Olen sinusta mies hieman mustasukkainen

nuoriP

Enkä tiedä, miksi. Tänne voin sen anonyymisti paljastaa. Nyt väsyttää, joten painun lakanoihin.

18

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manintheSky

      Oletko hän joka kirjoitaa vanhemmalle miehelle?

      • Kirjoitan

        Minäkin olen nuorempi P ja etenkin ennen korjoitin vanhemmLle siis noilla tunnisteilla. En enää, käytän muita nimimerkkejä mutta että löytyyhän täältä.. ja tietty edelleen hänelle


      • nuoriP
        Kirjoitan kirjoitti:

        Minäkin olen nuorempi P ja etenkin ennen korjoitin vanhemmLle siis noilla tunnisteilla. En enää, käytän muita nimimerkkejä mutta että löytyyhän täältä.. ja tietty edelleen hänelle

        Minä olen nuori, en vaan nuorempi. Ja se mies on minua vanhempi kyllä, mutta ei vanha.


      • heräsimielenkiinto
        nuoriP kirjoitti:

        Minä olen nuori, en vaan nuorempi. Ja se mies on minua vanhempi kyllä, mutta ei vanha.

        Mut ei se voi olla mahollista... pelkkä ajatus kuulostaa niin uskomattomalta.


      • nuoriP
        heräsimielenkiinto kirjoitti:

        Mut ei se voi olla mahollista... pelkkä ajatus kuulostaa niin uskomattomalta.

        Ai että joku kaipaa sinua? Sekö kuulostaa uskomattomalta?


      • heräsimielenkiinto
        nuoriP kirjoitti:

        Ai että joku kaipaa sinua? Sekö kuulostaa uskomattomalta?

        Niin.


      • nuoriP
        heräsimielenkiinto kirjoitti:

        Niin.

        No sitten tämä ei ole sinulle. Hän on kyllä tietoinen.


      • heräsimielenkiinto
        nuoriP kirjoitti:

        No sitten tämä ei ole sinulle. Hän on kyllä tietoinen.

        Korjaan silti sen verran että ei jonkun vaan tietyn kaipaus kuulostaa uskomattomalta.


      • nuoriP

        Oikea mies kyllä tietää, että kaipaan


      • oletkosanonut
        nuoriP kirjoitti:

        Oikea mies kyllä tietää, että kaipaan

        Sen hänelle suoraan että kaipaat? siis muualla kun palstalla...


      • nuoriP

        Irl tietää, että pidän.


      • jokutuntematon
        nuoriP kirjoitti:

        Irl tietää, että pidän.

        Täs yks kenellä on ollut vain pieni aavistus siitä että joku P saattaisi pitää... pessimistin luonne vaan estää tekemästä mitään.


    • äläturhaanole

      Olen loppujen lopuksi aika yksinäinen.
      Hän tunnisti sen.
      Hyvää yötä.

      • nuoriP

        En usko hänen olevan yksinäinen.


    • äläturhaan

      Ole :) hyvää yötä ja oman kullan kuvia.

    • jokuronkeli

      Vois kans kääriytyy peiton alle.. väsyttää kun on aikasee heränny.

    • Suosittelen kertomaan sen hänelle, että välität. Pelkäät, että menetät lopullisesti hänet, muttet kuitenkaan uskalla aloittaa edes mitään. Venyttämällä aikaa tämä mahdollisuus voi hävitä.

      Ruokit omaa mielikuvitusta ja elät onnellisena haavessa, että teillä jossakin mielikuvituksessa kaikki on hyvin. Estät samalla itseään onnistumaan ihan oikeasti hänen kanssa tai jonkun muun kanssa ellei hänen kanssa ole tulossa mitään.

      Sanon vaan ennen kuin aijot luovuttaa , niin käytä tämä mahdollisuus ja kokeile ihan aidosti edetä puhumalla tästä ihan omasta aloiteesta, jos teillä ei puhe yhteys ollut tai jos se on ollut liian heikko.

    • sisäisestisurullinen

      Minä en ole mustasukkainen eikä minulla oikeastaan ole kaipaavia tunteitakaan ketään kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe