Miksi mies ei suutele????
Mies ei suutele - MIKSI EI?
15
3667
Vastaukset
- Vastavuoroisesti
Mikset sinä suutele miestäsi?
- dsaeqlijqiohouh
Jos nainen on tupakoinut, tai muuten polttanut vaik pilvee, ni hajun takia en suutelis
- aivan-turhaa-
Miksi pitäisi nuoleskella toisia?
Mä suutelen mielelläni
- AinaPusutellaan
Suuteletko sinä? Jos oletkin antanut vääriä signaaleja.
...tai sitten poltat tupakkaa jolloin kukaan ei halua suudella sinua... - liian.vähät.tiedot
Haluaako mies tehdä muuta seksiin liittyvää?
- Liveksijä66
Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.
- Liveksijä66
Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.
- niintainäin
Sitäpä on vaikea sanoa näin netin välityksellä. Syitä voi olla monia. Joku noista edellä esitetyistä, eli hygieniassa on toivomisen varaa. Tai sitten niin kuin oma kokemukseni. Pitkäaikainen aviomieheni inhosi suutelemista. Pussaili joskus ihan velvollisuudentunteesta, mutta siinä kaikki. Kun sitten erosimme, paljasti että hän koki suutelemisen epähygieenisenä ja sitä kautta vastenmielisenä.
Seuraavassa parisuhteessa otan tällaisista selvää jo ajoissa, ennen minkäänlaisia sitoumuksia.- Anonyymi
kajsa-68 kirjoitti:
En kyllä suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka ei halua suudella.
Kyllä pitää miehen suudella. Nuolen ensiksi pillun ja sitten suutelen naista. Naiset tykkää pillunesteen mausta.
- Vitunluuseri
Miksi mies ei suutele, miks se ei anna mulle sitä mitä mä haluan, miks se ei sitä ja tätä. Ainiin, miks mulla ei oo miestä? Tää elämä on niin syvältä ku ikinä vaan voi olla. Älkää ikinä ajautuko tällaiseen tilanteeseen. Puutteessa ei voi elää täysipainoista elämää. Yhtä helvettiä. Vihaan niin paljon.
- prkl
kirjoituksesi kolme viimeistä sanaa kertovat paljon ongelmastasi.
Miksi nainen ei suutele? Samasta syystä. Minä haluaisin kyllä. En polta. Hengitys ei haise. On nuorempana kehuttu hyväksi suutelijaksi. Nyt ei suudella enää.
- Anonyymi
Miehellä voi olla myös aktiivinen huuliherpes, jonka vuoksi ei suutele. Ethän kuitenkin halua tartuntaa itsellesi? Syitä voi olla todellisuudessa monia. Miksi et kysy mieheltä?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013271Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729671Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207856Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396760Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193205Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy101298En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174