Miksi Mikalo ottaa maahan tulijoita asumaan

sapetttaaa

Näissä taloissa alkaa olla kuin lähi-idässä.
Olen asunut Mikalon (Mikkelin Vuokratalojen) asunnossa jo 70- luvulta lähtien.
Oli hirveän tiukka valinta silloin joskus, kuka pääsi asumaan ja vihdoin pääsinkin.
Nyt näkyy olevan muukalaisia, suorastaan kuhisee niitä.
Suomenkieltä ei juurikaan pihalla kuule.
Miten ihmeellä niitä otetaan näihin taloihin asumaan.
Itse en hyväksy noita muslimeja en yhtään. Rätti päässä kävelijöitä.
Tekisi mieli muuttaa muualle, koska nämä asunnot alkaa olla pikkuhiljaa varattu maahan tulijoille.
Kuka maksaa niitten olot. Itse en kuulu asumistuen piiriin.
Mutta nyt minulla on ruvennut kiehumaan noitten muslimien paapomisen vuoksi.
Vuokratalojen sääntöihin ne ei ole ainakaan sopeutuneet.

12

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukiatukia

      "Kuka maksaa niitten olot. Itse en kuulu asumistuen piiriin. "

      Hae sinäkin asumistuki itsellesi, jotta saat lisätuloja. Sitä voi hakea tästä: http://www.kela.fi/asiointi

      Nykyään kun asumistuessa ei ole enää varallisuusrajoja eikä neliövuokrarajojakaan, sitä on suhteellisen helppo saada vuokra-asuntoon. Jo 60 % vuokralaisista saakin Suomessa uutisten mukaan jo asumistukea. Lisäksi asumistukea saa parikymmentätuhatta omistusasujaa.

    • näinonvalitettavasti

      Eihän nämä huijari pakolaiset mitään asumistukea saa kun heille asuminen on täysin ilmaista eli veronmaksajat maksaa tämän touhun. . AP on oikeassa nämä huijarit saa asunnon eikä heidän tarvitse olla missään jonossa . Sääli niitä jotka joutuu asumaan näiden kovaäänisten huijareiden kanssa.

      • rekkaiskuMuslimit

        KANSALAISET !! MV-lehti näkyy jälleen.


    • vinkuintiaan

      Niinpä.. Koettaka kestää...

    • Pienempää.suuta

      Muuttakaa muualle asumaan vaii oletteko itse loiseläjiä.

    • Paskanväri

      Suojavärillä pääsee jonojen ohi.

    • ei.kannata.yrittää

      Kävin Kelassa asioimassa tässä yhtenä päivänä. Suurin osa "asiakkaista" oli näitä muukalaisia. Lähi-Itäläistä ja afrikkalaista noin ulkonäöstä päätellen. Toki muutama suomalainenkin oli jonossa minä mukaan lukien. Näille maksetaan kaikki, sen sijaan itse olen pienyrittäjä/yksinyrittäjä joten Kela tarjoaa tukien sijaan vaan omaa vastuuta sairauden takia...

    • yksylitse

      Nämä ulkolaiset asukkaat ovat todella ystävällisiä verrattuna paikallisiin mikalon asukkaisiin. Tervetuloa nuottakadulle asumaan, jos haluat kokea eriarvoisuutta parhaimmillaan asukkaiden kesken ihan mikalon toimesta.

      • sgklöä

        " Nämä ulkolaiset asukkaat ovat todella ystävällisiä verrattuna paikallisiin mikalon asukkaisiin" Mikäs on ollessa kun yhteiskunta maksaa kaiken, en todellakaan ymmärrä miten joku voi puolustaa näitä huijaripakolaisia.


    • vihaaanheitä

      Niillä maahan tunkeutujilla on omat sääntönsä. Ne ei lajittele roskia.
      Ne tuo pyykkinsä milloin sattuu yleisen tilan pesukoneeseen, niitten vuoro on 24 h vrk.
      Ne ajelee pyörillään keskitiellä.
      Pitelevät bileitään silloin kun heitä huvittaa. Niillä on ihan omat sääntönsä.
      Itse en todellakaan halua asua heidän naapurinaan.
      Kuka näihin Mikalon asuntoihin enää edes haluaa.
      Aina kun katsoo ulos, pihalla on kävelemässä joku kaapuun pukeutunut muslimi.

    • rodunjalostajaX

      Suomalaiset ovat Euroopan rumin rotu, ja yksi maailman rumimmista (katso vaikka itseäsi peilistä). Maahantulijat pääsääntöisesti kauniita ja komeita, vahvoilla geeneillä. Ihan pelkästään jo siksi kannattaa ottaa uusia asukkaita, toiveissa suomalaiset rotuna paranisivat.

      • veronmaksaja123

        Nyt ei ollut kyse ulkonäöstä ollenkaan. Ihan sama se ulkonäkö on jos ei sopeudu sääntöihin ja tulee tänne loisimaan meidän kustannuksellamme.
        Yhtälailla se vituttaa pitääkö sitä älämölöä kaunis tai ruma ihminen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe