Vihaan itseäni niin paljon, että mietin päivittäin

Luovuttaja

Mikä olisi nopein ja kivuttomasti tapa päättää elämänsä. Olen aika hukassa kaiken kanssa..
Surullista tässä on se että olen kolmen pienen lapsen äiti, joka miettii päivittäin jotain noin kamalaa, koska ei ole voimia lähteä avioliitosta jossa lasten isä pahoinpitelee henkisesti minua usein ja kovin julmasti.

6

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q25rvq25q2v

ei se sun vika ole vaan pahoinpitelijän joka on sairas, ehkä kenties perseraiskattu lapsena lestaapiireissä ja nyt pahoinpitelee sinua kostoksi

• Voimia_lisää_sinulle

Ajattele niitä lapsiasi , minne ne joutuisi ilman sua. Mulla on ollut samat ajatukset mut
      ajattelen et mun on pakko jaksaa lapsen takia. Ja olen päässytkin yli niistä ajatuksista.

• Voimiasulle

Kunpa saisit voimaa jättää miehesi, pärjäät varmasti paremmin ilman häntä. Ajattele lapsiasi, heille olet tärkeä, äiti on aina lapselle se maailman tärkein ihminen. Jos sulla olisi joku läheinen jolle puhua ja pyytää apua tilanteeseen. Jos sulla on oma äiti vielä olemassa, soita hänelle ja kerro millä tolalla sun asias on, ehkä hän vois auttaa sua.

• Nukuhyvin

Hae apua itsellesi. Tilanteesi koskettaa äitinä minuakin. Ota huomenna yhteyttä terveysasemalle ja varaa nopeasti aika itsellesi ja kerro ajatuksistasi ja perhetilanteestasi. Saat apua, asiasi järjestyvät vähitellen ja tilanteen toivottomuus väistyy. Älä jää yksin. Ansaitset hyvää.

• vieläonelämää

Enpä osaa sanoa mikä olis nopein ja kivuton tapa, kun ei ole asiasta kokemusta.

Luulisin, että kaikki nopeat tavat sattuu. Kenties jopa kaikki tavat.

Elät raskaassa elämäntilanteessa ja luonnollisestikin ahtaalle ajettuna mieli etsii ratkaisukeinoa ja usein silloin tulee ajatus itsemurhasta. Kyllähän se omalta osaltasi asian ratkaisisikin, mutta samalla myös elämä päättyy. Eikä omaa elämää "hullun" ukon takia tartte päättää.

Tilanne jossa elät on vastenmielinen ja itseviha luonnollista, mutta oikeastaan kaikki elämänmahdollisuudet ovat vielä olemassa, pitäisi vaan päästä siitä ukosta eroon. Lähteä.

Se ei ole mahdoton tehtävä. Se on mahdollinen. Teet sen. Ei kannata jossitella ja miettiä, miten asiat tulevat järjestymään, sillä ne kyllä järjestyvät. Kun otat ensimmäisen askeleen.

Toki voit käydä jossain keskustelemassa ahdistuksestasi, mutta mielestäni tilanteesi kuulostaa siltä, että tarvitaan toimintaa, jotta sinä ja lapset voisitte elää muualla. Miten olisi yhteydenotto ensi- ja turvakotiin? Oman paikkakunnan sosiaalitoimistoon? Tai miksei suoraan asuntotoimeenkin jos omat voimat riittää asunnon hankkimiseen.

Itsemurha ei ole ratkaisu tuossa tilanteessa, vaan muutto ja parisuhteen päättäminen.

• Oi, voi, et ole asian kanssa yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      153
      4948
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2877
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2621
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      21
      2026
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1873
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1665
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      152
      1486
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    Aihe