvalmistetta ? Itse tilasin n.viikko sitten aloituspaketin jonka pitäisi saapua kohtapuoliin..Näitä kun on markkinoilla pilvinpimein erilaisia valmisteita niin hyvin hankala sitten tietää mitkä oikeasti toimii,jos sitten yksikään ja mitkä ovat,jos ovat vain puhdasta humpuukia ja raharysiä,jota kyllä vähän epäilen tämänkin lopulta olevan.Rahat pois tyhmiltä,keinolla millä hyvänsä,vaikka sitten ostajan hädän kustannuksella,niinhän se menee.

25

10620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijakkaa

      En ole aineesta koskaan kuullutkaan aiemmin, mutta kun katson heidän nettisivuaan, nuo lupaukset on aika kovia, ja etenkin kommentit siitä, miten tuo laihdutusvaikutus on aikaansaatu, on aika ympäripyöreitä.

      Saatat olla siinä oikeassa, että hädänalaisilta rahat veks. Itse en ainakaan keksi että miten tuo elimistössä lymyävä rasva palaisi sen paremmin tuolla aineella. Nimenomaan rasvan polttamisesta tuolla kerrotaan.

      No, kerro kuitenkin täällä että miten kävi. Itse luottaisin enemmän siihen perinteiseen kaavaan, että pitäisi syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

    • poå

      Kokeiltu on ja täyttä humpuukia, nyt riidellään laskutuksesta mikä ei ole sovitun mukainen. Äkkiä eroon kapseli sta.

      • ULLAPULLA77

        Minäkin sorruin tilaamaan, ei mitään vaikutusta, eli painon pudotusta ja uusi lähetys tuli melkein heti ensimmäisen perään, samoin lasku. Piti laittaa kaikki peliin, että pääsin irti. Palautin tuotteen ja palautus pitikin itse maksaa. HUMPUUKIA!!!


      • aija11

        Mistä saan osoitteen että voin palauttaa voitko auttaa??


    • Wanna_be_thin

      Noniin,,9.8.-17 aina tänneasti söin,ja vielä n.kuukauden (maksettuja kapseleita jäljellä) eteenpäinkin syön kyseisiä ”kukkamullan makuisia” kapseleita sisältänyttä tuotetta,ja n.200€ tähän turhuuteen sijoitettuani, ja huomattuani ettei mitään vaikutusta missään näy niin lopetan koko turhan touhun syötyäni maksetut kapselit, kun eivät ole näköjään niin kovaa myrkkyä että olisivat ehtineet vielä tappaakkaan.Mutta ei noilla ole kyllä paino pudonnut mihinkään,päinvastoin,vähän tullut lisääkin massaa ja mahdollinen vähäinen ”näkyvän materian” häviäminen on kuulemma mitä todennäköisemmin käyttämäni nesteenpoistolääkkeen,ei tämän kyseisen ”laihdutusvalmisteen” ansiota.Eli oma arvioni on ko. tuotteesta että paskaa mitä paskaa ja humpuukia hölmöille,tämäkin,niin kuin niin monet muutkin laihdutusvalmisteet ovat.

      • Anonyymi

        Minulta on tippunut painoa etenkin pepusta ja reisistä. Olen aina ollut normi painoinen ja liikunallinen, mutta tämä tuote käy rasvoihin käsiksi. Vessanpöntössä on jopa pisaamisen jälkeen veden pinnassa rasvaa. Ja kun treenaan niin tunnen erilailla kuinka keho kuumenee ja lämpö alka polttamaan rasvaa kehossa.


    • Revuliina

      En ole huomannut mitään hyötyä tästä. Lopetin sen mielestäni jo ja se lopetus vastaan otettiin hyvin tylysti. Käskettiin maksamaan lasku, vaikka olin sen jo maksanut. Kaikesta huolimatta käsissäni on nyt uusi lähetys ilman mitään tarkempia tietoja. Tämäkin selvittäminen todella hankalaa. Tyhjästä kerta ei auta pitäisi maksaa lähes 100 e.

    • Naturally

      Koittakaa mieluummin puolikas sitruuna puristettuna lasilliseen vettä aamulla ensimmäisenä. Joukkoon voi laittaa vaikka kollageenijauhetta, jotta nivelet eivät kipeydy mahdollisesta liikunnasta. Tsemppiä, tuloksia ja iloista mieltä ilman huuhaapillereitä :)

      • Anon1

        Söin niitä vuoden, en huomannut mitään eroa normasli liikkumisen ja sylnnin lisäksi, jotta ne olisivat lisänneet tehoa rasvsnpolttoon. Kalliita!!!. Niissä on msinittu viimeinen muutospäivä, jollioin pitäisi ilmoittaa heille jstkaako tilausta vai ei, mutta jos eii muista tai huomaa sitä, tottakai niitä tulee seuraavakin satsi.


    • panima

      Itse olen kanssa joutunut tappelemaan niitten kanssa, Kunnes otin yhteyttä ecc;hen. Odottelen parhaillaan mitä tapahtuu.

      • VANHUS

        Huomenta
        Itse tyhmänä menin lankaan , yhden pakkauksen saatuani odotin laskua , vaan sieltä tuli uusi lähetys ja saatuani sen palautin , mutta sitten sain 95e laskun jota en meinaa maksaa kun
        palauti sen 14 vrk kuluessa onneksi otin kuitin tateen ja isäksi kuvan palautetusta kirjeestä.
        Kerro mikä on ecc hen ja mistä löydän osoitetiedot , ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ LAN KAAN.


    • hölmö

      Mulla juuri eile tullut uusi paketti. miten irtisanoitte tilauksen?

      • Lydig

        Halusin kans irtisanoa mut ei oo.missää puh.numero mihin soittaa???


      • hepu

    • Sanoin kans heti irti ekan paketin jälkeen ,mutta sain kohta laskun 94 euroa. Kirjoitin sinne ja kysyin mistä se lasku on ,odotan vastausta ,ÄLKÄÄ IHMISET TIKLATKO SITÄ SINERTOLLIA ,TROLLI KOK FIRMA!! Hujausfirma!!

    • VTT

      huhhuh teidän kanssa....toihan on ihan täysi LUME pilleri , tutkittu
      ja testattu !! ihan vaan jauhopaskaa sisältää...

      • Kyllästynyt

        Sama minulla ,haluaisin irti sanoa koko höskän ei rahat riitä tommoiseen,mistä saa sanoa irti koko tilaus.


    • Anonyymi

      Itsellä toimii syönyt 4 päivän ajan ja lähtö paino oli 50 kg ja nyt on 48.9kg
      Otin tarjouksella 6.90e ja nyt peruutin koska en halua maksaa kun hinta tarjous oli vaan yhdelle kk ja tuloksia on tullut

      • Anonyymi

        Höpö höpö trolli:) ei varmaan oo lähteny painoa mihinkään..


      • Anonyymi

        4 päivässä pudonnut 1kg100g,eiköhän se johtunut siitä kun kävit vääntämässä kunnon savet pönttöön vaan.. Ei pillereistä.. :)


    • Anonyymi

      Toimii ihan sikahyvin!!!!! Painoin jotain 123kg ja tilasin 6,90€ 1kk ja nyt 15 pilleriä oon syöny nii ei pysy jalat enää maassa ja vaaka ei näytä numeroita. Joka päivä istun vaa sohvalla ja kattelen telkkaria ja syön mitä huvittaa. Toista satsia ootellessa. En vaa tiiä että uskallanko syyä ku joutuu jonku ankkurin ostaan ettei lennä minnekkään pilvenreunalle.

    • Anonyymi

      Hyvä etten sortunut tähän, kun sain viestin että 30vrk kapseli vain postikulujen hinnalla.. Mutta vähän liian hyvä ollakseen totta.. Ei nämä läskit itsestään lähde.. Olisi liian helppoa jos lähtisi.

    • SINETROL sisältää greippiä ja en löytänyt tietoa kuinka paljon.
      Greippi ja esim. verenpainelääkitys yhdessä aiheuttaa vaaran käyttäjälleen ja monesti ylipanoisella henkilöllä on myös verenpainelääkitys.
      Tuotteen tietoihin olisi lisättävä tieto kulttajalle siitä mikä on greipin osuus sisällöstä ja myös maininta vaarasta joka aiheutuu verenpainelääkityksen samanaikaisesta käytöstä.

    • Anonyymi

      Jos olisi olemassa todella toimiva laihdutuslääke niin maailmassa ei olisi ylipainoisia ihmisiä😉

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe