Olen ymmälläni..myöhäisellä keski-iällä olen alkanut yllättäen ejukaloida, ts. orgasmin hetkellä tulee tosi paljon hajutonta nestettä(ei siis virtsaa!), kolme pikkupyyhhettä läpimäriksi, niin että lattiakin oli märkä! Saan tuon ejukalaation nimenomaan seisten orgasmissa. Syy on uusi ihastus ja käytän super mahtavaa klitoris kiihoitinta, jonka tilasin postitse. 'Onko muilla näitä kokemuksia tässä mittakaavassa?
Ejukoluutio naisella
8
751
Vastaukset
- Rakollinen
Kutsutaan aikuisten oikeesti virtsankarkailuksi.
Se rauhanen mistä ejakulaationestettä voisi tulla, niin siitä ei riitä muutamaan tippaa enempää. - Onnittelut
Tietämättömien ja epäuskoisten kannattaa vilkaista faktaa asiasta osoitteesta : https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Kannatta nauttia uudesta oivalluksestasi. Onnittelut Ap kirjoittajalle. Hienoa koko se aikuisella iällä. Onneksi olkoon...... Mailman mahtavin juttu, rakastan naisia kun ejakuloi..... Mistä sut löytää?
Kieltämättä harmillinen ominaisuus joka mulla on ollut jo nuoresta pitäen.
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Lindaliukas kirjoitti:
Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Mä taas etsin sellaista naista joka hyväksyy ominaisuudet itsessään ja antaa miehen nauttia.... Ne vaan on taikasana laukeavaan oloon.
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Oma vaimoni on alkanut seksin aikana ejakuloimaan voimakkaasti ja olen huomannut sen kiihottavan suuresti itseäni.viime kerralla pyysin kesken seksin istumaan naamalleni että saisin nuolla sitä ja nam...sieltä tuli ihana palkinto
Lindaliukas kirjoitti:
Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!Sul linda upee kuva
- Org-crazy
Kerropa mullekin sen mahtavan laitteen nimi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain807665Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1531894
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha711718Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311569Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721502- 1321212
- 80894
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784