Eli haluaisin tietää miten pääsisi helposti laivastolle pansioon mieluiten laivoille sohlaileman.
Jos joku voisi kertoa kokemuksistaan laivoilla niin kannattaisiko vai eikö kannattaisi ja millä tavalla sinne pääsee ja mitää kannattaisi sanoa kutsunnoissa ja kuinka hyvin tarvitsisi tehdä asioita aloitus kaudella? Asiallisia vastauksia haluaisin mieluiten merivoimien käyneiltä!
Kuinka pääsisin merivoimiin pansioon laivastolle?
2
4644
Vastaukset
- lajijoicoih
Kun itse olin helsinkiläisenä laivastossa, sanoin että olen valmis sijoituspaikkana vaikka Turkuun, kunhan pääsen laivalle. Kaverit jotka olivat helsinkiläisiä myös, sanoivat että haluavat jäädä Kirkkonummelle, tai haluavat Suomenlinnaan koska ovat lähellä kotiaan. No mitä teki laivasto. Kaikki jotka ilmoittivat haluavansa olla Helsingin tuntumassa, laitettiin Turkuun. Minä joka olin valmis lähtemään Turkuun, laitettiin Suomenlinnaan.
En tiedä onko jotain vittuilua, mutta INTti yleensä on vittuilua ja simputusta perinteisesti. - LaiVaMiÄs-NaisTeNmIäs
Jos haluut vaan laivalle miehistötehtäviin, laivakokiksi pääsee kyllä (2/17 oli 9 pistettä pääsyraja, laivamiehillä 16), mutta muista, ettet saa olla liian noheva.. Silloin et pääse sinne, minne haluat. Sut nakitetaa aukkii. Se on yks täys myytti, et paras 10% pääsee sinne, minne haluu.. Ei näin. Jos kuulut tuohon ja haluat vaikka Pansioon huoltopalveluun, et pääse, sinne otetaan vain alhaisilla pisteillä olevia (kyselin heiltä pisteitä, yksikin sai 5.. 5 pistettä..).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604806Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362189Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti551873- 1911832
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2881462Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881189
- 2071172
- 651134