Ylläpitoa vastaan

Eeveri

Jos sinulla on tallissa ylimääräisenä hevonen, oulun läänissä, kerro siitä minulle!

Hevonen tulisi suurimmaksi osaksi maastoiluun, eli maasto ja liikennevarma pitäisi olla, selväpäinen ja TERVE eikä mikään tosi kovasuinen jota ei saa missään pysähtymään! Säkäkorkeuden pitäisi olla miel. yli 150cm. Ei väliä vaikka olisi entinen ravuri, kunhan osaisi perusasiat. Hevonen saisi meillä koko päivä tarhauksen.Kesän saisi olla yötä päivää ulkona, isossa aitauksessa. Tallirakennus rakennettu syksyllä 2004, yhden hevosen talli. Tallissa olisi kani kaverina.

Hoito/ratsastuskokemusta itselläni on n.6 vuoden ajalta ja jos monkinmoisella hevosella on menty ja hoidettu. Itse olen aika pieni kokoinen (160cm pitkä), mutta voimaa löytyy. Ottakaahan rohkeasti yhteyttä :)
Hevonen tulisi ainakin ensi alkuun, ajalle huhtikuu 2005-heinäkuu 2005

Yhteydyn otot: arkisin klo 15.00 jälkeen, viikonloppuisin, klo 12.00 jälkeen.

4

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie. :)

Käypä www.hevostalli.net:ssä, sieltä luin ainaki, et joku antaa ylläpitoon Oulun läheisyyteen hevosensa..

• Eeveri

Antaahan ne niitä, mutta sitte ku niistä soittaa niin ne saaki kaverin hoitajaksi kaveriksi. Eivät haluaisi antaa niitä kauemmas.. :/

• Kievari

Joko oot hepan löytnäyt? Mulla olis tarjota sh-tamma 2 kk:n ajaksi. Asialla alkaa olla pikkuhiljaa kiire...sulla ei ollu tuossa mitään yhteystietoja miten vois ottaa yhteyttä, mutta mailaile: [email protected], josko kiinnostaa.

• ninnu=)!

hei.. joko olet hepalle vuokrapaikan löytänyt?? kun olisin ottamassa heppaa vuokralle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10219
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      233
      5906
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5394
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      92
      5010
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3305
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      6
      2676
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2572
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2414
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2234
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2181
    Aihe