Jaskan nukkaiset mummokalsarit

JustSayingg

Meidän miesmäisellä putkimaisella lötjäkkeellä oli hieno asento vanerisängyssään ja hienot likaiset kalsarit. Oliko mummon perintöä kenties? Missä puuterinväriset kureliivit joita papsun kanssa näyteltiin?

Jaska on luomua, löysää miesmäisen putkimaista roikkuvaa luomua 2 metriä. Kiinteät B kupin mimmit jää sanattomaksi kun tiskiin levähtää metrikaupalla roikkuvaa luomua:D

Niin ja Jassuja on maailma pullollaan mutta vaaleita naisia harvassa.

96

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saying

      Eikös jassulla oo joustinpatja? Ei siinä on vaneria.
      En ymmärrä mikä noissa alkkareissa on niin kamalaa, ihan nätit on. Eikä tosta kuvasta voi sanoa kuinka nukkaiset ne on. Kuvassa ei näytä putkimaiselta eikä lötjäkkeeltä näin taviksen mielestä, mutta toki kaltaisesi katkera ihminen löytää kaikesta jotain kamalaa. Parempaa huomista sulle.

      • TotuusSattuuu

        Paloiko sulta hihat?


      • PappaKärppä

        "Eikös jassulla oo joustinpatja? Ei siinä on vaneria.En ymmärrä mikä noissa alkkareissa on niin kamalaa, ihan nätit on. Eikä tosta kuvasta voi sanoa kuinka nukkaiset ne on. Kuvassa ei näytä putkimaiselta eikä lötjäkkeeltä näin taviksen mielestä, mutta toki kaltaisesi katkera ihminen löytää kaikesta jotain kamalaa. Parempaa huomista sulle. "

        Jaska, mene vaikka avaamaan taas uusi ketju itsestäsi, tai Martinasta, kun että taas olet se ainoa joka kehuu itseäsi. #Niinmuahhahha


      • dfgdfgdfggfdfdf

        Ne jouset jumputteli linttaan jo pappa ja mummovainaa nuoruudessaan. Jassun perintöpatjassa ei ole enää jousen häivääkään.


      • voisentään

        Hi, hi, hi, voihan jouset olla viäl, mut ei joustoa, oisko madaltuneet oikea sana.


    • nettikiusaaminen

      En voi ymmärtää miten voitte olla Jasminelle näin ilkeitä. Teillä täytyy olla tosi paha olo mitä puratte ihmiseen jota ette edes tunne. Toivottavasti ymmärrätte että pahan olon purkauksenne satuttaa asianosaista. Kukaan ei ansaitse tälläista nettikiusaamista. Toivottavasti ymmärrätte lopettaa ja hävetä tekoanne.

      • tekopyhyyseikannata

        Ja Jassuko ei anna mitään aihetta arvosteluille? Siinä taas yksi kotipsykologi.


      • voisentään

        "nettikiusaaminen" no voi hitto, mistä tiedät että, Matami käy täällä itkemässä
        kiusaamisia. Juu, varmasti käykin, mut miks ottaa pahaa oloa täällä,
        ei ole mikään pakko, hus täältä naikkonen, meitä on niin moneen junaan lähtijöitä.


    • nojustjust

      Nii-i ja kiimoissasi pitää vaan seurata Jasminia, vaikka itselläsi on(unissasi) kaunistimmivaalearaitiskouluttautunutjne,vaimo ja lapset, joille ei taida mielenkiintosi samoissa määrin riittää, kuin Jasminille. No, hehän onkin mielikuvitusta.

      • PappaKärppä

        "Nii-i ja kiimoissasi pitää vaan seurata Jasminia, vaikka itselläsi on(unissasi) kaunistimmivaalearaitiskouluttautunutjne,vaimo ja lapset, joille ei taida mielenkiintosi samoissa määrin riittää, kuin Jasminille. No, hehän onkin mielikuvitusta. "

        Jaska, KORKKI KIINNI!!! #Niinmuahhahha


      • rouva4
        PappaKärppä kirjoitti:

        "Nii-i ja kiimoissasi pitää vaan seurata Jasminia, vaikka itselläsi on(unissasi) kaunistimmivaalearaitiskouluttautunutjne,vaimo ja lapset, joille ei taida mielenkiintosi samoissa määrin riittää, kuin Jasminille. No, hehän onkin mielikuvitusta. "

        Jaska, KORKKI KIINNI!!! #Niinmuahhahha

        Skarppaahan vähän, pappa/letku/Sami.K. Toistoa tulee kuin dementikolta, anteeksi dementikot.


    • Oksennusta

      Ikinä ei on tää jasmine kiinnostanut, en edes muista miksi se on julkkis. Mutta ei tarvittu kun yksi vierailu täällä ja mun sympatiat on jasminen puolella. Aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset harrastaa tälläistä kiusaamista. Ja ei tää ei tosiaan oo mitään keskustelua julkisuuden henkilöstä vaan ihan puhdasta kiusaamista mitä tällä palstalla harrastetaan. Ikävää että teillä on noin paha olo omassa elämässä että pitää sitä jasmineen purkaa.

      • näin.aina.käy

        Samoin minun sympatiat on Jasminin puolella. Ihmetystä herättää tuo pappakärppä, luojani, jos tuo on mies ja vielä kehuu olevansa perheellinen, voimia vaimoraukalle! Lähde menemään....Silmät häpeäisin päästäni, jos meillä tuommoinen "mies" asuisi.


      • tuhannenyöntarinat

        Minusta tuntuu, että Jassun monet paikkansa pitämättömät jutut kirvoittavat monia heittämään tänne epäasiallisia kommentteja, tämä minun mielipiteeni.


      • Fmcg
        tuhannenyöntarinat kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että Jassun monet paikkansa pitämättömät jutut kirvoittavat monia heittämään tänne epäasiallisia kommentteja, tämä minun mielipiteeni.

        En usko. Mäntylä on niin vähän julkisuudessa että pitää oikeasti nähdä vaivaa pysyäkseen perillä hänen elämästään. Ei näiden haukkujien olis pakko seurata instaa tai blogia mutta jostain syystä vaivautuvat? Kaikkein vainoharhaisnta on tuo miten luulevat kaikkia eri mieltä olevia kirjoittajia Mäntyläksi. Ei se nyt voi olla noin vaikea ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia kiusaajia kun joku säälittävä pappakärppä.


      • tähtijulkkis

        Jassukka on myös laulaja, pr-työläinen, juontaja, ja asuu Ausraliassa puolet vuodesta, on siinä kuuluisuutta kylliksi.


      • Justicet
        näin.aina.käy kirjoitti:

        Samoin minun sympatiat on Jasminin puolella. Ihmetystä herättää tuo pappakärppä, luojani, jos tuo on mies ja vielä kehuu olevansa perheellinen, voimia vaimoraukalle! Lähde menemään....Silmät häpeäisin päästäni, jos meillä tuommoinen "mies" asuisi.

        Ai Jassun alushousuista saa keskustella muttei letkukärpän hilseongelmasta?
        Letkukärppä on suuri julkkis tällä palstalla, vaadin että sovelletaan samoja sääntöjä kuin muihin julkkiksiin!


      • voisentään

        "Oksennusta" juu, poistu siis takavasemmalle, älä ota pahaa oloa
        täältä, niinku jo edellä mainitsin eräälle leidille, jos hän täällä käy
        oksentamassa, kun ei ole minkään valtakunnan PAKKO !!!


      • voisentään
        tuhannenyöntarinat kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että Jassun monet paikkansa pitämättömät jutut kirvoittavat monia heittämään tänne epäasiallisia kommentteja, tämä minun mielipiteeni.

        Juu, kantsis pysyy poissa julkisuudesta, jos ei ole itsestään mitään kiinnostavaa
        julkaista, aussijutut ihan hanurista.
        Toistan tän vielä, kun kerran mainitsin, et kukaan aussimies tai muumaalainenkaan mies
        ei varmasti vuotta kestä odotella jotain torpan naikkosta vuoden päästä
        tulevaksi oleskelemaan kotiinsa nyhjöttämään. Aika ankeeta jos näin on hehe.


      • PappaKärppä

        "Ikinä ei on tää jasmine kiinnostanut, en edes muista miksi se on julkkis. Mutta ei tarvittu kun yksi vierailu täällä ja mun sympatiat on jasminen puolella. Aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset harrastaa tälläistä kiusaamista. Ja ei tää ei tosiaan oo mitään keskustelua julkisuuden henkilöstä vaan ihan puhdasta kiusaamista mitä tällä palstalla harrastetaan. Ikävää että teillä on noin paha olo omassa elämässä että pitää sitä jasmineen purkaa. "

        Jaska, huomaan kellonajasta että korkki on taas ollut pitkään auki. Muistutan mitä olet unohtanut: ET OLE JULKKIS! Turhaa itsesääliä. Olet taas kommentoinut n. 8 perkkäistä, ja eri nikeillä tietysti. #Niinmuahhahha


      • PappaKärppä
        näin.aina.käy kirjoitti:

        Samoin minun sympatiat on Jasminin puolella. Ihmetystä herättää tuo pappakärppä, luojani, jos tuo on mies ja vielä kehuu olevansa perheellinen, voimia vaimoraukalle! Lähde menemään....Silmät häpeäisin päästäni, jos meillä tuommoinen "mies" asuisi.

        "Samoin minun sympatiat on Jasminin puolella. Ihmetystä herättää tuo pappakärppä, luojani, jos tuo on mies ja vielä kehuu olevansa perheellinen, voimia vaimoraukalle! Lähde menemään....Silmät häpeäisin päästäni, jos meillä tuommoinen "mies" asuisi. "

        Jaska, säälittävää tuo itsesi komppaaminen, kun ei edes Moppi-Hekla tee sitä. #Niinmuahhahha


      • PappaKärppä

        "Ikinä ei on tää jasmine kiinnostanut, en edes muista miksi se on julkkis. Mutta ei tarvittu kun yksi vierailu täällä ja mun sympatiat on jasminen puolella. Aivan käsittämätöntä että aikuiset ihmiset harrastaa tälläistä kiusaamista. Ja ei tää ei tosiaan oo mitään keskustelua julkisuuden henkilöstä vaan ihan puhdasta kiusaamista mitä tällä palstalla harrastetaan. Ikävää että teillä on noin paha olo omassa elämässä että pitää sitä jasmineen purkaa. "

        Jaska, huomaan kellonajasta että korkki on taas ollut pitkään auki. Muistutan mitä olet unohtanut: ET OLE JULKKIS! Turhaa itsesääliä. Olet taas kommentoinut n. 8 perkkäistä, ja eri nikeillä tietysti. #Niinmuahhahha


    • Lico

      Jasmin on omanlaisensa ihminen, muttei kyllä näillä kommentoijillakaan ole kaikilla kaikki inkkarit kanootissa!

      • mikäsyy

        Miksi kaikki miessuhteet kariutuvat?


      • voisentään
        mikäsyy kirjoitti:

        Miksi kaikki miessuhteet kariutuvat?

        Oisko lesbo, miesten kans ei näytä tulevan toimeen.
        Kuin jo nuinkin ikäneito, laiskuus näkyvänä piirteenä, harrastuksia ei liiemmin.


      • Lico

        Jos luulet minua Jasminiksi, niin en ole Jasmin! Jasmin ei myöskään ole mustalainen niin kuin yleisesti luullaan!


    • Einäitä

      Jasminin palstakiusaajia ole kuin kaksi, kolme korkeintaan. Pari tissitöntä rumaa akkaa ja yksi miestä etäisesti muistuttava pikkumies, jolla on iso ego. Isolla egollahan voi peittää muut puutteet. Kuten sairaalloisen mustasukkaisuuden, omat harhat ja sen, että ITSE elää mielikuvitusmaaailmassa ja harhoissa kehumassa omaa mielikuvitusvaimoaan.

      Munaton mies, raukkis palstarakki . Kuka tuollaista omaksern ottaisi. Sairas ukko.

      • Maita

        Jep, juuri näin. Vielä se hilseongelma lisäksi...hyiiii!!!


      • Yhbyhb

        Mä niin toivon että Jasmin tajuaa tuon mitä kirjoitit. Että näitä räksyttäjiä oikeasti on vaan muutama. Tosin Jasminin oma elämä tuskin pyörii tän palstan ympärillä. Palstaa äkkiä katsoessa vois luulla et haukkujia enempi mut ei oo. Sääliksi käy näitä haukkujia kun ei muuta elämää ole. Mulla ei riitä mielikuvitus tajuamaan mitä mielihyvää tuollaisesta haukkumisesta voi saada?


      • suunajapäänäkehuja

        No niin,jospa lopettaisit , olet jo useaan otteeseen kehunut Jassuasi eri nimimerkeillä. Tuo jatkuva toisto " ei muuta elämää" on jo todella kulunut ilmaus.


    • Suomeen

      Pitäisi saada sellainen laki, että nämä palstalla kiusaajat tuotaisiin oikeuden eteen. Olisi hienoa katsoa kun palstaräkyttäjillä tulisi paskat housuun, kun rapsahtaisi monen tonnin sakot herjaamisesta, solvaamisesta ja perättömistä jutuista. Tuomiolle vaan nämä palstarakit. Paskat tulee niillä housuihin ja heittää turvat laulamasta.

      • suurimmin.naurattaa

        Hahah niimpä juuri!

        Oiskohan siellä itse mäntyskäkin?
        Onkohan koskaan herjannut tai ilkeillyt netis muille ja varsinkin anona??


      • Lautakasat
        suurimmin.naurattaa kirjoitti:

        Hahah niimpä juuri!

        Oiskohan siellä itse mäntyskäkin?
        Onkohan koskaan herjannut tai ilkeillyt netis muille ja varsinkin anona??

        En usko että on. Vaikuttaa tyypiltä joka ei uhraisi aikaansa netissä ilkeilyyn varsinkin kun tietää itse miltä tuntuu olla kohteena.


      • Mäntylä.yäk
        Lautakasat kirjoitti:

        En usko että on. Vaikuttaa tyypiltä joka ei uhraisi aikaansa netissä ilkeilyyn varsinkin kun tietää itse miltä tuntuu olla kohteena.

        Jassuhan on jatkuvasti julkisuudessa, seiskassa vähintään kerran kuukaudessa ja ip-lehdissä myös. Jassu harrastaa itse nettikiusaamista blogissaan ja instassaan, mun sympatiat on näiden Jassun kiusaamien henkilöiden puolella 100%. Jassu valehtelee, kiusaa ja haukkuu, mitä enemmän sitä on seurannit, sitä vastenmielisemmäksi kuva siitä on muuttunut. Ei todellakaan mikään mukava ja herttainen ihminen. Phyi! Omahyväinen, ilkeä, pahansuopa ja tyhmä.


      • niihniih
        Lautakasat kirjoitti:

        En usko että on. Vaikuttaa tyypiltä joka ei uhraisi aikaansa netissä ilkeilyyn varsinkin kun tietää itse miltä tuntuu olla kohteena.

        Niinkö luulottelet itsellesi, älä ainakaan muille, ei uskota sun höpinöitäsi.


    • Justsayin

      Missä on muuten Heinäpään oraakkeli?

      Jasmin, poistaisit sen kalsarikuvasi... Vai etkös itse huomaa sen noloutta?

      • epäesteetyinennäky

        Aivan, se ei ole edes sopusuhtainen, hartiat kun ladon ovet ja takamus pieni ja luinen.


      • yhteneväinen

        Heinäpään oraakkeli on sama kuin letkunpuiston taxitolppa.


      • heinisp
        yhteneväinen kirjoitti:

        Heinäpään oraakkeli on sama kuin letkunpuiston taxitolppa.

        Nykyisin tunnetaan PappaKärppänä, jolla on kaunistimmivaaleakouluttautunutraitisvaimo, heh, tuskinpa edes unissaan saa moista katsella. Seiskanlivekäyttäjissä Pitbull, SamiK.


      • Letkunpuiston.taksari
        heinisp kirjoitti:

        Nykyisin tunnetaan PappaKärppänä, jolla on kaunistimmivaaleakouluttautunutraitisvaimo, heh, tuskinpa edes unissaan saa moista katsella. Seiskanlivekäyttäjissä Pitbull, SamiK.

        En ole kukaan pappakärppä, Pitbull tai SamiK.


    • Veikkosesi

      Jos pitäs veikata oikeasti, niin veikkaisin isolla rahalla, että itse Män.... olisi myös anona ilkeillyt.

    • Hoikkooon

      Valkoinen peitto vedetty mahan eteen, ettei röllykkä näy....Haha, temput käytössä

      • voisentään

        Mis hemmetissä sä näet valkosen peiton ???


    • TyhmääkintyhmenpiJassu

      Jassu inisee et julkaisee muutkin bikinikuvia, julkaise sinäkin Jassu BIKINIKUVA itsestäsi! Hahahaa, ei pokka eikä kroppa kestä!

      • voisentään

        Niin, pitää olla bikinit, EI haisulikulahtaneitamammahousujahaarojenvälis, öyh.


    • suuresti.naurattaa

      Vitun oksettavat kulahtaneen paskaiset mummon kalsarit!

    • Turbiinit

      Miksi meette instaan katsomaan Jassun kuvia kun noin ahdistaa? Kyllä vähemmänkin täydellisillä on oikeus postata kuvia omaan instaansa.
      Tai onhan se nyt helppo päätellä miksi joku letku käy Jassun instassa :D Siinä hilseet lentelee vatkauksessa eli olisit nyt vaan kiitollinen et jassu postaa kuvia vanhan miehen iloksi :D

      • Ei.ahista

        No, ei ahista yhtään! Naurattaa, huvittaa, pierettää ja ehkä vähän säälittääkin yksinkertaisen ja yksinäisen naisen itsensä nolaamiset.


    • Niiihh

      Kalsarikuva on noteerattu tämänpäivän Seiskassakin. Haha, kyllä taas kateellisia harmittaa.

      • Etoleajantasalla

        Miten niin harmittaa, kaikki on jo ollut instassa.


      • lueajatuksella
        Etoleajantasalla kirjoitti:

        Miten niin harmittaa, kaikki on jo ollut instassa.

        Itse et ymmärtänyt mitä hän tarkoitti.


      • seiskanseko

        Voi sinua pöljä, Jassun instassa Seiska ne kuvat nappasi. Heinäkuussa kun ei ole mitään uutisoitavaa. Ja tuo "uutinen" on kyllä vähemmän imarteleva, jos tarkkaan luet.


      • seiskanhappygirl
        lueajatuksella kirjoitti:

        Itse et ymmärtänyt mitä hän tarkoitti.

        Ja mikähän jäi ymmärtämättä sinun mielestäsi? Kuvat ovat Jassun instagrammista.Mitä kadehdittavaa siinä on, kaikkihan sen tiesi, että ne tulevat olemaan Seiskassa, siis melkein kaikki.


    • Niiiihhh

      Kateilijat eivät tule ikipäivänä pääsemään Seiskaan, vaikka kuinka haluavat, niin Jasminilta siellä julkaisevat pöhköimmät kalsaripostauksetkin. Kyllähän se syö nettikiusaajaa.

      • Nollatasonlehti

        Häpeisin silmät päästäni jos joskus päätyisin seiskan kaltaiseen roskalehteen! Eihän sinne päädy kuin idiootit, kännissä koheltajat, tappelijat, huoraajat yms roskasakki! Phyi!


    • Tottaturiset

      Työttömät, rahattomat ja vähäisillä älyn lahjoilla varustetut ovat nettikiusaajia. Julkkiksia kadehtivat reppanat

      • voivoivoivoivoivoi

        Näinhän se sitten on. Useampaan kertaan täällä on kysytty, että mistä ihmeen asiasta Jassulle, työttömälle, kouluttamattomalle, itserakkaalle, yksinäiselle, keski-ikäiselle lotjakkeelle, voisi olla kateellinen??!!Jassu itse on mielestään "jotain", ja kuvittelee sairaassa päässään, että häntä kadehditaan.


      • voisentään

        Miksiköhän naisten lehdet ei ole kiinnostuneita tästä niin eksoottisesta
        Matamista, sen verran niitä tulee silloin tällöin kaupassa
        vilkaistua mielenkiinnosta, me naiset annat jne.....pistää mietityttämään.


    • uiiiip.whoo

      "Kohukaunotar Jasmin Mäntylä on viihtynyt jo jonkin aikaa Suomessa. Jasmin palasi Suomeen Richard-miehensä kotimaasta Australiasta, jossa kaunotar on rampannut parin seurustelusuhteen ajan edestakaisin. " (seiska)
      Miten kauan Jaskalla menee ennenkuin tajuaa tuon lehdykäisen piilov.ttuilun?

      • naurattaakokotivolli

        Eiväthän nuo ihailijatkaan tunnu sitä tajuavan, kun luulevat muiden olevan kateellisia siitä, että heidän idollinsa on päässyt taas Seiskan sivuille.


      • Tyhmä.on

        Jopa Tunkkikin tajus kun seiska veetuilee sille, ihmetteli et miks työnantajansa tekee niin. Jaska ei tajuu, on paljon jopa Tunkkiaki tyhmempi.


    • povekasNainen

      Jos tuo olisi vitsinä laitettu kuva, voisi ymmärtää. Mutta niinhän ei ole. Outo naikkonen on tämä jasmiini! Harvempi kuitenkaan haluaa nettiin laittaa maxi-sloggi-kuviaan, ainakaan suht normaalit ihmiset ei näin toimi. Ai niin, mulla ei ole paistetut kananmuna-tissit, vaan oikein suuret ja uhkeat. Jasmiinin ikäisenä olivat hyvin paljon ylempänäkin kuin tämän julkkistyrkyn. No, ne ei ihan heti vilku kaula-aukosta ainakaan, se hyvä puoli niiden sijoittumisessa lähelle napaa kyllä on :)

      • ssk1

        Mun vastaus poistettiin, kun laitoin hymyhymiön.Pidin siis kommentistasi.


      • eam

        Tähh???? Ketä kiinnostaa sun hinkit! Toista se on Jasminin muodot , nam.


    • Piipaappppiiaaa

      Jasmin Mäntylä on iso vitsi joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Antaa ihmehaastiksia revenneestä kohdustaan, aborteistaan, miesotkuistaan yms törystä vuoroin seiskaan, vuoroin hymyyn. " YHTEISTYÖSSÄ Seiskan kanssa tejty haastis, kiitos seiska!" kailottaa Jassu. Nai inhoa,ansa sairaseläkelöisen koska seiskan kanssa tehty siitä sopimus. Voiko sairaampaa olla. Ja kaikki tämä on totta tuon naisen elämässä.

      • paaapiiiii

        Nai inhoa, ansa sairaseläkelöisen???? Tähh???


      • Puupiii

        Töhhh!!???


      • Tööööhhh
        paaapiiiii kirjoitti:

        Nai inhoa, ansa sairaseläkelöisen???? Tähh???

        Töhhh!!??Töhhh????


      • oletkotyperä
        Tööööhhh kirjoitti:

        Töhhh!!??Töhhh????

        Oletko jasso tyhmä?


      • 1plus2
        oletkotyperä kirjoitti:

        Oletko jasso tyhmä?

        "Piipaappppiiaaa "kannattaisi tuota oikein kirjoitusta harjoitella, vai mitä mieltä itse olet? Jasminhan kääntää päät.


    • Oulunkoulutkoluttu

      Nii ja unohtamatta sitä valetta, et oli alaikäisenä suhde opettajaansa. Ope on /oli helposti jäljitettävissä, joku paljasti miten asia oikeasti meni. Voohootin jahtasi opea, siihen pisteeseen asti, että vohoo otettiin puhutteluun. Nyt on ope jo edesmenny, mutta piti noeta senkin maine. Ainakin yritti. Minkä nettiin laittaa, se siellä pysyy ja netti muistaa. Muuten en J hauku, pilkkaa, mutta valehdella EI SAA! Edes Jasmin.

      • Seiskalle.sisältöö

        Jasmin valehtelee aina. Papsu oli muka suuri rakkaus ja kehui kuinka hyvää kannatti odottaa, suudella monta sammakkoa kunnes löytyi papsu eikä koskaan saa tyytyä toiseksi parhaaseen. Tälläistä huokaili koko yhdessäoloajan kunnes lähti aussin perään ja paljasti että inhos papsua ja vihillekin meni vaan koska seiskan kanssa oli asioista sovittu niin et seiska saa sisältöä eli hääjutun lehteensä! Heti häiden jälkeenhän se rupes hommaan eroo, ilmeisesti oli sekin sovittu seiskan kanssa, hahahhaa! Voiko sairaampaa olla.


      • kiekukaiku2
        Seiskalle.sisältöö kirjoitti:

        Jasmin valehtelee aina. Papsu oli muka suuri rakkaus ja kehui kuinka hyvää kannatti odottaa, suudella monta sammakkoa kunnes löytyi papsu eikä koskaan saa tyytyä toiseksi parhaaseen. Tälläistä huokaili koko yhdessäoloajan kunnes lähti aussin perään ja paljasti että inhos papsua ja vihillekin meni vaan koska seiskan kanssa oli asioista sovittu niin et seiska saa sisältöä eli hääjutun lehteensä! Heti häiden jälkeenhän se rupes hommaan eroo, ilmeisesti oli sekin sovittu seiskan kanssa, hahahhaa! Voiko sairaampaa olla.

        tuohan on sinulta pelkkää toistoa, kaiku kenties? Onneksi me "ei julkkikset" ei koskaan valehdella, ei edes valkoisia valheita? Me ollaan niin puhtoisia, ei meille kyllä totuuksista eikä valheista mitään maksetakaan. Hyvä me!


      • PappaKärppä
        kiekukaiku2 kirjoitti:

        tuohan on sinulta pelkkää toistoa, kaiku kenties? Onneksi me "ei julkkikset" ei koskaan valehdella, ei edes valkoisia valheita? Me ollaan niin puhtoisia, ei meille kyllä totuuksista eikä valheista mitään maksetakaan. Hyvä me!

        " tuohan on sinulta pelkkää toistoa, kaiku kenties? Onneksi me "ei julkkikset" ei koskaan valehdella, ei edes valkoisia valheita? Me ollaan niin puhtoisia, ei meille kyllä totuuksista eikä valheista mitään maksetakaan. Hyvä me!"

        Jaska, valehtelet AINA, et edes tiedä mitä totuus tarkoittaa, kun se Moppi-Hekla ei sitä ole opettanut. #Niinmuahhahha


    • Lico

      Miksikähän sitä Dennistä mollataan täällä aina? Mitä pahaa hän on teille tehnyt? Eivät kaikki voi olla miljonäärejä. Emme sitä paitsi tiedä ja tunne hänen kaikkia taustojaan!

    • Tyhmyyyyys

      Tyhmä-Jasson älykkyys ei riittänyt koulutukseen, vaaleat Debbiet meni ohi kolhosta tummasta naisesta. Siivoojan jälkeläinen on tyhmä.

      • melkeinsiinäjasiinä

        Minkä arvion itse sait Peltolasta?


      • huvinasakullakin
        melkeinsiinäjasiinä kirjoitti:

        Minkä arvion itse sait Peltolasta?

        Jollain on kova homma, kun käy kaikki Jassua koskevat keskustelut läpi ja peukuttelee hullunlailla Jassun puolesta.


      • peukkua.pukkaa
        huvinasakullakin kirjoitti:

        Jollain on kova homma, kun käy kaikki Jassua koskevat keskustelut läpi ja peukuttelee hullunlailla Jassun puolesta.

        Vai nyt peukutetaan Jassun puolesta, ei muuten ole pitkä aika sitten kun sinäkö? väitit Jasmin äitinsä kanssa peukuttavan. Pls. koittakaa edes oma linjanne pitää.


      • PappaKärppä
        peukkua.pukkaa kirjoitti:

        Vai nyt peukutetaan Jassun puolesta, ei muuten ole pitkä aika sitten kun sinäkö? väitit Jasmin äitinsä kanssa peukuttavan. Pls. koittakaa edes oma linjanne pitää.

        "Vai nyt peukutetaan Jassun puolesta, ei muuten ole pitkä aika sitten kun sinäkö? väitit Jasmin äitinsä kanssa peukuttavan. Pls. koittakaa edes oma linjanne pitää. "

        Jaska, sinä ainakin pidät oman linjasi, SUORASELKÄINEN ja rehellissyyden perikuva kun olet! #Niinmuahhahha


      • mene.nyt.vaimon.viereen
        PappaKärppä kirjoitti:

        "Vai nyt peukutetaan Jassun puolesta, ei muuten ole pitkä aika sitten kun sinäkö? väitit Jasmin äitinsä kanssa peukuttavan. Pls. koittakaa edes oma linjanne pitää. "

        Jaska, sinä ainakin pidät oman linjasi, SUORASELKÄINEN ja rehellissyyden perikuva kun olet! #Niinmuahhahha

        Mehän näköjään ollaan SAMI.K.SIA. Samat lääkkeet näköjään, liven tytöiltä jaxuhali. Toivottavasti koluttautunut vaimosi on antanut anteeksi nämä yölliset tapaamisemme, sydän?


    • LikainenJaTunkkainenJask

      Jaskan nukkaiset ruskeat haisevat likaiset mummokalsarit ei unohdu.

      • uuttateknologiaa

        Saatko hajun nokkaas koneen välityksellä?


      • Haiseeko
        uuttateknologiaa kirjoitti:

        Saatko hajun nokkaas koneen välityksellä?

        Ei, mutta lian väristä luulisi haisevan. Onko peltimörskässä edes suihkua ja peseytyykö intialainen ollenkaan, mitä veikkaat? Nuhjuinen se on joka kuvassa joten kuvat kertoo enemmän kuin sanat...


      • onihmejakumma
        Haiseeko kirjoitti:

        Ei, mutta lian väristä luulisi haisevan. Onko peltimörskässä edes suihkua ja peseytyykö intialainen ollenkaan, mitä veikkaat? Nuhjuinen se on joka kuvassa joten kuvat kertoo enemmän kuin sanat...

        Koska värit ovat alkaneet haisemaan?


      • PuupäätytärOpastaaNäätiä
        onihmejakumma kirjoitti:

        Koska värit ovat alkaneet haisemaan?

        No hei Vintin arvoisa puupäätytär ja food pornoe! Pappojen hylkäämä puupäätytär palasi äitinsä peräkammariin 34 vuotiaana?

        Voisitko selittää tavallisille ihmisille mistä tämmöinen pitkäaikaistyöttömyys, mt-ongelmat eli jopa vakava itsemurhayritys kumpuaa? Miksi uuninpankon luxury elämässä köyhyysrajan alapuolella oleva isonokkainen vanha nainen valehtelee elämästään?

        99% ihmisitä asuu paremmin ja matkustelee enemmän kuin Kelan tuen saaja joten ei ihme että on kateellinen näädille ja julkkiksille.


      • saatanteeksi
        PuupäätytärOpastaaNäätiä kirjoitti:

        No hei Vintin arvoisa puupäätytär ja food pornoe! Pappojen hylkäämä puupäätytär palasi äitinsä peräkammariin 34 vuotiaana?

        Voisitko selittää tavallisille ihmisille mistä tämmöinen pitkäaikaistyöttömyys, mt-ongelmat eli jopa vakava itsemurhayritys kumpuaa? Miksi uuninpankon luxury elämässä köyhyysrajan alapuolella oleva isonokkainen vanha nainen valehtelee elämästään?

        99% ihmisitä asuu paremmin ja matkustelee enemmän kuin Kelan tuen saaja joten ei ihme että on kateellinen näädille ja julkkiksille.

        Jassulleko sinä uskot viestiväsi? Nyt minun on tuotettava sinulle pettymys. En todellakaan ole Jasmin.


      • AnteeksiAnnettu
        saatanteeksi kirjoitti:

        Jassulleko sinä uskot viestiväsi? Nyt minun on tuotettava sinulle pettymys. En todellakaan ole Jasmin.

        Letkulleko sinä uskot viestiväsi? Nyt minun on tuotettava sinulle pettymys. En todellakaan ole Letku vaan yksi tuhansista näädistä joka nauraa Jasminille.


      • sinätomppeli
        PuupäätytärOpastaaNäätiä kirjoitti:

        No hei Vintin arvoisa puupäätytär ja food pornoe! Pappojen hylkäämä puupäätytär palasi äitinsä peräkammariin 34 vuotiaana?

        Voisitko selittää tavallisille ihmisille mistä tämmöinen pitkäaikaistyöttömyys, mt-ongelmat eli jopa vakava itsemurhayritys kumpuaa? Miksi uuninpankon luxury elämässä köyhyysrajan alapuolella oleva isonokkainen vanha nainen valehtelee elämästään?

        99% ihmisitä asuu paremmin ja matkustelee enemmän kuin Kelan tuen saaja joten ei ihme että on kateellinen näädille ja julkkiksille.

        tuon kaltaisille pösilöille mitä sinäkin edustat, ei kyllä kannata selittää yhtikäs mitään. Samaa räkytystä sivut täynnä. Vai oikein 99%, joo, sinun yleissivistys on syvemmältä suolesta.


    • niinmuah

      Eläköön pierualkkarit ja liittopäivälautaset.

      • eero.the.man

        Liittopäivälautaset ovat hienointa mitä tiedän. Saan niistä boostia ammatilliselle egolleni.

        Kunnon aterioinnin jälkeen melkein kaikilla ihmisillä hieman törähtää pyrstöyskää.


    • Mummoalkkareissa

      tuulenhuuhtoma perse

    • denuukonnaukuvapieru

      Vintiltä kajahtaa..nimittäin Jatson räjähtävä pieru perintökalsareihin, on uusi päivä.

      • Tyylilyylii

        Jasviinin kalsarit tuoksuu varmaan mansikalle?


      • Lakanafriikki

        Jos siirrettäisiin keskustelu kalsareista lakanoihin. Uusimman instakuvan lakanat on nähty Jassun instanssa ennenkin, eikä Jassu ollut silloin Perthissä vaan vintillä.
        Taas yrittää esittää olevansa Perthissä.


      • ApuJa.kaivataan.ropotti
        Lakanafriikki kirjoitti:

        Jos siirrettäisiin keskustelu kalsareista lakanoihin. Uusimman instakuvan lakanat on nähty Jassun instanssa ennenkin, eikä Jassu ollut silloin Perthissä vaan vintillä.
        Taas yrittää esittää olevansa Perthissä.

        Jospa laittaisit evidenssiä, missä ja milloin instassa/facessa on nuo lakanat olleet esillä. Ei muuten, mutta kun on joskus nuo lakanan vaihtoviikot, niinku tiiät. Täältä jos missä saa ajankohtaista tietoa, muutenhan mie makkoon vaan yhentekevänä vinttiloisena. Itse en, niin kuin varmastikin tiedät, muista missä mitkäkin petivehkeet on käytössä ja kuvattuna.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe