Miksi kaikki aloitukseni poistetaan???!!!

En jaksa ymmärtää, miksi muut saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta mun tekstit hävitetään aina jonnekin bittiavaruuteen. Minulla ei ole paljoa avautumispaikkoja, kun en terapiaankaan pääse. Enää en kerro viimeaikaisia juttuja, koska moderoija poistaisi nekin.
En ymmärrä, miksi asioista ei saa puhua! Johan jostain lehdestäkin luin, että jos ei ole mitään paikkaa, missä tuoda omia salaisuuksia esiin, niin sekin voi helpottaa, että saa kirjoitettua niistä anonyymina netissä.

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllerö_

Oletko kirjoittanut esim. itsetuhoisuudesta, pyytänyt neuvoja tai ehdottanut itsemurhakeinoja? Sellaiset viestit yleensä poistetaan. Harmi jos olet kirjoittanut asiallisia ja sääntöjen mukaisia viestejä, mutta siitä huolimatta niitä on poistettu jostain syystä. Joskus itsekin olen yllättynyt, kun huomaan jonkun viestini poistetun, vaikka siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista. Näin käy silloin tällöin eikä mitään selitystä tietenkään tule.

Toivottavasti asia korjaantuu ja saat vastedes ajatuksiasi purettua täällä.

• En ole kysellyt itsemurhakeinoja, vaan siitä, kuinka olen riittävän hoidon puutteen ja lukuisten odottelujen ja pomputtelujen jälkeen ahdistuneena tyriny ja joutunut entistä syvempiin ongelmiin. Tällä hetkelläkin koen todella voimakasta ahdistusta, mutta en tartu viinapulloon. Olenkin nyt vain lähinnä ollu ja katsellut kattoa... Ei ole varaa mennä minnekään, joten tässä ei ole paljoa muuta vaihtoehtoa, kuin vain odotella ja odotella, sekä pyöritellä peukaloita, kunnes joskus ehkä tulee joku ratkaisu. Harmi vain, että yksin täällä asunnolla lojuessa on ihan mielettömästi aikaa murehtia ja murehtia, kun ei saa ajatuksia siirrettyä minnekään muualle. Tuon valkoisen seinän kattominen kun ei tarpeeksi poista minua tämän hetkisestä tilanteesta.
        Aivoni ovat jumissa, enkä kykene itse järjestelemään asioita.
        Rahahuolet ovat täyttä todellisuutta, koska sitä ei juuri ole ja pommeja voi odottaa nurkan takana, onhan niitä jo menneisyydessäkin pitkä rivi.
        Uusin pommi, eli mahdollinen rangaistus toilailuistani on tiedossa ja sekään ei yhtään helpota tilannetta. Kerron sen siis uudelleen ja toivon, ettei se taas johda tämän aloituksen poistamiseen. Erehdyin pitkän odottelun ja ahdistuksen alla tarttumaan viinapulloon. Join filmin poikki ja sinä aikana olin mennyt radalle hyppimään. Olin löytänyt hylätyt spraypullot radalta joita olin alkanut testaamaan ja jäin siitä rysän päältä kii. Siitä ei ole pienintäkään muistikuvaa, kun hyppelin radalla, saatikka siitä, että olin saanut spraypullot jostain käsiini. Ensimmäinen muistikuva oli, kun olin jo töhrimässä ja vartija yllätti minut itse teosta. Tästä siis on tulossa rangaistus. Vahinkojen suuruus ei ollut kovin suuri, mutta tiedän, että töhrimisestä on langetettu aika pahojakin rangaistuksia, joten mulle voi tulla aikamoisen kallis lasku!
        Mitä tästä opin? Vaikka kuinka ahdistais ja seinät tuntuisivat kaatuvan päälle, en hukuta murheitani enää viinapulloon, vaan on kestettävä tämä kaikki loputon tuska ja hyväksyttävä se tosiasia, että en ehkä tule pääsemään riittävään terapiaan lähiaikoina, jos nyt en koskaan. Hyväksyttävä se tosiasia, että elämäni on ehkä ainaista rämpimistä tästä eteenkin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2701
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      278
      1545
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1311
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      389
      1253
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      899
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe