Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ejukoluutio naisella

Olen ymmälläni..myöhäisellä keski-iällä olen alkanut yllättäen ejukaloida, ts. orgasmin hetkellä tulee tosi paljon hajutonta nestettä(ei siis virtsaa!), kolme pikkupyyhhettä läpimäriksi, niin että lattiakin oli märkä! Saan tuon ejukalaation nimenomaan seisten orgasmissa. Syy on uusi ihastus ja käytän super mahtavaa klitoris kiihoitinta, jonka tilasin postitse. 'Onko muilla näitä kokemuksia tässä mittakaavassa?
8775
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kutsutaan aikuisten oikeesti virtsankarkailuksi.
Se rauhanen mistä ejakulaationestettä voisi tulla, niin siitä ei riitä muutamaan tippaa enempää.

Äänestä

Tietämättömien ja epäuskoisten kannattaa vilkaista faktaa asiasta osoitteesta : https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Kannatta nauttia uudesta oivalluksestasi. Onnittelut Ap kirjoittajalle. Hienoa koko se aikuisella iällä.

Äänestä

Onneksi olkoon...... Mailman mahtavin juttu, rakastan naisia kun ejakuloi..... Mistä sut löytää?

Äänestä
  • Kieltämättä harmillinen ominaisuus joka mulla on ollut jo nuoresta pitäen.
    Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
    Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!

1Äänestä

• UPDATE_11738189 kirjoitti:

Kieltämättä harmillinen ominaisuus joka mulla on ollut jo nuoresta pitäen.
    Kaikki miehet ei ymmärrä mistä on kyse ja voivat sen hallitsemattoman orkun saadessani säikähtää tilannetta.
    Mulla ei mulla esiinny kuitenkaan kaikissa yhdynnöissä, vaan silloin kun mies osaa asiansa ja näyttää mulle taidoillaan taivaan, tähdet ja kuun!

Mä taas etsin sellaista naista joka hyväksyy ominaisuudet itsessään ja antaa miehen nauttia.... Ne vaan on taikasana laukeavaan oloon.

Äänestä

Oma vaimoni on alkanut seksin aikana ejakuloimaan voimakkaasti ja olen huomannut sen kiihottavan suuresti itseäni.viime kerralla pyysin kesken seksin istumaan naamalleni että saisin nuolla sitä ja nam...sieltä tuli ihana palkinto

Äänestä

Sul linda upee kuva

Äänestä

Kerropa mullekin sen mahtavan laitteen nimi :D

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Adante4 kirjoitti:

Olen ymmälläni..myöhäisellä keski-iällä olen alkanut yllättäen ejukaloida, ts. orgasmin hetkellä tulee tosi paljon hajutonta nestettä(ei siis virtsaa!), kolme pikkupyyhhettä läpimäriksi, niin että lattiakin oli märkä! Saan tuon ejukalaation nimenomaan seisten orgasmissa. Syy on uusi ihastus ja käytän super mahtavaa klitoris kiihoitinta, jonka tilasin postitse. 'Onko muilla näitä kokemuksia tässä mittakaavassa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu