Varoitus Powerman.fi

Pieni varoituksen sana teille kaikille. Tilasin powerman.fi:stä toukokuun alussa mieskuntoa parantavan tuotteen. Asiakaspalvelu ilmoitti että tuote loppu mutta lähettävät sen muutaman päivän sisään. Odotin neljä viikkoa, peruin tilauksen ja pyysin palauttamaan rahat. Rahoja olen nyt odottanut 1,5 kk ja kyseinen firma ei ole enää vastannut sähköposteihin. Että näin.

18

6250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yayay

      Sama homma. Aikaisemmin nimi oli powertesto mutta se on suljettu. Tilasin molemmilta nettisivuilta sinkkikapseleita, eikä näy eikä kuulu. Sanoivat että maksu ei ole muka vahvistunut ja yhteyttä ei saa muutakuin sähköpostilla...

      • 18.7.2017 Powermanilta vastattiin ja luvattiin hoitaa asia mahdollisimman pian. No, nyt on melkein 2 kk kulunut enkä ole asiasta kuullut mitään. Eihän tässä nyt raha ole se tärkein asia, vaan periaate.


    • panokuntoon

      Miksi tilata humpuukia kun t.k. lääkäriltä saa sildenafiil reseptin ja maksaa apteekissa14 e/ 24 kpl ja tehoa riittää kovaan seisokkiin tuntikaudeksi.

    • Prklttu

      Sama 2kk ja ei mitään. Mistäköhän sais sivut alas ja rahat takas.

      • Ylimääräiset.pois

        Sivut häviävät itsestää. Kuten tilaajan rahatkin. Mistä sitä riittää noita huulesta vedettäviä hölmöjä?


      • tyrker

        Ihan legitin olonen sivu, mutta poliisille ilmoitettu asiasta.


      • dghhjjked
        tyrker kirjoitti:

        Ihan legitin olonen sivu, mutta poliisille ilmoitettu asiasta.

        Polisiisia kiinnostaa enämpi ABC pullakahvit.


    • Stallon52
    • 358ooo

      Sama Juttu ei lähettäneet tuotteita soitosta huolimatta älkää siis vaan maksako laskua etukäteen

    • 6785

      Mulle tuli tilaamani tuotteet tänään postin automaattiin otin laskulla ehkä siksi juuri tulikin😉

    • fuckyouuuu

      Huijasivat ainakin meikäläistä. Ei tullut tuotteet kun maksoin ennakkoon eivätkä vastaa sähköpostiin. Ei kannata tilata jos haluaa säästää rahat.

    • jamppa2356

      Sama juttu. Toinen tuote tilapäisesti loppu. 1kk jälkeen pyysin rahat takaisin. Alkoi hiljaisuus ei vastauksia.

    • P_S

      Joo älkää tilatko. Tilasin 7vk sitten. Kahden viikon jälkeen kyselin tilausta-> tuotetta ei kuulemma hyllyssä,tukkurilla ongelmia->tuote vaihdettiin sellaiseen joka oli hyllyssä->sain jopa lähetystunnuksen jonka mukaan posti ei ole saanut vielä tilausta>2vk myöhemmin kyselin powemanilta että missä vika, aikoivat selvittää->posti kuulemma hukannu paketin. Aikoivat kuitenkin palautta rahat,mutta eipä ole näkynyt ja olen jo uhannat rikosilmoituksella joten teen sen. Summa ei ole iso mutta periaate tärkeä. Suosittelen muitakin huijattuja tekemään rikosilmoituksen,jotta poliisi reagoi asiaan

      • werstyrewa

        Jos sulla on lähetystunnus, niin sillähän sen lähetyksen sijainnin ja liikkeet voi tarkistaa helposti www.posti.fi

        Yleisesti ottaen: ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN PIMEITÄ PILLEREITÄ MISTÄÄN PIMEISTÄ NETTIKAUPOISTA, ne on yleensä Suomen ulkopuolella, eikä Suomen kuluttajasuoja ja/tai lainsäädäntö asiaan voi puuttua.


    • VihaanHuijareita

      Tilasin n. 20 € tuotteen 2 viikkoa sitten, maksoin verkkopankista ja se siitä. Mitään ei näy eikä kuulu, ei vastata sähköpostiin. Noh tilasin saman tuotteen tunti sitten kilpailevalta yritykseltä ja maksoin myös sen verkkopankista... minulle toimitettiin äsken postin seuranrakoodi... että silleen.

      Odottelen vielä kaksi viikkoa ja sitten teen rikosilmoituksen.

    • vt69

      Sexshop Finlandilta,tai Antishopista ku tilaa,tulee tuote varmasti.Erotiikkaliikkeitä.

    • Joonnatan

      2kk sitten tilasin ja maksoin 42.80 eikä ole mitään kuulunut. Laitoin sähköpostia mutta ei vastausta ja sivuja ei enään olemassa.

    • tietoo

      haluaisin tietoo että mikä on valkojäkälä

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe