En kestä enää!

Herkkäihminen

Olen lähes 14 ja kärsin.... no niimpä! Olen kärsinyt 2 vuotta paniikkihäiriö erilaisista oireista ja olen saattanut elää kuukausia paniikissa psykologit eivät osaa auttaa ja ei tässä tiedä että mitä pitäis tehä!

6

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shada

Kerropas tarkkaan minkälaisia paniikkioireesi ovat ? Minkälaisissa tilanteissa niitä tulee ?

• Pelkääjä

Moi.
      Itekkin oon 14v ja olen kärsinyt 1 vuoden paniikkihäiriöstä ja hypokondriasta, joten tiedän tunteesi. Minä pelkään vit.... Kaikkia vakavia sairauksia. Vasta pelkäsin sydänvikaa ja nyt aivokasvainta.
      Oireeni ovat ahdistuksen ja pelon takia tälläset:
      Sydämen lisälyönnit
      Päänsärky
      Heikko olo/epätodellinen
      Paineen tunne päässä
      Huimaus
      Näköhäiriöt
      Hengenahdistus.
      Minun paniikkikohtaukset tulee yleensä jos googlaan oireitani ja siellä näkyy että se on joku vakava sairaus ja joskus julkisilla paikoilla kuten koulussa. Minustakin tuntuu että en enää jaksa ja että kuolen nuorena

• ilmainen_neuvo

12 -14 vuotiaat kärsii paniikkihäiriöistä ? Menkää heti puhumaan vanhempienne kanssa asiasta !

• Pelkääjä

Olen puhunut vanhempien ja terveydenhoitajan kanssa

• mnhg
        Pelkääjä kirjoitti:

Olen puhunut vanhempien ja terveydenhoitajan kanssa

Eikö mitään valaisevaa ilmennyt keskusteluissa, mikä on paniikkisi syy tai aiheuttaja, miten asioita voisi järjestellä, että olosi paranisi ?
        Joku syyhän olemassa, siitä on pohtimisen lähdettävä, että pääsisit eroon pahoista olotiloistasi.

• Pelkääjä

Minun paniikkihäiriön aiheuttaja on sairauksien pelot eli hypokondria

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe