Jos sinua kiinnostaa "ylivertainen" amerikkalainen uususkonnollisuus niin Sinua varmasti kiinnostaa
1. Sapatilla meuhkaaminen
2. Usko tulevaan sunnuntai pedonmerkkiin
3. Oikeaoppinen helvettiin usko
Ps. Löytyy myös ikioma profeettakin joka on Jumalan Sanansaattaja.
Kiinnostaako valhejuutalaisuus?
13
138
Vastaukset
Aika paljon enemmän näyttäisi tällä palstalla olevan aloituksia sapatin vastustajilta, joten se siitä meuhkaamisesta.
- Harhaoppistakarta
Uskotko tosiaan "kristittynä" sunnuntai pedonmerkkiin?
Useita SAPATTI-avauksia yhtäaikaa
- adventismi palstalle
- helluntalaisuus palstalle
- herätysliikkeet palstalle
Taitaa kyseessä olla adventisti pastori ja jäljet johtavan SDA sylttytehtaalle sapattimeuhkausosastolle. Harhaoppistakarta kirjoitti:
Uskotko tosiaan "kristittynä" sunnuntai pedonmerkkiin?
Useita SAPATTI-avauksia yhtäaikaa
- adventismi palstalle
- helluntalaisuus palstalle
- herätysliikkeet palstalle
Taitaa kyseessä olla adventisti pastori ja jäljet johtavan SDA sylttytehtaalle sapattimeuhkausosastolle.Uskon että sunnuntai pedonmerkkinä on adventistien harhaoppia. Mutta sapatinpäivän on Jumala pyhittänyt jo luomisviikolla. Sapattimeuhkaajista suurin osa ei ole adventisteja.
- Eiuuttaauringonalla
Sinä "kristittynä" jumaloit sapattia ja Raamatussa ja Toorassa kielletään moinen sapattimeuhkaaminen.
Adventtikirkon jäsenmäärästä suurin enemmistö on jo nyt värillistä porukkaa, joten valkonaamat ovat jo nyt vähemmistönä ja se "viidakkoelämään" tottunut enemmistö muokkaa ja on muokannut täysin omanlaisensa adventismin. Monissa USA:n etelävaltioiden adventtikirkoissa touhu on lähempänä voodoo touhua, kuin Ellen Whiten viitoittamaa ja edustamaa tiukkapipoista ja synkkämielistä fundamentalismia.Sapattikäsky on kymmenestä käskystä neljäs ja kuuluu "Muista pyhittää sapatinpäivä". Missä kohtaa Raamattua kielletään opettamasta kymmentä käskyä? Adventtikirkko ei liity asiaan millään tavalla, suurin osa "sapattimeuhkaajista" ei ole adventisteja.
- Jeesus.OnHerra
Jeesus nimittää näitä valhejuutalaisia nimellä "Saatanan synagooga":
Ilm. 2:8-11
8 Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
10 Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'
Näiden valhejuutalaisten, nk. messiaanisten oma toiminta todistaa heistä. He hyökkäävät kristinuskoa vastaan ja tyrkyttävät luulo-juutalaisuutta ihmisille, jotka aina etsivät uutta sensaatiota. Kun ihmeet ja kaatumiset eivät enää kiinnosta, tarjoaa Saatana nyt viimeisten aikojen suuren eksytyksen, "messiaanisuuden" joka ei ole juutalaisuutta, ei kristinuskoa, vaan joskus 1970-luvun paikkeilla new agesta ja helluntailaisuudesta erkaantunut okkultistinen uususkonto.
Messiaaniset selittävät kristinuskon omalla tavallaan. Kuitenkin he itse todistavat itseään vastaan. He kieltävät Jeesus Nimen, opettan nimeä Jeshua. He kieltävät Jeesuksen ylösnousemuksen, kieltämällä sunnuntain vieton tämän muistoksi. He kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan Poika, eli nk. kolminaisuusopin. He opettavat Jeesuksen (="Jeshuan") olevan Isää alempi, eli jonkinlainen profeetan puolikas. Heidän Jeshuansa ei tätä olekaan, mutta Raamatun Jeesus Kristus sen sijaan On! He tyrkyttävät juutalaista "Lakia", omalla tavallaan, sillä itse juutalaiset eivät näitä juutalaisiksi tunnusta. Näin he kiistävät myös Jeesuksen sovitustyön, sillä Laki on aina Armoa / Jeesusta vastaan. Kristinuskon ja kristittyjen lisäksi messiaaniset hyökkäävät myös juutalaisuutta ja etnisiä juutalaisia vastaan, kutsuen meitä "Valheen isän lapsiksi", joita he kuitenkin itse ovat.
Messiaanisuus on antisemitismiä koreimmillaan. Se on kuitenkin juutalaisten okkultistien itsensä luoma uususkonto, tarkoituksena hävittää kristinusko, sekä samalla itse raamatullinen juutalaisuus, valmistaa tie väärälle messiaalle, antikristukselle, jota he kutsuvat nimellä "Jeshua" ja joka kaikessa hyökkää Jeesusta vastaan.
"Daavidin tähti" ei myöskään millään tavoin liity itse kuningas Daavidiin, vaan on vanha okkultistien taikamerkki, kuusikanta / heksagrammi, jonka juutalaiset okkultistit muutama vuosisata sitten ottivat juutalaisuuden tunnukseksi. Kuningas Daavidilla ei moisen "daavidin kilven" kanssa ole mitään tekemistä.
Aitoa juutalaisuutta, ilman "jeshuoita":
https://www.youtube.com/watch?v=lBfa7fGPpxQ
Miten Jeesus sitten liittyy juutalaisiin? No, Hänhän ei valhemessukoita kaipaa kun Hän astuu Taivaista alas kansansa luo. Messukoiden uus-Jeshua saa kerätä kamppeensa, viittaansa ja kaikki valhejuutalaiset tykötarpeensa ja painua juosten vaikka vuorille, mutta Raamatun mukaan tämä jätkä kyllä joutuu lopulta tuomiolle. Ei pääse juutalaisten aitoa Kuningasta pakoon.
Bööö!
.- 1234567---
Jeesus sanoi: Isä on minua suurempi. Jeesus nousi viikon ensimmäisenäpäivänä sunnuntaina kuolleista.
Jeesus sanoi: En ole tullut kumoamaan lakia ja profeettoja, vaan täyttämään viimeistä piirtoa myöten.
Ei sunnuntaissa mitään vikaa ole se on Jeesuksen ylösnousemuspäivä. Ihminen on tehnyt muutoksia v.1973 sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi ja sapatti kuudenneksi. Tämä oli Majesteettirikos Jumalaa kohtaan.
Jumalan antama sapatin päivä tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA ! Nykyään sapatti luetaan arkipäiviin kuuluvaksi suurelta osin. >> He kieltävät Jeesus Nimen, opettan nimeä Jeshua <<
Höpöhöpö. Sillä ei ole mitään merkitystä kutsuuko Herraa nimellä Jeesus vai Yeshua. Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen hepreankielinen nimi, joka tarkoittaa pelastusta. Tuon nimen käyttämisessä ei ole mitään väärää.
>> He kieltävät Jeesuksen ylösnousemuksen, kieltämällä sunnuntain vieton tämän muistoksi. <<
Täyttä tuubaa. Se että ei vietä sunnuntaita ei ole ylösnousemuksen kieltämistä. Raamatussa ei missään kohtaa käsketä viettää sunnuntaita ylösnousemuksen muistoksi.
>> He kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan Poika, eli nk. kolminaisuusopin. He opettavat Jeesuksen (="Jeshuan") olevan Isää alempi, eli jonkinlainen profeetan puolikas. <<
Kukaan ei opeta tällaista.
>> He tyrkyttävät juutalaista "Lakia", omalla tavallaan, sillä itse juutalaiset eivät näitä juutalaisiksi tunnusta. <<
"He" opettavat Tooraa, ilman juutalaisten perinnäissääntöjä. Siksi juutalaiset eroavat nk. messiaanisista. He eivät yritäkään olla juutalaisia, vaan noudattavat perinnäissääntöjen sijaan vain sitä mitä Raamatussa on kirjoitettu, eli Tooraa.
>> Näin he kiistävät myös Jeesuksen sovitustyön, sillä Laki on aina Armoa / Jeesusta vastaan. <<
Laki on armoa vastaan? Missään kohtaa Raamattua ei sanota mitään tällaista. Laki ei ole armoa vastaan. Paavali kirjoittaa "Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!" (Room. 6:15) Laki ei siis ole armoa vastaan. Se että olemme armosta pelastettuja ei anna meille oikeutta tehdä syntiä ja rikkoa lakia.
- 1234567---
2.Usko tulevaan sunnuntai pedonmerkkiin ! Pedon muuttama lepopäivä sunnuntai on ollut pedon merkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkkinä, eli alusta asti.
Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun asti.
Kotimaa24 3.8.2014. Paavin 10 ohjetta onneen 5:des ohje Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa.
Jumalan merkki on sapatti. MUISTA.- PyhänHengenSinetti
Sanoo Saatana.
Edes aidot juutalaiset eivät palvo sapattia, vaan Elohimia, jonka Nimi sisältää Yhden Pyhän Kolminaisuuden. Eloh-im: Valtia-at, Herra-t (kolme maskuliinia) ja jolla tarkoitetaan Yhtä Jumalaa.
Raamatun UT:n mukaan Jumalan merkki on Pyhän Hengen sinetti, ei sapatti.
Sekä adventistit, että messiaaniset, myös monet helluntailaiset, hyökkäävät näin suoraan Itse Jumalaa vastaan. Kuka tahansa ei ihan "vahingossa" näin tee.
. - 1234567---
PyhänHengenSinetti kirjoitti:
Sanoo Saatana.
Edes aidot juutalaiset eivät palvo sapattia, vaan Elohimia, jonka Nimi sisältää Yhden Pyhän Kolminaisuuden. Eloh-im: Valtia-at, Herra-t (kolme maskuliinia) ja jolla tarkoitetaan Yhtä Jumalaa.
Raamatun UT:n mukaan Jumalan merkki on Pyhän Hengen sinetti, ei sapatti.
Sekä adventistit, että messiaaniset, myös monet helluntailaiset, hyökkäävät näin suoraan Itse Jumalaa vastaan. Kuka tahansa ei ihan "vahingossa" näin tee.
.Nimenomaan sapatti on Jumalan merkki siitä et mihinkään pääse etteikö näin olisi. Pyhä Henki on kaukana niistä opettajista ja julistajista, jotka opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
- Biblepost
1234567--- no, kumarra sinä sitä epäjumalaasi, sapattia.
Sapatti ei ole mikään epäjumala. Onko se epäjumalan palvelemista, jos noudattaa kymmentä käskyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036