Jos sinulla on tallissa ylimääräisenä hevonen, oulun läänissä, kerro siitä minulle!
Hevonen tulisi suurimmaksi osaksi maastoiluun, eli maasto ja liikennevarma pitäisi olla, selväpäinen ja TERVE eikä mikään tosi kovasuinen jota ei saa missään pysähtymään! Säkäkorkeuden pitäisi olla miel. yli 150cm. Ei väliä vaikka olisi entinen ravuri, kunhan osaisi perusasiat. Hevonen saisi meillä koko päivä tarhauksen.Kesän saisi olla yötä päivää ulkona, isossa aitauksessa. Tallirakennus rakennettu syksyllä 2004, yhden hevosen talli. Tallissa olisi kani kaverina.
Hoito/ratsastuskokemusta itselläni on n.6 vuoden ajalta ja jos monkinmoisella hevosella on menty ja hoidettu. Itse olen aika pieni kokoinen (160cm pitkä), mutta voimaa löytyy. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä :)
Hevonen tulisi ainakin ensi alkuun, ajalle huhtikuu 2005-heinäkuu 2005
Yhteydyn otot: arkisin klo 15.00 jälkeen, viikonloppuisin, klo 12.00 jälkeen.
Ylläpitoa vastaan
Eeveri
4
650
Vastaukset
- Mie. :)
Käypä www.hevostalli.net:ssä, sieltä luin ainaki, et joku antaa ylläpitoon Oulun läheisyyteen hevosensa..
- Eeveri
Antaahan ne niitä, mutta sitte ku niistä soittaa niin ne saaki kaverin hoitajaksi kaveriksi. Eivät haluaisi antaa niitä kauemmas.. :/
- Kievari
Joko oot hepan löytnäyt? Mulla olis tarjota sh-tamma 2 kk:n ajaksi. Asialla alkaa olla pikkuhiljaa kiire...sulla ei ollu tuossa mitään yhteystietoja miten vois ottaa yhteyttä, mutta mailaile: [email protected], josko kiinnostaa.
- ninnu=)!
hei.. joko olet hepalle vuokrapaikan löytänyt?? kun olisin ottamassa heppaa vuokralle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810219K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2335906Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735394PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *925010Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe62676- 2142572
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172414- 282234
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3812181