Telian omat sivut

Turhakefirma

Millä hiton konstilla teliaan saa enää yhteyttä. Omat sivut googlaamalla vie vaan johonkin hiton klaaniin ja vaik tirjautuukin niin homma jumittuu johonki ketun yhteystietojen tarkistukseen. Häh. Teliako kysyy puhelinnumeroa kirjautuneelta asiakkaalta mut sivulla ei pääse sitten edes kuittaamaan että kaik tiedot on oikein. Edes saldotietojani en pääse enää puhelimellani katsomaan. Ostin tämän älypuhelimenkin heiltä joten ei luulis olevan androidia vaikeaa telian ymmärtää. Vaihdan firmaa heti kun joskus saan teliaan yhteyden jostain kautta. Milloinkahan? Ja miten? Kovasti piileskelevät.
Vuodesta 1993 asti olen ollut asiakkanaan vaikka heidän nimensähän vaihtuu jatkuvasti.... oitehtinut on siis kauan.

9

3134

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohoijaaa

Tämä on sitä nyky-asiakaspalvelua !!

Soneran aikana sähköpostiin ei tullut roskapostia .... nyt tulee Telian aikana !!!

Miten ihmeessä jotkut ilmaiset sähköpostit pystyvät suodattamaan roskat pois ........ ja asiakassuhteessa Teliaan oleva joutuu nyt kärsimään !!!

laittakaa viestiä Telian sähköpostin inet:in ylläpidolle kun itse en löydä sinne osoitetta, ETTÄ LAITTAVAT ASIAT KUNTOON JA JÄRKI KÄTEEN !!!

Alkaa nyt sapettaa kun pitää eritellä jopa 200 roskapostia joka päivä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• oletporopeukalo

taitaa olla kyseessä invalid user-ongelma,, kun googleen kirjoittaa: telia asiakaspalvelu saa asiakaspalvelu sivun ihan nätisti

• Anonyymi

vaikea sanoa onko nero vai vammanen kun kyseessä on tietokone. pitäisi olla ajatustietokone jolloin kaikki saavat oikean palvelun.sitä odotellessa hermot menee hautaan!!!!

• ostiilmaasaksasta

Nyt Telian aikana roskapostia on alkanut tulla tolkuttomasti, tulee 20...30 päivässä. Korruptiofirma, joka maksaa käsittämättömät 800M€ sakkoja suomalaista rahaa korruptiosta Uzbekistaniin. Hankkiudun eroon tällaisesta paska-firmasta pikimmiten. Onneksi on kilpailua alalla..

• omiasivujaenkekäyttänyt

Soittamalla pääsin hiljattain nopeammin Teliaan liittymäasiassa henkilökohtaiseen palveluun nopeammin kuin Soneran aikaan eikä ollut sitä valinta rumbaa robottiäänen kanssa.

• Anonyymi

näin nämä vain osaavat palvella!

• Anonyymi

Huomaa että kyselijä ei tiedä asioita, koska tämä Pörssi- ja osakkeet -sivulla!

• Anonyymi

Noita roskaposteja tulee varman siksi, että niiden lomasta ei huomaisi uusia Telian yksipuolisesti käyttöön ottamia "palveluja" kuten nyt tää vastaajapalvely.
      "Sinun ei tarvitse tehdä mitään, jos haluat pitää palvelun voimassa".

• Anonyymi

Telian systeemit eivät tosiaan ole häävissä kantimissa. Minulla on ihan hiljattain itse itselleni (siis ei yritykselle) hankkimani Telian liittymä ja kun kirjaudun Telian omasivuille, siellä todetaan ettei minulla ole Telian liittymiä. Yes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      86
      1966
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      38
      1270
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      974
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      201
      893
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      77
      781
    6. 90
      774
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      688
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      67
      657
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    10. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      46
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      64
      584
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      581
    13. 37
      541
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    18. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      439
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40