Asurin tyttöystänä ja myöhemmin vaimona 41v.

K_H

Aloimme seurustella jo 16 vuotiaina. Jo tuolloin mieheni halusi katsella, kun toiset pojat panivat minua. Festareilla teltassa useampikin samana iltana, poikaystäväni istui vieressä ja katseli. Minulla tuohon saattoi olla syynä humalatila mutta poikaystäväni ei koskaan ole käyttänyt alkoholia, eikä muitakaan huumeita.
Tuota harrastusta jatkui vuosia ja menimme naimisiin ja silloin ajattelin, että se sitten loppui tähän mutta ei. Ainoastaan ennen lastemme syntymän ja muutama vuosi sen jälkeen emme harrastaneet tuota.
Aisurijuttuja , kolmansine ja joskus neljänsine pyörineen on jatkunut ainakin 36 vuotta. Minulla ei henkilökohtaisesti ole noihin mitään traumaa tai ongelmaa. Mutta ihmettelen mieheni suhtautumista yleensä. Minä en voisi ajatellakkaan miestäni toisen naisen kanssa. Kumpi meistä on tässä suhteessa lähempänä tervettä, vai emmekö kumpikaan ?

4

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8y08

      On siinä olllut kullia yhdelle naiselle kerrakseen.

      • täh_häh

        Jos niinkuin metreinä laskis, niin kuinka monta ?


    • dp_lady

      Mormaalin rajoissa sanoisin, ainakin nykyisen elämänkokemuksen valossa tarkasteltuna. Ei siis välitöntä hoidontarvetta, antakaa palaa samaan malliin, jos se kummallekin sopii.

    • OnninNainen

      Eipähän ole meillä aisureiden vaimoilla tuo seksielämä yksitoikkoista. Minulla kokemusta 10 vuotta, ja hauskaa on ollut. Oma mies on ihan normi tyyppi muuten, paitsi että hän haluaa katsella kun minun kanssani harratetaan seksiä. Olen onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe