Olen ymmälläni..myöhäisellä keski-iällä olen alkanut yllättäen ejukaloida, ts. orgasmin hetkellä tulee tosi paljon hajutonta nestettä(ei siis virtsaa!), kolme pikkupyyhhettä läpimäriksi, niin että lattiakin oli märkä! Saan tuon ejukalaation nimenomaan seisten orgasmissa. Syy on uusi ihastus ja käytän super mahtavaa klitoris kiihoitinta, jonka tilasin postitse. 'Onko muilla näitä kokemuksia tässä mittakaavassa?
Ejukoluutio naisella
8
731
Vastaukset
- Rakollinen
Kutsutaan aikuisten oikeesti virtsankarkailuksi.
Se rauhanen mistä ejakulaationestettä voisi tulla, niin siitä ei riitä muutamaan tippaa enempää. - Onnittelut
Tietämättömien ja epäuskoisten kannattaa vilkaista faktaa asiasta osoitteesta : https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Kannatta nauttia uudesta oivalluksestasi. Onnittelut Ap kirjoittajalle. Hienoa koko se aikuisella iällä. Onneksi olkoon...... Mailman mahtavin juttu, rakastan naisia kun ejakuloi..... Mistä sut löytää?
Kieltämättä harmillinen ominaisuus joka mulla on ollut jo nuoresta pitäen.
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Lindaliukas kirjoitti:
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Mä taas etsin sellaista naista joka hyväksyy ominaisuudet itsessään ja antaa miehen nauttia.... Ne vaan on taikasana laukeavaan oloon.
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Oma vaimoni on alkanut seksin aikana ejakuloimaan voimakkaasti ja olen huomannut sen kiihottavan suuresti itseäni.viime kerralla pyysin kesken seksin istumaan naamalleni että saisin nuolla sitä ja nam...sieltä tuli ihana palkinto
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Sul linda upee kuva
- Org-crazy
Kerropa mullekin sen mahtavan laitteen nimi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 316092
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333633Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263427Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243036Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322737- 482598
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222419Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1212392MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215