Selibaatissa tahtomattaan, eron jälkeen hiljaista sillä saralla, kunnon pano kyllä kelpaisi !
Kiihkeä nainen
13
5091
Vastaukset
- Zimmbe
Millä suunnalla asustelet?
- Käännetty
Etelä-savo
Etelä -savossa !
- Kylläkäy
Jotenkin samoilla ajatuksilla.
Etelä savossa on mukavia hetkiä ollut paljon, mukavaa seutua...... Laita nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Jos pystyt majoittamaan matkamiehen..... Pidetään kivaa.
Jos olet vielä seksiä vailla tai haluat siintä jutella niin ota yhteyttä.
- Pursuitingsexman
Hyvä ota yhteyttä sovitaan treffit
- Helikysinäinen
Oletko saanut hyvää, luotettavaa seuraa/seksiä täältä? Mitä luulet että miehesi tekisi, jos saisi tietää?
- MO44
Moi ,laittelehan viestiä :)
- apua.halutaan
Haluaisin vanhemmain miehen koulutamaan itseani selibaattiin.i. Siveysvuota ei saisi milloinkaan irroittaa npaitsi, joskkadet on selan takana kasiraudoissa.
- bodyliivit
Minä en ole ollut koskaan naimisissa, Siksi pukeudun naisten asuihin , siloin minä saan orgasmin,
- eeqwrqw
kerroppa moneltako kaverilta sait mällit sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3842135Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 881143
- 971012
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133944- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770