Kuka hakkasi muijansa

allans-snack-bar

Kuka hakkasi häissä muijansa, nainen on kuulemma kuollut sairaalassa vain 20tuntia häistä???

10

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParasErota

      Joku joka halusi pikaeron

    • Ukbar

      Ala kule valehttele. Tama ei pita paika

    • Salon_snack_bar

      Oli alkuperäissalolainen se tekijä. Sellaisia ne kaikki salolaiset kuulemma ovat. Näin puhutaan.

    • lopputulos.hyvin

      Hyvähän se vain oli, olivat lukeneet horoskooppinsa väärin. Surua ja murhetta vain olisi siitäkin avioliitosta tullut. Ja jos vielä olisivat erehtyneet tekmään kakaroita, niistä olisi varmasti tullut nuorisorikollisia.
      Hyvä kun loppui ajoissa.

    • Totuuden_Ystävä

      Tiedossa ei ole että eroa haettaisiin. Törkeää on lähettää itse keksittyjä perättömyyksiä.

    • Wallesmannee

      Hoto vimu naisenhakkaajan nimi esille,vai pelkääkö Salo pskahousut sitä ?

    • työtä.tehdään

      Kaupunginhallituksen alainen Konsernityöryhmä työskentelee kuumeisesti 24 tuntia vuorokaudessa saadakseen selville kyseisen herrasmiehen nimen.

      • JokiLaaksoSalo

        Salon Jokilaakso ja sieltä vihityt, voisiko olla joku niistä pareista?


      • Salon_snack_bar
        JokiLaaksoSalo kirjoitti:

        Salon Jokilaakso ja sieltä vihityt, voisiko olla joku niistä pareista?

        Oli. Siellä Salonjokilaaksossa oli vihityissä Odin ja Matu Salolainen. Kerrankin vihatekojen sijaan rakkaudentekoja Salossa <3


    • tieteen_sana

      Psykoanalyytikot sanovat, että ihmisten pitää aina näyttää tunteensa. Ja jos haluaa pahoinpidellä toisen, niin pitää tehdä se. Jos ihminen ei päästä irti patoutuneita tunteitaan, ne voivat purkautua esim. pahoinpitelyn muodossa.
      Niin sanovat siis psykoanalyytikot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe