Saan kohta myös ikävöidä kultaani

Oikeasti ikävöin jo.
Se ei halu olla enää kanssani ja valehtelee. Tekee pienistä asioita taas ongelmaa.
En tiedä mun on luovuttava siitä kun tyrkyttää minulla näkymättömiä miehiä
9185
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat
Aloittaja

Ongelma vain lähti hänen vanhoista tiedoista

Äänestä
  • Aloittaja

Kun hän on käynyt vastaanotto ajallani kahteen kertaan. Toisesta jouduin ongelmiin toisesta en tiedä mitä siellä on selvitetty kun se oli järkytys silmilleni

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Kun hän on käynyt vastaanotto ajallani kahteen kertaan. Toisesta jouduin ongelmiin toisesta en tiedä mitä siellä on selvitetty kun se oli järkytys silmilleni

En pysty luottamaan mieheen joka ei selvitä vaan halusi lisää ongelmia kehittää . Jos se haluaa eron syy sitten tehdään niin mutta esim se ei vastaa ja lopetin itsekin viestien laittamisen en luota siihen enää. Ei tästä mitään tuu. Ei se selvitä

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

En pysty luottamaan mieheen joka ei selvitä vaan halusi lisää ongelmia kehittää . Jos se haluaa eron syy sitten tehdään niin mutta esim se ei vastaa ja lopetin itsekin viestien laittamisen en luota siihen enää. Ei tästä mitään tuu. Ei se selvitä

Miksi selvitän olematonta josta minulla ei ole mitään tietoa

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Miksi selvitän olematonta josta minulla ei ole mitään tietoa

Pitääkö oikeasti ihminen olla noin vaikea

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Pitääkö oikeasti ihminen olla noin vaikea

Mitään ei voi sopia eikä selvittää

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Mitään ei voi sopia eikä selvittää

Se valehteli minulle silloin eikä selvitä miksi valehteli minulle.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Se valehteli minulle silloin eikä selvitä miksi valehteli minulle.

Ei se halua kohdata olen tässä miettinyt mitä teen itselleni

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Ei se halua kohdata olen tässä miettinyt mitä teen itselleni

Se ei vaan ymmärtänyt miksi kaivelin vanhoja mutta nyt ymmärtää tuskallisen 8tuntia

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Oikeasti ikävöin jo.
Se ei halu olla enää kanssani ja valehtelee. Tekee pienistä asioita taas ongelmaa.
En tiedä mun on luovuttava siitä kun tyrkyttää minulla näkymättömiä miehiä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu