Valituksen jälkeen saunaan tuli niin kovat lämpötilat, että joku aivan varmasti saa vähintään sydänkohtauksen niissä löylyissä. Kun moinen tapahtuu, holhousvaltio määrää meidän yleisen saunatilan muutettavaksi YH-äitien lastenvaunuvarastoksi.
Tämä liittyy vahvasti alkoholiin, sillä minä ja Sauna_Timppa ollaan aina melko päissään löylyissä. Ei niitä kestä, jos nakkaa kerralla koko sangollisen vettä kiukaalle.
Me ollaan Sauniksen kanssa kusessa
17
397
Vastaukset
- löylyvä_lissee
Luulisi ettei ole enää kylmät kädet?
- Kylmis_
Mulla on käsissä huono verenkierto ja siitä nimimerkki. Jostain syystä Saunoessa menen naama ihan tulipunaiseksi ja laskee vasta tuntien päästä.
- sydänlääkäri
Kylmis_ kirjoitti:
Mulla on käsissä huono verenkierto ja siitä nimimerkki. Jostain syystä Saunoessa menen naama ihan tulipunaiseksi ja laskee vasta tuntien päästä.
Huono ääreisverenkierto kielii rakenteellisesta sydänviasta.
Elät noilla elintavoilla ehkä 50-59 vuotiaaksi. - Kylmis_
sydänlääkäri kirjoitti:
Huono ääreisverenkierto kielii rakenteellisesta sydänviasta.
Elät noilla elintavoilla ehkä 50-59 vuotiaaksi.Pitääkö mun vielä noin kauan kitua? Haluaisin jo haudan lepoon.
- holotna
Kylmis_ kirjoitti:
Pitääkö mun vielä noin kauan kitua? Haluaisin jo haudan lepoon.
Siellä haudassa voipi tulla kylymä.
- Naapurinkyylä
Ilmoitustaululla on edelleen ilmoitus, että lauteet pidettävä puhtaana ja käytettävä laudeliinaa, mutta lauteet pestävä saunomisen jälkeen , mikäli likaantuvat.
Lisäksi kehoitetaan ottamaan yhteyttä huoltoyhtiöön, jotta syyllinen maksaisi ulosteilla töhrittyjen lauteiden vaihdon ja hakisi dildonsa toimistolta.
Puohitien sonniparin saunomiset on saunottu.
Uskoakseni liittyvät pian Kupittaalle asdfh... ja Tissun muiden jakaantuneiden persoonien joukkoon. Kyllä siellä on tullut useasti kännipäissään paiskattua koko sanko kerralla tyhjäksi kiukaalle ja sen jälkeen Kylmis löytää aina itsensä ulisemasta alalauteilta
- Kylmis_
Homman nimihän on se, että Saunis valitti mulle liian miedoista löylyistä, joten tein virallisen vikailmoituksen vuokranantajalle. Nyt siellä on sellaiset löylyt, että oksat pois. Kyllä sen kännissä kestää, mutta tämä meidän Sauna Timppa haluaa aina suorastaan kiduttaa itseään kauhotellessa. Monesti on jopa sekunneista kiinni, ettei ihoon tule palovammoja.
Siis kiuas on nyt säädetty asentoon: sitä saa, mitä tilaa, ja jos tilaa liikaa, se on tilaajan omalla vastuulla ja holhousvaltiomme ei tulisi tapaturmatapauksissa puuttua koko asiaan.
Jos palaa, se on oma vika. - Mikkipatterinvälissä
Kuulin huhun apteekkivarkaasta, joka jäi kiinni nautittuaan saaliinsa viekkareissa yhdellä kertaa. Sontaseppo oli ihastellut unilääkkeitä kotiin päästyään ja napannut reippaasti kaljaa, kunnes tempaissut purkillisen kerralla. No koko homma päätyi siihen, että lasketteli kerrostalon rappukäytävässä rappusia alas liukkaat savet housuissa ja sätki kuin akerias. Aika nolo tapa jäädä kiinni, puhumattakaan että aivot kärähti......lopullisesti.
- xxxTissuttaja_
Hehehee 🤣
- VaadinTietää
Kummalla on isompi pippeli löysänä Santulla vai Kylmiksellä?
- yhden.asennon.peli
Muuta asentoahan noilla sankareilla ei taida olla kuin "löysä".
- KyImis
yhden.asennon.peli kirjoitti:
Muuta asentoahan noilla sankareilla ei taida olla kuin "löysä".
Large mutta löysä.
- Asdfh3257
Oli kyl aika vapinavideo mihin hoitsu viittaa
- sklobo
Haluaisin potkaista kylmistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230