Mielipiteitä pudasjärven palveluista ja osaamisesta?
Pudasjärven palvelu
14
1362
Vastaukset
- 67666689
MIKÄ SE ON?
- Kyselytauti
Joko aloittaja on pitänyt häät?
- Anonyymi
Ainakin terveyskeskuksen nimen vois muuttaa arvaus keskukseksi,kaikkiin vaivoihin tarjotaan ainoastaan Buranaa.
- öykyräpaavo
Kaikki peruspalvelut on ja ovat lähellä jos asuu Kurenalla,
- tyytyväinenpakoloinen
ainakin näille aavikko miehille löytyy hyvät palvelut kun käytetään kaupoissa kaupungin leasing skodilla ja tila taxilla oulussa shoppailemassa
- lomailija-ko
Näin lomalaisena pysähdyin Tuli-Tauko paikkaan kahville. Voisivat hieman opetella miten käyttäydytään asiakkaita kohtaan! Toista kertaa en asioi kyseisessä paikassa
- hölökynkölökyn
Joo, parempi kun pysyt pois.
- Friitse
Ainakaan Pudasjärvellä työkkärissä joidenkin virkailijoiden palvelualttiutta ei löydy, ei myöskään tietämystä, että osaisivat neuvoa asiallisesti asiakasta, pää punasena vaan ähötetään. Hyvähän se on veronmaksajien rahoilla siellä viettää aikaa. Kun ei tarvitsisi IKINÄ siellä asioida
- Anonyymi
Löytyy sekä erinomaista että sikahuonoa.
- Anonyymi
Iso-ääninen moskeija keskelle kylää olisi parasta palvelua monikulttuurisuutta edistäville kaupunkilaisille. Muista palveluista on moskeijan verran aina varaa tinkiä.
- Anonyymi
ja minkähän suunnan moskeija sen pitäisi pudasjärvellä olla?
- Anonyymi
Palvelut vähenee koko ajan. Mielenkiinnolla odota minkä vaikutuksen liikenneympyrät tuo palveluihin kaupungin puolesta. Jostain niihin rahat revittävä.
- Anonyymi
Pudasjärvi onsiitä hyvä.paikka sinne ee tarvi pysähtyä
- Anonyymi
Hyvin köyhää seutua. Kun Pudasjärveläinen istuu penkillä niin penkin ja perseen välissä ei ole paljon mitään. Lähes munasillaan mennään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487