Olen ymmälläni..myöhäisellä keski-iällä olen alkanut yllättäen ejukaloida, ts. orgasmin hetkellä tulee tosi paljon hajutonta nestettä(ei siis virtsaa!), kolme pikkupyyhhettä läpimäriksi, niin että lattiakin oli märkä! Saan tuon ejukalaation nimenomaan seisten orgasmissa. Syy on uusi ihastus ja käytän super mahtavaa klitoris kiihoitinta, jonka tilasin postitse. 'Onko muilla näitä kokemuksia tässä mittakaavassa?
Ejukoluutio naisella
8
625
Vastaukset
- Rakollinen
Kutsutaan aikuisten oikeesti virtsankarkailuksi.
Se rauhanen mistä ejakulaationestettä voisi tulla, niin siitä ei riitä muutamaan tippaa enempää. - Onnittelut
Tietämättömien ja epäuskoisten kannattaa vilkaista faktaa asiasta osoitteesta : https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Kannatta nauttia uudesta oivalluksestasi. Onnittelut Ap kirjoittajalle. Hienoa koko se aikuisella iällä. Onneksi olkoon...... Mailman mahtavin juttu, rakastan naisia kun ejakuloi..... Mistä sut löytää?
Kieltämättä harmillinen ominaisuus joka mulla on ollut jo nuoresta pitäen.
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Lindaliukas kirjoitti:
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Mä taas etsin sellaista naista joka hyväksyy ominaisuudet itsessään ja antaa miehen nauttia.... Ne vaan on taikasana laukeavaan oloon.
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Oma vaimoni on alkanut seksin aikana ejakuloimaan voimakkaasti ja olen huomannut sen kiihottavan suuresti itseäni.viime kerralla pyysin kesken seksin istumaan naamalleni että saisin nuolla sitä ja nam...sieltä tuli ihana palkinto
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Sul linda upee kuva
- Org-crazy
Kerropa mullekin sen mahtavan laitteen nimi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408