Hei,
Olen ostanut viimeisellä Aasian reissulla Converset tai no oletettavasti "converset". Ne eivät oikein sittenkään istu mun jalkaa. Haluaisin laittaa eteenpäin ja ottaa hintaa ihan sellaisen tyyliin 10e. Ja ihan avoisesti voin sanoa että kyseessä on todennäköisesti feikit. Kannattaako laittaa myyntiin vai tuleeko ovelle koputtelemaan joku viranomainen? Kannattaako suosiolla laittaa UFFin laatikkoon?
feikkitavaran myyminen kirppiksellä/netissä
3
156
Vastaukset
- NahkaHousuPete
Suosittelen laittamaan myyntiin huuto.net
Kyllä joku idiootti ostaa😉 - 465errtr
luulen että menee kyllä. Näyttää aidoilta eikä mulla siis ole mitään ajatusta huijata että on aidot. Lähinnä "omat pois" meininki. Lähinnä mietin tätä laillisuutta.
- maan_tavallinen_tallaaja
Resurssitalousnäkökulmasta ne käytettäisiin/kulutettaisiin loppuun, kun vahinko on jo ehtinyt tapahtua. Linjaus kuitenkin on se, että tuoteväärennökset tulee aina hävittää, etteivät ne jää markkinoille pyörimään. En tiedä, kuinka oikeuslaitoksemme käsittelisi tapausta, jos yksityisen kuluttajan yksittäiseen (ei-ammattimaisesti) jälleenmyymään tuotteeseen olisi näkyvästi permanenttitussilla kirjoitettu "FAKE / EPÄAITO". Maallikon silmissä siinä ei rikoskynnys nousisi, mutta kyseenalaisuus silti säilyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833