Mistä tietää onko näkijän kykyä? +ennustuksia

Ennustustaodottava

Vaikea selittää tätä tarinaa mutta olen tosiaan 13-vuotias tyttö ja tässä olen nyt jonkun aikaa pohtinut onko minulla toivoa nähdä asioita/kykyä ennustaa. Äitini esimerkiksi tunsi serkkunsa kuoleman ennalta. (Nämä serkut soittelevat usein vain tärkeistä asioista etteivät ole erityisen läheisiä) Niin edeltävänä iltana kun tämä sanotaan nyt vaikka Mikko tappoi itsensä äitini totesi että "Mikolle on tapahtunut jotain ja kohta sieltä soitellaan" kuinkas kävikään seuraavana yönä n. Kolmen aikoihin puhelin soi että Mikko oli tappanut itsensä. Tässä oli yksi esimerkki äitini "ennustamista" asioista. Itselleni on ihmissuhteissa tullut samanlaisia etiäisiä, sekä pienemmissä asioissa. Ja enneunia olen nähnyt yhden jota en edes rupea kertomaan mutta äitini on nähnyt samaa unta jossa vanha kesäasuntomme palaa ja siis molemmilla uni on toistuva. Olen aina tykännyt kauhuelokuvista ja kiinnostunut pienestä pitäen hengistä ja uskonut niihin. Kasvatukseltani tausta ei ole mitenkään uskonnollinen, mutta jumalaankin uskon jollain tasolla. Myös tarot-kortit ovat kiinnostaneet minua ja niillä usein ennustelenkin. Ja heti kun pääsin kokeilemaan sellaisia noin 10 vuotiaana halusin samanlaiset. Mutta näiden etiäisten lisäksi mitään näkyjä tai unia en ole saanut joten olenko vain tavallinen tallaaja jolla on hyvä vaisto ihmissuhde asioissa? Olisi kiva kun joku tulisi vähän kertomaan lisää onko minulla kykyjä, jos on miten niitä voi kehittää? :) kiitos jo etukäteen jos yritit edes ymmärtää

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NotametnuT

Jokainen meistä on näkijä.
      Meille on vaan annettu, tai paremminkin olemme ottaneet vastaan erillaisiaa tapoja nähdä ja käyttää kykyä tässä elämässä.
      Sinulle neuvoksi. Lue ja ota selvää kaikesta tästä näkemisen ym. Maailmasta. Ole kriittinen. Älä usko kaikkeen, sillä tällä alalla on paljon rahastusta.
      Myös toisen totuus ei välttämättä ole sun totuus ja kumpikaan ei silti ole väärässä.
      Löydä oma tapasi ja vahvista sitä.
      Elämäsi polulla tulet törmäämään moniin opettajiin. Luvassa mielenkiintoinen elämänpolku.

• Kuoleman tapauksissa yms. Puhelimet laulaa, elämä samalla tavalla energia kentässä signaalina menee toiseen ihmiseen.. Se mihin uskoo se toteutuu. Mä en suostu menemään ennustalalle, koska mä päätän mihin uskon kohtuudella. Ensivaikutelma kertoo ihmisestä paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe