Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Mies ei suutele - MIKSI EI?

Miksi mies ei suutele????
153715
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Mikset sinä suutele miestäsi?

Äänestä

Jos nainen on tupakoinut, tai muuten polttanut vaik pilvee, ni hajun takia en suutelis

Äänestä

Miksi pitäisi nuoleskella toisia?

Äänestä

Mä suutelen mielelläni

Äänestä

Suuteletko sinä? Jos oletkin antanut vääriä signaaleja.

...tai sitten poltat tupakkaa jolloin kukaan ei halua suudella sinua...

Äänestä

Haluaako mies tehdä muuta seksiin liittyvää?

Äänestä

Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.

Äänestä

Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.

Äänestä

Sitäpä on vaikea sanoa näin netin välityksellä. Syitä voi olla monia. Joku noista edellä esitetyistä, eli hygieniassa on toivomisen varaa. Tai sitten niin kuin oma kokemukseni. Pitkäaikainen aviomieheni inhosi suutelemista. Pussaili joskus ihan velvollisuudentunteesta, mutta siinä kaikki. Kun sitten erosimme, paljasti että hän koki suutelemisen epähygieenisenä ja sitä kautta vastenmielisenä.

Seuraavassa parisuhteessa otan tällaisista selvää jo ajoissa, ennen minkäänlaisia sitoumuksia.

Äänestä
  • En kyllä suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka ei halua suudella.

Äänestä

• kajsa-68 kirjoitti:

En kyllä suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka ei halua suudella.

Kyllä pitää miehen suudella. Nuolen ensiksi pillun ja sitten suutelen naista. Naiset tykkää pillunesteen mausta.

Äänestä

Miksi mies ei suutele, miks se ei anna mulle sitä mitä mä haluan, miks se ei sitä ja tätä. Ainiin, miks mulla ei oo miestä? Tää elämä on niin syvältä ku ikinä vaan voi olla. Älkää ikinä ajautuko tällaiseen tilanteeseen. Puutteessa ei voi elää täysipainoista elämää. Yhtä helvettiä. Vihaan niin paljon.

Äänestä

kirjoituksesi kolme viimeistä sanaa kertovat paljon ongelmastasi.

Äänestä

Miksi nainen ei suutele? Samasta syystä. Minä haluaisin kyllä. En polta. Hengitys ei haise. On nuorempana kehuttu hyväksi suutelijaksi. Nyt ei suudella enää.

Äänestä

Miehellä voi olla myös aktiivinen huuliherpes, jonka vuoksi ei suutele. Ethän kuitenkin halua tartuntaa itsellesi? Syitä voi olla todellisuudessa monia. Miksi et kysy mieheltä?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

iiik000 kirjoitti:

Miksi mies ei suutele????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu