Coinlahkossa epäusko jyllää?

IhanaaUskoa

Pörssiin mennään kolmannella kvartaalilla mutta profeetta Ruhjake ei kerro vuotta. Mutta tosiuskovaiset jaksavat odottaa "tuhanvuotista valtakuntaansa" DealShitter on esimakua Onetaivaasta.

42

1194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgjfhtfhthd

      Puheet pörssilistautumisesta ova sitä sama kuin konvertoiva mastercard, algortimin julkistus , kauppapaikat,....

      Pörssiin meno ei ole mahdollista. Onecoinilla itsellään ei ole mitään arvoa ja varallisuutta jota pössinoteerattu yhtiö tarvitsisi. Puupäiltä kerätty raha kun valuu suoraan rutjakkeen ja kumppaneiden omiin taskuihin, onecoin on pelkkää kulissi edessä. Toisekseen pörssiin listautuminen asettaa vaatimuksia yhtiön toiminnan läpinäkyvyydestä joita pyramidihuijaus tietenkään ei täytä.

      Onekoijarit ovat kyllä kovia myymään olematonta, joten kuvio voisi olla seuraavanlainen: Sopivaa korvausta vastaan puupää voi ostaa tai ehkäpä louhia yhtiön "osakkeita". Näiden "kryptoosakkeiden" olemassaolo olisi tietysti yhtä epämääräinen käsite kuin onecoini . Pörssi olisi jälleen kerran onecoinin oma leikkipörssi ja vain ostaminen olisi mahdolista mutta sehän ei puupäitä haittaa. Näin onecoinin osakkeen nimellisarvo voisi olla taas jokin rutjakkeen hatusta tempaisema luku. joka kasvaisi jakuvasti,

      Tämä olisi viimeinen iltalypsy jolla ne loputkin eurot vietäisin puupäiltä.

      • TuubaaMitäTuubaa

        Erittäin hyvin tiivistetty ja totuudenmukainen kuvaus asiasta. Huom! TOTUUDENMUKAINEN!

        Tuo sana "totuus" taitaa puuttua Bulgarian sanakirjasta, sen verran paksua tuubaa sieltä on ladeltu.

        Lienee ihan samassa sarjassa, kuin jo uskonsa menettäiden coinistien "uuden pelastuksen airut" atlantic-härdelli, jossa samoja elementtejä...

        Siihen on jo moni haksahtunut ja sama rumba alkaa. Voi voi sentään, kun on pakko tverkkaa, että saisin fyrkkaa sano tunkki, kun rikastumisesta haaveili.


    • Jfjyfiyyijh

      Nyt on uusi virtuaaliraha julkaistu. Meillä ei tarvitse louhia.. vaan LUODA.. luonti yksikkö löytyy navetan takana lapioiden vierestä..

      • HahahDiiShitt

        Siis Coinlahko lou koko ajan sontaa, DealShittiä.


    • nouvankoin

      Suomalaiset coin-ku$etetut ovat jo pitkään olleet ihan hiljaa, kun ovat tajunneet homman nimen. Silti hiljaisuudessaan yrittävät uskoa viimeiseen asti, että vielä joskus sieltä kunnon tili kilahtaisi - tai paremminkin, että pääsisi edes omilleen. Se on kyllä hassunhauskaa miten ne ovat vuodesta toiseen samat koijarit näissä mukana mutta myös samat kusetetut. Ilmeisesti homma pitää oppia kantapään kautta useamman kerran.

      • vuosisittenjoomillaan

        "Suomalaiset coin-ku$etetut ovat jo pitkään olleet ihan hiljaa, kun ovat tajunneet homman nimen."

        Sinustako kun olemme hiljaa lapsellisilla idioottipalstoilla = Olemme hiljaa omiemme keskuudessakin. Hahahaa!

        No uskonsa kutakin auttakoon, jos edes vähän helpottaisi tuskaanne.;)


      • lkewjfoiofepj

        No jaa. "Vuosisittenjoomillaan" on ymmärtänyt hieman oudolla tavalla sen, mitä "vastustajat" ovat tuoneet esille.

        Vastustajilla ei ole mitään "tuskaa", vaan tuskaa kokevat ne, joita olet tunkittanut huijaukseen menettämään rahansa ja sen myötä perheensä ja elämänsä. No miksi olet tunkittanut? No siksi että itse pääset pääkallopalkkioiden kautta "omillesi". (Muilla keinoin ei Ponzi huijauksissa rahaa tule, kuin pääkallopalkkioina) Nyt ollessasi omillasi oletkin vain jäänyt katselemaan, pääsevätkö tuttavasi sukulaisesi ja muut lähelläsi olevat myös "omilleen".

        Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi"

        Mikäli lähelläsi olevat eivät saaneet tunkitettua riittävästi omaa lähipiiriään mukaan, menettävät he rahansa, mutta SEHÄN EI SINUA HAITTAA.

        Muistaakseni Win Capitassa samaa asennetta ylläpitäneet tunkit tulivat mukiloiduiksi aina silloin tällöin.

        Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. Sama koskee perustajaannekin Rutjake Ihmetoosaa. Rutjakkeella tosin hieman suuremmat tahot takana kuin teillä tavallisilla tomppeleilla.. korjaan tunkeilla.


      • HelmiäSijjoille
        lkewjfoiofepj kirjoitti:

        No jaa. "Vuosisittenjoomillaan" on ymmärtänyt hieman oudolla tavalla sen, mitä "vastustajat" ovat tuoneet esille.

        Vastustajilla ei ole mitään "tuskaa", vaan tuskaa kokevat ne, joita olet tunkittanut huijaukseen menettämään rahansa ja sen myötä perheensä ja elämänsä. No miksi olet tunkittanut? No siksi että itse pääset pääkallopalkkioiden kautta "omillesi". (Muilla keinoin ei Ponzi huijauksissa rahaa tule, kuin pääkallopalkkioina) Nyt ollessasi omillasi oletkin vain jäänyt katselemaan, pääsevätkö tuttavasi sukulaisesi ja muut lähelläsi olevat myös "omilleen".

        Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi"

        Mikäli lähelläsi olevat eivät saaneet tunkitettua riittävästi omaa lähipiiriään mukaan, menettävät he rahansa, mutta SEHÄN EI SINUA HAITTAA.

        Muistaakseni Win Capitassa samaa asennetta ylläpitäneet tunkit tulivat mukiloiduiksi aina silloin tällöin.

        Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. Sama koskee perustajaannekin Rutjake Ihmetoosaa. Rutjakkeella tosin hieman suuremmat tahot takana kuin teillä tavallisilla tomppeleilla.. korjaan tunkeilla.

        Hyvä kommentti mutta tuhlasit ruutia hukkaan. Ei tavallinen CoinTunkki ymmärrä tätä. Hän ihannoi päätunkittajia, Parhialaa, Waalsoossia ja kuvittelee JOSKUS olevansa samalla tasolla.


      • vuosisittenjoomillaan
        lkewjfoiofepj kirjoitti:

        No jaa. "Vuosisittenjoomillaan" on ymmärtänyt hieman oudolla tavalla sen, mitä "vastustajat" ovat tuoneet esille.

        Vastustajilla ei ole mitään "tuskaa", vaan tuskaa kokevat ne, joita olet tunkittanut huijaukseen menettämään rahansa ja sen myötä perheensä ja elämänsä. No miksi olet tunkittanut? No siksi että itse pääset pääkallopalkkioiden kautta "omillesi". (Muilla keinoin ei Ponzi huijauksissa rahaa tule, kuin pääkallopalkkioina) Nyt ollessasi omillasi oletkin vain jäänyt katselemaan, pääsevätkö tuttavasi sukulaisesi ja muut lähelläsi olevat myös "omilleen".

        Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi"

        Mikäli lähelläsi olevat eivät saaneet tunkitettua riittävästi omaa lähipiiriään mukaan, menettävät he rahansa, mutta SEHÄN EI SINUA HAITTAA.

        Muistaakseni Win Capitassa samaa asennetta ylläpitäneet tunkit tulivat mukiloiduiksi aina silloin tällöin.

        Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. Sama koskee perustajaannekin Rutjake Ihmetoosaa. Rutjakkeella tosin hieman suuremmat tahot takana kuin teillä tavallisilla tomppeleilla.. korjaan tunkeilla.

        En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt.

        "Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi""

        Jokainen lähipiirissäni jälkeeni lähtenyt sponsoroimani suomalainen on vähintäin omillaan. Yksi thaimaalainen ja espanjalainen eivät ole vielä saavuttaneet ilmaista koulutustasoa, mutta he ovat olleet mukana vasta n. kolme kuukautta tai thaimaalainen vasta n. kaksi kuukautta, mutta tiedän että he eivät ole nukkuvia verkostolaisia ja hoitavat kyllä osuutensa verkoston kasvattamisesta hyvinkin nopeasti. Olen siis rakentanut verkostoni muita auttaen ja näin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiimissäni olen painottanut, että jokainen pyrkii ilmaiseen koulutustasoon ja näin olen myös itse tehnyt vaikka olisin voinut nostaa voittoakin, mutta olen ostanut lähinnä lisää kolikoita ja tililläni on myös euroja, joita olen hyödyntänyt mm. Dealshakerissa esim. Helsingissä parturissa ja nyt kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla ja kupongin kautta olimme hoidot varanneet.

        Siis kolikoilla on jo käytettävyyttä myös Suomessa ja lisää tulee.

        "Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. "

        Hah, ei mitään pelkoa, vaan usein kun joku on lähestynyt takaa ja laittaa kätensä olkapäälleni, niin kysyy että "ehditkö oluelle hän tarjoaa." Minulla ei koskaan ole ollut yhtään vihamiestä tai naista ja ystäviä on tullut OneCoin kautta lisää paljon.


      • vieläkönäitäon
        vuosisittenjoomillaan kirjoitti:

        En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt.

        "Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi""

        Jokainen lähipiirissäni jälkeeni lähtenyt sponsoroimani suomalainen on vähintäin omillaan. Yksi thaimaalainen ja espanjalainen eivät ole vielä saavuttaneet ilmaista koulutustasoa, mutta he ovat olleet mukana vasta n. kolme kuukautta tai thaimaalainen vasta n. kaksi kuukautta, mutta tiedän että he eivät ole nukkuvia verkostolaisia ja hoitavat kyllä osuutensa verkoston kasvattamisesta hyvinkin nopeasti. Olen siis rakentanut verkostoni muita auttaen ja näin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiimissäni olen painottanut, että jokainen pyrkii ilmaiseen koulutustasoon ja näin olen myös itse tehnyt vaikka olisin voinut nostaa voittoakin, mutta olen ostanut lähinnä lisää kolikoita ja tililläni on myös euroja, joita olen hyödyntänyt mm. Dealshakerissa esim. Helsingissä parturissa ja nyt kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla ja kupongin kautta olimme hoidot varanneet.

        Siis kolikoilla on jo käytettävyyttä myös Suomessa ja lisää tulee.

        "Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. "

        Hah, ei mitään pelkoa, vaan usein kun joku on lähestynyt takaa ja laittaa kätensä olkapäälleni, niin kysyy että "ehditkö oluelle hän tarjoaa." Minulla ei koskaan ole ollut yhtään vihamiestä tai naista ja ystäviä on tullut OneCoin kautta lisää paljon.

        Oivoi.


      • vastustuksenaatelia
        vieläkönäitäon kirjoitti:

        Oivoi.

        Kerrankin kun tänne "vuosisittenjoomillaan" vaivautuu kirjoittamaan asiallisen kirjoituksen, niin "vieläkönäitäon" kirjoittaa vastineen "Oivoi." ;)

        On se köyhää?


      • vuosisittenjoomillaan kirjoitti:

        En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt.

        "Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi""

        Jokainen lähipiirissäni jälkeeni lähtenyt sponsoroimani suomalainen on vähintäin omillaan. Yksi thaimaalainen ja espanjalainen eivät ole vielä saavuttaneet ilmaista koulutustasoa, mutta he ovat olleet mukana vasta n. kolme kuukautta tai thaimaalainen vasta n. kaksi kuukautta, mutta tiedän että he eivät ole nukkuvia verkostolaisia ja hoitavat kyllä osuutensa verkoston kasvattamisesta hyvinkin nopeasti. Olen siis rakentanut verkostoni muita auttaen ja näin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiimissäni olen painottanut, että jokainen pyrkii ilmaiseen koulutustasoon ja näin olen myös itse tehnyt vaikka olisin voinut nostaa voittoakin, mutta olen ostanut lähinnä lisää kolikoita ja tililläni on myös euroja, joita olen hyödyntänyt mm. Dealshakerissa esim. Helsingissä parturissa ja nyt kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla ja kupongin kautta olimme hoidot varanneet.

        Siis kolikoilla on jo käytettävyyttä myös Suomessa ja lisää tulee.

        "Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. "

        Hah, ei mitään pelkoa, vaan usein kun joku on lähestynyt takaa ja laittaa kätensä olkapäälleni, niin kysyy että "ehditkö oluelle hän tarjoaa." Minulla ei koskaan ole ollut yhtään vihamiestä tai naista ja ystäviä on tullut OneCoin kautta lisää paljon.

        Täyttä skeidaa! Kukaan lähipiirissäsi oleva ei ole päässyt omilleen etkä sinäkään ole sellaisessa tilanteessa. Sinä vaan heität turhaa läppää. Muka "ollaan omillamme". Ainoastaan pyramidin kärki tienaa. Sama tilanne on kaikissa pyramidihuijauksissa. Väitteesi "omillaan olosta" on matemaattisesti mahdoton.

        MUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • olettomppeli
        Avotampio_ kirjoitti:

        Täyttä skeidaa! Kukaan lähipiirissäsi oleva ei ole päässyt omilleen etkä sinäkään ole sellaisessa tilanteessa. Sinä vaan heität turhaa läppää. Muka "ollaan omillamme". Ainoastaan pyramidin kärki tienaa. Sama tilanne on kaikissa pyramidihuijauksissa. Väitteesi "omillaan olosta" on matemaattisesti mahdoton.

        MUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        "Väitteesi "omillaan olosta" on matemaattisesti mahdoton."

        Sanoo mies joka ei ole vielä koskaan ymmärtänyt OneCoin/OneLife palkkiojärjestelmää oikein.

        Esitäpä taas se Avotampion matemaattinen kaava palkkioiden muodostumisesta. Aivan ei kuulu kun et osaa! Hah!


      • lkewjfoiofepj
        vuosisittenjoomillaan kirjoitti:

        En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt.

        "Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi""

        Jokainen lähipiirissäni jälkeeni lähtenyt sponsoroimani suomalainen on vähintäin omillaan. Yksi thaimaalainen ja espanjalainen eivät ole vielä saavuttaneet ilmaista koulutustasoa, mutta he ovat olleet mukana vasta n. kolme kuukautta tai thaimaalainen vasta n. kaksi kuukautta, mutta tiedän että he eivät ole nukkuvia verkostolaisia ja hoitavat kyllä osuutensa verkoston kasvattamisesta hyvinkin nopeasti. Olen siis rakentanut verkostoni muita auttaen ja näin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiimissäni olen painottanut, että jokainen pyrkii ilmaiseen koulutustasoon ja näin olen myös itse tehnyt vaikka olisin voinut nostaa voittoakin, mutta olen ostanut lähinnä lisää kolikoita ja tililläni on myös euroja, joita olen hyödyntänyt mm. Dealshakerissa esim. Helsingissä parturissa ja nyt kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla ja kupongin kautta olimme hoidot varanneet.

        Siis kolikoilla on jo käytettävyyttä myös Suomessa ja lisää tulee.

        "Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. "

        Hah, ei mitään pelkoa, vaan usein kun joku on lähestynyt takaa ja laittaa kätensä olkapäälleni, niin kysyy että "ehditkö oluelle hän tarjoaa." Minulla ei koskaan ole ollut yhtään vihamiestä tai naista ja ystäviä on tullut OneCoin kautta lisää paljon.

        KRP ei ole "tsekannut" yhtään mitään, vaan kehotti varovaisuuteen, joka on kohtelias ja ainoa tapa ilmaista että homma on täyttä roskaa. Kun Suomen rajat ylitetään, Suomen poliisin toimivalta loppuu.

        >kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla <

        Ylläoleva on myös mukava vale. Liekö sen takia sanottu, että joku onneton vielä liittyisi vahingossa rikollisten Ponziin erehdyttämisen kautta.

        Onecoineilla ei voi maksaa coineja vapaasti siirtämällä, vaan jotta conit siirtyisivät ylipäätään mihinkään, pitää siirtäjän ja vastaanottajan olla "samassa linjassa" pyramidipelin pyramidirakenteessa, joka tarkoittaa että coineja ei todellisuudessa voi käyttää.

        Jos haluaisi ostaa nakkikioskilta hot dogin, tai jäätelökioskilta jäätelön, se ei käy.

        Coineilla ei kukaan myy mitään sellaista, joka on pitänyt alun perin ostaessa maksaa euroilla. Tämä asia on se, joka tekee coineista täysin olemattomia sen lisäksi, että mitään lohkoketjutusta ei ole, eikä coineja ole identifioitu KYC periaatteen mukaisesti, jolla tekniikalla esim jokainen bitcoin on todennettavissa keneltä lähti, ja kenelle päätyi.

        Lopettakaa jo se tietämättömien ihmispolojen (=järjellisesti vähälahjaisempien) huijaaminen mukaan ilmiselvään rikolliseen toimintaan.


      • Faktaakinvälillä
        lkewjfoiofepj kirjoitti:

        KRP ei ole "tsekannut" yhtään mitään, vaan kehotti varovaisuuteen, joka on kohtelias ja ainoa tapa ilmaista että homma on täyttä roskaa. Kun Suomen rajat ylitetään, Suomen poliisin toimivalta loppuu.

        >kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla <

        Ylläoleva on myös mukava vale. Liekö sen takia sanottu, että joku onneton vielä liittyisi vahingossa rikollisten Ponziin erehdyttämisen kautta.

        Onecoineilla ei voi maksaa coineja vapaasti siirtämällä, vaan jotta conit siirtyisivät ylipäätään mihinkään, pitää siirtäjän ja vastaanottajan olla "samassa linjassa" pyramidipelin pyramidirakenteessa, joka tarkoittaa että coineja ei todellisuudessa voi käyttää.

        Jos haluaisi ostaa nakkikioskilta hot dogin, tai jäätelökioskilta jäätelön, se ei käy.

        Coineilla ei kukaan myy mitään sellaista, joka on pitänyt alun perin ostaessa maksaa euroilla. Tämä asia on se, joka tekee coineista täysin olemattomia sen lisäksi, että mitään lohkoketjutusta ei ole, eikä coineja ole identifioitu KYC periaatteen mukaisesti, jolla tekniikalla esim jokainen bitcoin on todennettavissa keneltä lähti, ja kenelle päätyi.

        Lopettakaa jo se tietämättömien ihmispolojen (=järjellisesti vähälahjaisempien) huijaaminen mukaan ilmiselvään rikolliseen toimintaan.

        ">kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla <

        Ylläoleva on myös mukava vale. Liekö sen takia sanottu, että joku onneton vielä liittyisi vahingossa rikollisten Ponziin erehdyttämisen kautta."

        No sitä en tiedä ovatko käyneet Ähtärissä (todennäköisesti) mutta kyllä sieltä sai onecoineilla hoitoja ja turvesaunaa, mutta kun tiedustelin, niin diilit menivät kuin kuumille kiville ja enään niitä ei ole, mutta lisää on tulossa kertoi johtaja. Lupasin ostaa myös kunhan niitä tulee.

        "Onecoineilla ei voi maksaa coineja vapaasti siirtämällä, vaan jotta conit siirtyisivät ylipäätään mihinkään, pitää siirtäjän ja vastaanottajan olla "samassa linjassa" pyramidipelin pyramidirakenteessa, joka tarkoittaa että coineja ei todellisuudessa voi käyttää."

        Tämä on juuri teidän vastustajien suuri ongelma aina, että ette ole edes vähäisiltä osin perehtynyt asiaan.
        Faktaa on, että DealShakerissa on ihan sama missä linjassa olet (vaikka Kiinan linjassa) ja kun teet varauskupongin esim. turvesaunaan, niin onecoinit siirtyvät tililtäsi ja kun näytät kuponkisi esim. Ähtärissä, niin onecoinit siirtyvät yrityksen onecointilille.
        Onecointilien välillä kolikkojen siirto edellyttää samanlinjaisuutta, mutta se ei koske DS.

        DealShakerista voit ostaa kupongin kelle tahansa ulkopuolisellekin ja hän pystyy käyttämään sen helposti.

        "
        Lopettakaa jo se tietämättömien ihmispolojen (=järjellisesti vähälahjaisempien) huijaaminen mukaan ilmiselvään rikolliseen toimintaan."

        Aivan, sillä joku voi teidänkin paskapuheita uskoa ja jää paitsi rehellisestä toiminnasta OneCoin/OneLife jossa kolikoille on todistettavasti käytettävyyttä ja lisää tulee seuraavaksi Vaasaan.


      • kiinostaakovasti
        Faktaakinvälillä kirjoitti:

        ">kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla <

        Ylläoleva on myös mukava vale. Liekö sen takia sanottu, että joku onneton vielä liittyisi vahingossa rikollisten Ponziin erehdyttämisen kautta."

        No sitä en tiedä ovatko käyneet Ähtärissä (todennäköisesti) mutta kyllä sieltä sai onecoineilla hoitoja ja turvesaunaa, mutta kun tiedustelin, niin diilit menivät kuin kuumille kiville ja enään niitä ei ole, mutta lisää on tulossa kertoi johtaja. Lupasin ostaa myös kunhan niitä tulee.

        "Onecoineilla ei voi maksaa coineja vapaasti siirtämällä, vaan jotta conit siirtyisivät ylipäätään mihinkään, pitää siirtäjän ja vastaanottajan olla "samassa linjassa" pyramidipelin pyramidirakenteessa, joka tarkoittaa että coineja ei todellisuudessa voi käyttää."

        Tämä on juuri teidän vastustajien suuri ongelma aina, että ette ole edes vähäisiltä osin perehtynyt asiaan.
        Faktaa on, että DealShakerissa on ihan sama missä linjassa olet (vaikka Kiinan linjassa) ja kun teet varauskupongin esim. turvesaunaan, niin onecoinit siirtyvät tililtäsi ja kun näytät kuponkisi esim. Ähtärissä, niin onecoinit siirtyvät yrityksen onecointilille.
        Onecointilien välillä kolikkojen siirto edellyttää samanlinjaisuutta, mutta se ei koske DS.

        DealShakerista voit ostaa kupongin kelle tahansa ulkopuolisellekin ja hän pystyy käyttämään sen helposti.

        "
        Lopettakaa jo se tietämättömien ihmispolojen (=järjellisesti vähälahjaisempien) huijaaminen mukaan ilmiselvään rikolliseen toimintaan."

        Aivan, sillä joku voi teidänkin paskapuheita uskoa ja jää paitsi rehellisestä toiminnasta OneCoin/OneLife jossa kolikoille on todistettavasti käytettävyyttä ja lisää tulee seuraavaksi Vaasaan.

        Pitää paikkansa ja sen myös itse totesin Lehtopeat Oy Ähtäristä tarjosi diilejä muistaaksen turvesaunaan 30kpl, turvehoitoon 30kpl, hoitoturvepurkkiin 30kpl ja hiushoitoturvepurkkeihin 30kpl ja harmi kun en itse heti ostanut kuponkeja, vaan ajattelin ehtiväni myöhemminkin kun oli vähän kiire, mutta nopeat söivät hitaat tässäkin hommassa ja kun sunnuntaina ajattelin tilata, niin kaikki oli myyty? Hyvä jos lisää on tulossa.


      • turve-nuija

        Lienee turve loppunut ??

        No onneksi onneksi tarjolla on tycoon paketteja näille turvenuijille,
        kipin kapin ennenkuin loppuvat..

        Kieltämättä aika koomisia tarjouksia , täytyy olla kyllä tosinuija jos tuollaisin haksahtaa.


      • olettomppeli kirjoitti:

        "Väitteesi "omillaan olosta" on matemaattisesti mahdoton."

        Sanoo mies joka ei ole vielä koskaan ymmärtänyt OneCoin/OneLife palkkiojärjestelmää oikein.

        Esitäpä taas se Avotampion matemaattinen kaava palkkioiden muodostumisesta. Aivan ei kuulu kun et osaa! Hah!

        >Esitäpä taas se Avotampion matemaattinen kaava palkkioiden muodostumisesta. Aivan ei kuulu kun et osaa! Hah!

        No, tässäpä se on. Siitä vaan lukemaan miten pyramidin palkkiojärjestelmä toimii ja miksi "omilleen pääseminen" on matemaattisesti kerta kaikkiaan mahdotonta muille kuin pyramidin kärkipään toimijoille. Tämä sama kuvio on ominaista kaikille pyramidihuijauksille, jotka toimivat verkostomarkkinoinnin kaavussa. Ja itse asiassa kaikki verkostomarkkinointi edelleen on rinnastettavissa pyramidipeliin.

        https://www.dropbox.com/s/oqtrmrq3gjf0goo/onecoin_exchange_internal.pdf?dl=0

        Siitäpä vaan lueskelemaan! Jotta näin!!

        MUAHAHAMUAHAHAMAUAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • KaameaaJuttuaOn
        vuosisittenjoomillaan kirjoitti:

        En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt.

        "Sinua ei haittaa, vaikka lähipiirillesi on koitunut taloudellista vahinkoa itsekkyytesi takia.
        Sinullehan on vain tärkeintä, että ITSE pääset "omillesi""

        Jokainen lähipiirissäni jälkeeni lähtenyt sponsoroimani suomalainen on vähintäin omillaan. Yksi thaimaalainen ja espanjalainen eivät ole vielä saavuttaneet ilmaista koulutustasoa, mutta he ovat olleet mukana vasta n. kolme kuukautta tai thaimaalainen vasta n. kaksi kuukautta, mutta tiedän että he eivät ole nukkuvia verkostolaisia ja hoitavat kyllä osuutensa verkoston kasvattamisesta hyvinkin nopeasti. Olen siis rakentanut verkostoni muita auttaen ja näin kaikki ovat tyytyväisiä.

        Tiimissäni olen painottanut, että jokainen pyrkii ilmaiseen koulutustasoon ja näin olen myös itse tehnyt vaikka olisin voinut nostaa voittoakin, mutta olen ostanut lähinnä lisää kolikoita ja tililläni on myös euroja, joita olen hyödyntänyt mm. Dealshakerissa esim. Helsingissä parturissa ja nyt kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla ja kupongin kautta olimme hoidot varanneet.

        Siis kolikoilla on jo käytettävyyttä myös Suomessa ja lisää tulee.

        "Parempi kun alat katsella aina selkäsi taakse kun liikut. "

        Hah, ei mitään pelkoa, vaan usein kun joku on lähestynyt takaa ja laittaa kätensä olkapäälleni, niin kysyy että "ehditkö oluelle hän tarjoaa." Minulla ei koskaan ole ollut yhtään vihamiestä tai naista ja ystäviä on tullut OneCoin kautta lisää paljon.

        "En nyt ota tässä kantaa tuohon ponziväitteeseesi, koska sen on tsekannut verkoston osalta KRP ja ei ponzia löytänyt."

        No huh huh!

        Tyypillistä pyramidiapinan itselleen uskottelemaa raskaan sarjan valhetta. Onko kiva elää valheessa ja kuvitella, että "KRP on tsekannut"

        Tsekkaa sinä seuraavaksi, onko kaikki muumit laaksossa, hei ihan oikeasti joku coinissa mukana oleva kirjoittanut tuon "puolustuspuheen" ettei vain olisi kohtuullisen hyvä trollake...?

        Jos on aito kirjoitus, ei osaa edes oikeasti enempää tuohtua, kyllä niin kaameaa juttua on että ainoa tuntemus on sittenkin puhdas sääli.


      • Faktaakinvälillä kirjoitti:

        ">kun vaimoni kanssa kävimme pohjanmaalla Tuurissa, niin ajoimme Ähtäriin turvesaunaan ja seuraavana päivänä kävimme hieronnassa, jossa hoitoturvetta myös käytettiin, siis aivan mahtavaa ja kaikki tämä ainoastaan onecoineilla <

        Ylläoleva on myös mukava vale. Liekö sen takia sanottu, että joku onneton vielä liittyisi vahingossa rikollisten Ponziin erehdyttämisen kautta."

        No sitä en tiedä ovatko käyneet Ähtärissä (todennäköisesti) mutta kyllä sieltä sai onecoineilla hoitoja ja turvesaunaa, mutta kun tiedustelin, niin diilit menivät kuin kuumille kiville ja enään niitä ei ole, mutta lisää on tulossa kertoi johtaja. Lupasin ostaa myös kunhan niitä tulee.

        "Onecoineilla ei voi maksaa coineja vapaasti siirtämällä, vaan jotta conit siirtyisivät ylipäätään mihinkään, pitää siirtäjän ja vastaanottajan olla "samassa linjassa" pyramidipelin pyramidirakenteessa, joka tarkoittaa että coineja ei todellisuudessa voi käyttää."

        Tämä on juuri teidän vastustajien suuri ongelma aina, että ette ole edes vähäisiltä osin perehtynyt asiaan.
        Faktaa on, että DealShakerissa on ihan sama missä linjassa olet (vaikka Kiinan linjassa) ja kun teet varauskupongin esim. turvesaunaan, niin onecoinit siirtyvät tililtäsi ja kun näytät kuponkisi esim. Ähtärissä, niin onecoinit siirtyvät yrityksen onecointilille.
        Onecointilien välillä kolikkojen siirto edellyttää samanlinjaisuutta, mutta se ei koske DS.

        DealShakerista voit ostaa kupongin kelle tahansa ulkopuolisellekin ja hän pystyy käyttämään sen helposti.

        "
        Lopettakaa jo se tietämättömien ihmispolojen (=järjellisesti vähälahjaisempien) huijaaminen mukaan ilmiselvään rikolliseen toimintaan."

        Aivan, sillä joku voi teidänkin paskapuheita uskoa ja jää paitsi rehellisestä toiminnasta OneCoin/OneLife jossa kolikoille on todistettavasti käytettävyyttä ja lisää tulee seuraavaksi Vaasaan.

        Vai käytettävyyttä?!?

        Jos Suomeen on tullut puolen vuoden aikana kymmenkunta onecoineja kelpuuttavaa liikettä, niin se kertoo että dealshaker on vitsi ja täysi fiasko. Vai käytettävyyttä?!?

        Jo pelkkä dealshaker sivustokin on täysi vitsi. Haut ja lajittelut eivät toimi. Ei sieltä edes löydä mitään. Vai käytettävyyttä?!?

        Kaikesta päätellen näyttää siltä, että suurin osa diileistä on kiinalaisen halpatyövoiman kirjoittamia feikkidiilejä. Siellähän n. 10% kauppiaista omistaa n. 10% kaikista diileistä. Vai käytettävyyttä?!?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • LyijyäTunkittajille
        Avotampio_ kirjoitti:

        Täyttä skeidaa! Kukaan lähipiirissäsi oleva ei ole päässyt omilleen etkä sinäkään ole sellaisessa tilanteessa. Sinä vaan heität turhaa läppää. Muka "ollaan omillamme". Ainoastaan pyramidin kärki tienaa. Sama tilanne on kaikissa pyramidihuijauksissa. Väitteesi "omillaan olosta" on matemaattisesti mahdoton.

        MUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Mä myin naapurille coinia. Pääsin omilleni mutta naapuri rasvaa haulikkoaan.?


      • Kehitysvaihemenossa
        Avotampio_ kirjoitti:

        Vai käytettävyyttä?!?

        Jos Suomeen on tullut puolen vuoden aikana kymmenkunta onecoineja kelpuuttavaa liikettä, niin se kertoo että dealshaker on vitsi ja täysi fiasko. Vai käytettävyyttä?!?

        Jo pelkkä dealshaker sivustokin on täysi vitsi. Haut ja lajittelut eivät toimi. Ei sieltä edes löydä mitään. Vai käytettävyyttä?!?

        Kaikesta päätellen näyttää siltä, että suurin osa diileistä on kiinalaisen halpatyövoiman kirjoittamia feikkidiilejä. Siellähän n. 10% kauppiaista omistaa n. 10% kaikista diileistä. Vai käytettävyyttä?!?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        "Vai käytettävyyttä?!?

        Jos Suomeen on tullut puolen vuoden aikana kymmenkunta onecoineja kelpuuttavaa liikettä, niin se kertoo että dealshaker on vitsi ja täysi fiasko. Vai käytettävyyttä?!?"

        Oletko kykenemätön tajuamaan kuinka puhut itse itseäsi vastaan päivästä toiseen?
        Aiemmin kirjoitit, että DealShaker pyörii vain kaksi viikkoa tai korkeintaan neljä viikkoa ja nyt itse toteat sen pyörineen puolivuotta, mikä on sekin lyhyt aika ajatellen yleensä kauppapaikkojen lyömistä läpi, niin puhutaan keskimäärin noin 3v. ja osa kuivaa pois.

        Olet myös kirjoittanut, että yhtään kauppapaikkaa ja kauppiasta ei tule joissa kolikkoja voisi hyödyntää ja kolikon arvo on aina nolla. Nyt yrität sitten vaivihkaa siirrella "maalitolppia", mutta ei onnistu sillä kirjoituksesi ovat kaikki kerätty talteen myöhempää toimintaa varten.
        Monet ovat myös merkittävästi pystyneet myymään kolikkojaan ennen DealShakeria, mikä on myös selkeää käytettävyyttä kolikolle.
        Yksinkertaisesti sinä Avotampio olet tuhonnut luotettavuutesi niin monta kertaa, ettei niitä kaikkia jaksa tähän edes kirjoittaa, vaikka lomalla vielä tämän viikon olenkin.

        "Jo pelkkä dealshaker sivustokin on täysi vitsi. Haut ja lajittelut eivät toimi. Ei sieltä edes löydä mitään. Vai käytettävyyttä?!?"

        Vai olisiko tässäkin kysymys enempikin jälleen sinun taidoistasi, sillä kyllä itse ainakin olen löytänyt kaikki suomalaiset tuotteet ja lukuisia ulkomaisia tuotteita mm. Kiinasta olen tilannut jotakin oikeasti halpaa jopa pelkillä kolikoilla.
        Huvittaa kuinka väheksytte esim. Kiinasta ostamiamme tuotteita esim. vaatteita, peittoja tyynyjä koska ne ovat myrkyllisiä ja kuitenkin näitä tuotteita löytyy lähes jokaisen kotoa jo ennen DealShakeria?;)

        Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että DealShakerissa on parannettavaa hakutoimintojen suhteen ja siitä on annettu myös palautetta ja asiaan on luvattu palata lomien jälkeen. On valitettu myös joko virheellisistä hinnanmuodostuksista ja suoranaisista huijausdiileistä ja niitähän ehdittiin jo oikoa ja poistaa ennen lomia ja homma jatkuu, lomien jälkeen.
        Tähtäin DC on vuonna 2018 olla iskukykyinen ja luotettava kauppapaikka.


      • PaskaaTuuttaa
        Kehitysvaihemenossa kirjoitti:

        "Vai käytettävyyttä?!?

        Jos Suomeen on tullut puolen vuoden aikana kymmenkunta onecoineja kelpuuttavaa liikettä, niin se kertoo että dealshaker on vitsi ja täysi fiasko. Vai käytettävyyttä?!?"

        Oletko kykenemätön tajuamaan kuinka puhut itse itseäsi vastaan päivästä toiseen?
        Aiemmin kirjoitit, että DealShaker pyörii vain kaksi viikkoa tai korkeintaan neljä viikkoa ja nyt itse toteat sen pyörineen puolivuotta, mikä on sekin lyhyt aika ajatellen yleensä kauppapaikkojen lyömistä läpi, niin puhutaan keskimäärin noin 3v. ja osa kuivaa pois.

        Olet myös kirjoittanut, että yhtään kauppapaikkaa ja kauppiasta ei tule joissa kolikkoja voisi hyödyntää ja kolikon arvo on aina nolla. Nyt yrität sitten vaivihkaa siirrella "maalitolppia", mutta ei onnistu sillä kirjoituksesi ovat kaikki kerätty talteen myöhempää toimintaa varten.
        Monet ovat myös merkittävästi pystyneet myymään kolikkojaan ennen DealShakeria, mikä on myös selkeää käytettävyyttä kolikolle.
        Yksinkertaisesti sinä Avotampio olet tuhonnut luotettavuutesi niin monta kertaa, ettei niitä kaikkia jaksa tähän edes kirjoittaa, vaikka lomalla vielä tämän viikon olenkin.

        "Jo pelkkä dealshaker sivustokin on täysi vitsi. Haut ja lajittelut eivät toimi. Ei sieltä edes löydä mitään. Vai käytettävyyttä?!?"

        Vai olisiko tässäkin kysymys enempikin jälleen sinun taidoistasi, sillä kyllä itse ainakin olen löytänyt kaikki suomalaiset tuotteet ja lukuisia ulkomaisia tuotteita mm. Kiinasta olen tilannut jotakin oikeasti halpaa jopa pelkillä kolikoilla.
        Huvittaa kuinka väheksytte esim. Kiinasta ostamiamme tuotteita esim. vaatteita, peittoja tyynyjä koska ne ovat myrkyllisiä ja kuitenkin näitä tuotteita löytyy lähes jokaisen kotoa jo ennen DealShakeria?;)

        Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että DealShakerissa on parannettavaa hakutoimintojen suhteen ja siitä on annettu myös palautetta ja asiaan on luvattu palata lomien jälkeen. On valitettu myös joko virheellisistä hinnanmuodostuksista ja suoranaisista huijausdiileistä ja niitähän ehdittiin jo oikoa ja poistaa ennen lomia ja homma jatkuu, lomien jälkeen.
        Tähtäin DC on vuonna 2018 olla iskukykyinen ja luotettava kauppapaikka.

        Satiiria. sastiiria hahaha


      • Kehitysvaihemenossa kirjoitti:

        "Vai käytettävyyttä?!?

        Jos Suomeen on tullut puolen vuoden aikana kymmenkunta onecoineja kelpuuttavaa liikettä, niin se kertoo että dealshaker on vitsi ja täysi fiasko. Vai käytettävyyttä?!?"

        Oletko kykenemätön tajuamaan kuinka puhut itse itseäsi vastaan päivästä toiseen?
        Aiemmin kirjoitit, että DealShaker pyörii vain kaksi viikkoa tai korkeintaan neljä viikkoa ja nyt itse toteat sen pyörineen puolivuotta, mikä on sekin lyhyt aika ajatellen yleensä kauppapaikkojen lyömistä läpi, niin puhutaan keskimäärin noin 3v. ja osa kuivaa pois.

        Olet myös kirjoittanut, että yhtään kauppapaikkaa ja kauppiasta ei tule joissa kolikkoja voisi hyödyntää ja kolikon arvo on aina nolla. Nyt yrität sitten vaivihkaa siirrella "maalitolppia", mutta ei onnistu sillä kirjoituksesi ovat kaikki kerätty talteen myöhempää toimintaa varten.
        Monet ovat myös merkittävästi pystyneet myymään kolikkojaan ennen DealShakeria, mikä on myös selkeää käytettävyyttä kolikolle.
        Yksinkertaisesti sinä Avotampio olet tuhonnut luotettavuutesi niin monta kertaa, ettei niitä kaikkia jaksa tähän edes kirjoittaa, vaikka lomalla vielä tämän viikon olenkin.

        "Jo pelkkä dealshaker sivustokin on täysi vitsi. Haut ja lajittelut eivät toimi. Ei sieltä edes löydä mitään. Vai käytettävyyttä?!?"

        Vai olisiko tässäkin kysymys enempikin jälleen sinun taidoistasi, sillä kyllä itse ainakin olen löytänyt kaikki suomalaiset tuotteet ja lukuisia ulkomaisia tuotteita mm. Kiinasta olen tilannut jotakin oikeasti halpaa jopa pelkillä kolikoilla.
        Huvittaa kuinka väheksytte esim. Kiinasta ostamiamme tuotteita esim. vaatteita, peittoja tyynyjä koska ne ovat myrkyllisiä ja kuitenkin näitä tuotteita löytyy lähes jokaisen kotoa jo ennen DealShakeria?;)

        Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, että DealShakerissa on parannettavaa hakutoimintojen suhteen ja siitä on annettu myös palautetta ja asiaan on luvattu palata lomien jälkeen. On valitettu myös joko virheellisistä hinnanmuodostuksista ja suoranaisista huijausdiileistä ja niitähän ehdittiin jo oikoa ja poistaa ennen lomia ja homma jatkuu, lomien jälkeen.
        Tähtäin DC on vuonna 2018 olla iskukykyinen ja luotettava kauppapaikka.

        Totta tosiaan!! Kehitysvaihehan tässä on vasta menossa ja pitää odottaa!

        Aivan oikein, dealshitter kehittyy hitaasti. Normaalilla yrityksellä ei olisi mitään toimintamahdollisuuksia näin hitaalla kehitysvauhdilla, mutta tällä maailman "nopeiten" kasvaalla yrityksellä tämäkin on mahdollista: mitään ei tapahdu vaikka vuodet vaihtuvat, mutta kun ollaan maailman "nopeiten" kasvava yritys niin mitäs sen väliä.

        Sitten "ensi vuonna" ollaan iskukykyisiä!!!! TÄÄLÄ!

        "Ensi vuonna" .... MUAHAHMUAHAHAHAAAAA

        TÄÄLÄ!

        Vissiin tarkoitetaan vuotta 3000? MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Vai kuinka, IDIOOTIT? TÄÄLÄ!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAYHAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • KoukkunokkaKusessa

      Kryptoprinsessa on nyt pulassa. Kusetukseen puututaan. Taitaa pörssiin meno siirtyä hamaan tulevaisuuteen mutta coinväki on kärsivällistä. Todetaan kuten manne sanoi hevoselleen "armollas ruuna kaunista".......

    • RujanKosto

      Rujan opetuslapset lipsuvat pois "sanan" äärestä. Siksi suljimme pörssin. Parhaat tunkittajat asaavat edelleen louvoo, hillo, fyffee mutta suurin osa tunkesta ovat lihavia kissoja jotka eivät pyydystä hiiriä. rujatätä on vihainen.

    • jdflj

      Onecoini ei valmista mitään ei tuota mitään sillä ei ole siis mitään tuotetta/palvelua jota se voisi myydä ulos eli tehdä liikevoittoa , siksi kaikki pyramidissa liikuva raha on vain siihen liittyneiden maksamaa.

      Pyramidi on aina nollasummapeliä vain muutama vain huipulla oleva voi tehdä tiliä tosin laittomasti kun kaikkien alapuolella olevian kohtalo on hävitä rahaa.

      Pyramidiin perustamiseen tarvitaan vain muutama röyhkeä oneKonna ja niiden alapuolelle paljon typeryksiä maksaman näiden roistojen luksuselämä.

      • Ruja-sen-tekii

        Rujan keltainen kusi lohduttaa.


      • UskoSiirtääVuorisia
        Ruja-sen-tekii kirjoitti:

        Rujan keltainen kusi lohduttaa.

        Coinilainen ei turvaudu tosiasihoihin, siihen mitä silmät näkevät. Todellinen usko odottaa DeakShitteriin bemareita, mersuja marsuja ym.


      • ManneKusi-Daa
        UskoSiirtääVuorisia kirjoitti:

        Coinilainen ei turvaudu tosiasihoihin, siihen mitä silmät näkevät. Todellinen usko odottaa DeakShitteriin bemareita, mersuja marsuja ym.

        Koukkunokkainen Kryuptoprinsessa on hurmannut suomaliset puupäät. olette ansainneet kusetuksen.


    • HAHAHaTLANTIC

      cOINIIN MENI RAHAT...aTLANTIC SEURAAVANA...SILLE RAHAT....HAHAHAH

    • ThreeCoin

      Ei epäuskolle anneta sijaa. Onecoinistien on pakko olla poikkeuksellisen kovapäisiä, että kykenevät päivästä toiseen katsomaan jämäkästi toisaalle, kun joku esittää todisteita kusetuksesta. Aika näppärästi onnistuvat myös vastaamaan, että KRP ON TODENNUT LAILLISEKSI ja jättämmään vastaamatt, kun joku pyytää selvennystä siihen, millainen on tuo KRP.n laillisuusjulistus. Voihan jääräpäisyys olla joksu hyödyksikin, mutta kun ollaan matkalla kohti jyrkänteen reunaa, se voi olla haitaksi.

    • Asdfghjklz

      Wikipedia kuvaa onecoinia suoraan huijaukseksi. Siellä on linkkejä monen maan uutisiin tai tiedotteisiin, jossa on esim. Kielletty oc toimintaa tai pidätetty oc-hlöjä.

      Paras oli Bulgarian viranomaisten varoitus, jossa esinerkkinä oli yllätys yllätys oc.

    • Dealshitter on bisnesideana täysin järjetön eikä sillä ole tulevaisuutta.

      Ajatelkaa nyt, jos kauppias myy pelkillä onecoineilla, niin "yhtiö" ei saa mitään. Eikä "yhtiö" voi veloittaa onecoinejakaan, koska sekin olisi järjetöntä. Ruja näet pystyy itse "louhimaan" omaam exceliinsä uusia coineja rajattomasti joten veloitus onecoineilla olisi idioottimaista. No, kaikkihan onecoinissa on kylläkin idioottimaista ja ainoastaan IDIOOTIT lähtevät siihen mukaan, kuten on nähty ... MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAA

      Toki on sanottava, että jos joku myy hyödykkeitä pelkillä onecoineilla, se on sama kuin antaisi ilmaiseksi. Ehkäpä tuollaiset "kauppiaat" aikanaan heräävät karuun todellisuuteen. Ja varsinkin sitten kun verotarkastuksessa jäädään kiinni puuttuvista ALV-tilityksistä. MUAAHAHAMUAHAHAAA

      Ja coiniuskovaiset edelleen luottavat tähän tulevaisuuden maksuvaluuttaan ja tulevaisuuden kauppapaikkaan. No, he tietty ovat vähä-älyisiä.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • niiloHoo

      Terkkuli verottaja kun tätä ketjua seuraat.
      Tsekkaas dealshaker.com missä suamalaiset yritykset myyvät tuotteita onekoineilla. Ei taida olla alvihommelit kunnossa.. Saunaseppo etunenässä, oikeen ekonomi

      • Coinilaisetpärjääaina

        Kyllä te olette niiiiin kujalla!

        Mutta olkaa vaan ihan vapaasti. ;)


      • Coinilaisetpärjääaina kirjoitti:

        Kyllä te olette niiiiin kujalla!

        Mutta olkaa vaan ihan vapaasti. ;)

        No mutta! Kyllä se on aivan päinvastoin!

        Kyllä aika pian käy kylmät suomalaisille dealshitter myyjille. Ilmiannamme na verottajalle. Mitäs luulette koinistit? Kumpi voittaa?

        MuahhhMUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!


    • Wincoin

      Mun lompakossa lukee "Splitter". Nyt kun tiputat sinne satasen tai pari, saat ensi vuonna viisi miljoonaa, tai jos jaksat odottaa kymmenen vuotta... No voit kuvitella vain sitä raha vuorta..
      Onko epäilyksiä? No sitten voit häipyä saman tien.
      WINCOIN=WC

    • IhmeTouhua

      Dealshakerin ongelmiin puututaan jahka päästään lomilta??
      Maailman nopeimmin kasvava yritys, miljardien viikkotuotot ja huomisen valuutta... mutta yhtä kämästä nettisivua ei saada korjattua kun IT-jamppa on nyt just Mustan Meren rannalla?

    • LouhimallaRikkaaksi

      Mee tahdotaan vain louhia. Onko splittaaminen sallittua??

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe