En enää kykene mihinkään. Milloin olisin.
Sama, mitä päätöksiä teen, teen vain tyhmiä ja sitäkin tyhmempiä päätöksiä.
Kun joudun selvittelee asioita, en niihin kykene. Aivoni lyövät tyhjää.
Jos koko elämäni on yhtä selviytymiskamppailua, niin kysyn,
onko tässä enää mitää mieltä?!
Olen järkyttävän hidas sitä paitsi tekemään päätöksiä. Kun viimein on saanut puristettua itestä voimia irti, niin aika on kulunut umpeen. En jaksa tämän tarkemmin selvitellä tilannettani.
Joka tapauksessa kaikki tulee kaatumaan sulaan mahdottomuuteen. Aivoni ovat päättäneet jumiutua. Mikään ei enää huvita, eikä mihinkään enää riitä usko.
Kannattaisiko jo luovuttaa?
5
141
Vastaukset
- Syrjäytyneen_vanhempi
Voisit yrittää hakea tukihenkilöä. Googleta tukihenkilö, niin saat tietoa.
Eivätkö nämä tukihenkilöt ole lapsia ja nuoria varten?
Itse en ole syrjäytynyt, ainakaan vielä. Ihmeen kauan oon pystynyt olemaan ihmisten kanssa, vaikka viimeiset vuodet onkin ollu mieletöntä rämpimistä. Ystäviä en kuitenkaan tahdo kuormittaa omilla huolilla. Eiväthän he edes tiedä, missä mudassa uin.
Ainoastaan muutamalle olen kertonut jotain ja he ovat rehellisesti sanoneet, ettei jaksa kuunnella niin raskasta tekstiä. Haluan säästää ystäviä, etten menetä niitä lopullisesti.
Vaikeuksistani johtuen en jaksa olla aina hirveän sosiaalinen, mitä normaalisti olisin.
- GudsBarn
Rakas ystäväni, Luzer. Älä koskaan luovuta! Huuda Jeesusta avuksesi. Hän auttaa sinua.
Välillä se vain vaikuttaa nukkuvalta tuo Jeesus. Eilen sain muutaman asian etenemään. Pieniä asioita ne on normikunnossa olevalle ihmiselle, mutta minulle todella suuria ponnistuksia. Vielä on paljon ponnisteluja edessä päin. Mulla on taipumus pelätä pahinta, koska menneisyyteenkin kuuluu niin paljon monenlaisia epäonnistumisia ja takkiin ottamisia.
Ihme moderoija tuolla masennuspalstalla. Kaikki kirjoitukseni poistetaan, mutta muiden paljon rankemmat kirjoitukset saa säilyä. Minulla ei ole oikein mitään muuta kanavaa enää avautua, kuin tämä vanhoillislestadiolaisuuspalsta :(. Ihan samanlaisia kirjoituksia olen sinnekin kirjoitellut, mitä tänne, mutta sieltä ne putsataan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä752645Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721822Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2731511Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871321
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3801234- 1281195