Itse rakastan tätä paikkaa ja suosittelen! Saa heti ystävällisesti apuackun tarvitsee, halvat ja hyvät tunnit! Valitettavasti tallille ajaa 40min kotoani joten käyn tosi harvoin :( Hepat ihania ja talli myös. Saa tunninjälkeen joskus syötellä heppaansa ja viedä tarhaan, tietenkin siinäkin saa apua.
Ihan paras paikka! <3
Kokemuksia AMR-tallilta?
AMRonParas
5
708
Vastaukset
- Amreioleparas
Minä en rakasta tätä tallia. En saa koskaan apuackun tarvitsen. Käyn tosi harvoin tunninjälkeen en syötä heppaani enkä saa apua. Suosittele en myöskään.
- amrONparas
no et site varmaan oo pyytäny apua tai paikalla ei syystä tai toisesta ole ollut ketään
- Lääkityskuntoon
Voisitko kirjoittaa suomeksi. Epäselvästä horinastasi ei saa selvää. Vaihtoehtoisesti tarkista lääkityksesi.
- taisittenetvaanosaalukea
kaksi pientä virhettä, anteeks vaan :))
- mustaonparas
Kiva talli! Mukavia hevosia ja poneja, ja opetus on hyvää. Itsekin suosittelen ehdottomasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586