Itse rakastan tätä paikkaa ja suosittelen! Saa heti ystävällisesti apuackun tarvitsee, halvat ja hyvät tunnit! Valitettavasti tallille ajaa 40min kotoani joten käyn tosi harvoin :( Hepat ihania ja talli myös. Saa tunninjälkeen joskus syötellä heppaansa ja viedä tarhaan, tietenkin siinäkin saa apua.
Ihan paras paikka! <3
Kokemuksia AMR-tallilta?
7
1011
Vastaukset
- Amreioleparas
Minä en rakasta tätä tallia. En saa koskaan apuackun tarvitsen. Käyn tosi harvoin tunninjälkeen en syötä heppaani enkä saa apua. Suosittele en myöskään.
- amrONparas
no et site varmaan oo pyytäny apua tai paikalla ei syystä tai toisesta ole ollut ketään
- Lääkityskuntoon
Voisitko kirjoittaa suomeksi. Epäselvästä horinastasi ei saa selvää. Vaihtoehtoisesti tarkista lääkityksesi.
- taisittenetvaanosaalukea
kaksi pientä virhettä, anteeks vaan :))
- mustaonparas
Kiva talli! Mukavia hevosia ja poneja, ja opetus on hyvää. Itsekin suosittelen ehdottomasti :)
- Anonyymi00006
ei todellakaan
- Anonyymi00007
Astutustilanteessa orit ei osaa hypätä pukille, luomuna ei juurikaan astuteta.
Täytysi oriiden päästä naimaan enemmän, jotta oppisivat homman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604