Kannattaisiko jo luovuttaa?

En enää kykene mihinkään. Milloin olisin.
Sama, mitä päätöksiä teen, teen vain tyhmiä ja sitäkin tyhmempiä päätöksiä.
Kun joudun selvittelee asioita, en niihin kykene. Aivoni lyövät tyhjää.
Jos koko elämäni on yhtä selviytymiskamppailua, niin kysyn,
onko tässä enää mitää mieltä?!

Olen järkyttävän hidas sitä paitsi tekemään päätöksiä. Kun viimein on saanut puristettua itestä voimia irti, niin aika on kulunut umpeen. En jaksa tämän tarkemmin selvitellä tilannettani.
Joka tapauksessa kaikki tulee kaatumaan sulaan mahdottomuuteen. Aivoni ovat päättäneet jumiutua. Mikään ei enää huvita, eikä mihinkään enää riitä usko.

5

194

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syrjäytyneen_vanhempi

Voisit yrittää hakea tukihenkilöä. Googleta tukihenkilö, niin saat tietoa.

• Eivätkö nämä tukihenkilöt ole lapsia ja nuoria varten?
        Itse en ole syrjäytynyt, ainakaan vielä. Ihmeen kauan oon pystynyt olemaan ihmisten kanssa, vaikka viimeiset vuodet onkin ollu mieletöntä rämpimistä. Ystäviä en kuitenkaan tahdo kuormittaa omilla huolilla. Eiväthän he edes tiedä, missä mudassa uin.
        Ainoastaan muutamalle olen kertonut jotain ja he ovat rehellisesti sanoneet, ettei jaksa kuunnella niin raskasta tekstiä. Haluan säästää ystäviä, etten menetä niitä lopullisesti.
        Vaikeuksistani johtuen en jaksa olla aina hirveän sosiaalinen, mitä normaalisti olisin.

• GudsBarn

Rakas ystäväni, Luzer. Älä koskaan luovuta! Huuda Jeesusta avuksesi. Hän auttaa sinua.

• Välillä se vain vaikuttaa nukkuvalta tuo Jeesus. Eilen sain muutaman asian etenemään. Pieniä asioita ne on normikunnossa olevalle ihmiselle, mutta minulle todella suuria ponnistuksia. Vielä on paljon ponnisteluja edessä päin. Mulla on taipumus pelätä pahinta, koska menneisyyteenkin kuuluu niin paljon monenlaisia epäonnistumisia ja takkiin ottamisia.

• Ihme moderoija tuolla masennuspalstalla. Kaikki kirjoitukseni poistetaan, mutta muiden paljon rankemmat kirjoitukset saa säilyä. Minulla ei ole oikein mitään muuta kanavaa enää avautua, kuin tämä vanhoillislestadiolaisuuspalsta :(. Ihan samanlaisia kirjoituksia olen sinnekin kirjoitellut, mitä tänne, mutta sieltä ne putsataan pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      253
      2115
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1249
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      21
      1191
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      796
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      726
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      705
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      225
      662
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      54
      510
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      458
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      442
    Aihe