Parempi oli ilman lääkkeitä

WeMakeTheFuture

Vieläkin ilman lääkkeitä ja tää on ihanaa. Mä oon saanu mun elämän takas! Tosin vieläkin omin luvin. Psykiatrin tuomio oli joskus tarvitset nyt todennäköisesti lääkkeet loppuelämäksi. Mä oon sitä mieltä, että osaan ja voin hyvin pärjätä ilmankin, eikä siitä oo kellekään mitään haittaa. Mulla on oikeus olla oma itseni, jos mä haluan. Kiva tajuta maailmasta taas, vaikka välillä on vaan raato jäljellä. Silti mä oon sitä mieltä, että kyllä mä pärjään! Ei Norjassakaan enää pakoteta kaikkia hoitoon, siellä kysytään potilailta, jotka haluaa lääkkeettömän hoidon, että haluatko tehdä tämän itsellesi. Ennen he olivat tottuneita sanomaan, tämä on parhaaksi sinulle. Minusta he voisivat sanoa myös sinun pitää sanoa itsellesi, että kyllä sinä pystyt tähän. Lopulta on parempi olo. Liikenteeseen en vieläkään uskaltaisi mennä, en aja autoa, pyöräilen ja kävelen sen verran kuin jaksan ja joskus pelkään lentämistä. Tiedän, että joskus tuollaiset romut putoavat. Laiva pelotti joskus, mutta siinä on kai tuplakuoret. Äiti ja isä tuovat kaupasta ruokaa, mutta äiti on sairaanhoitaja ja hänestä minä voin mennä psykoosiin kun minulla on diagnoosi ja hänestä minulla sen takia pitäisi olla psykoosilääkitys. Ihmettelen, miksei kukaan kuule sitä, että en minä halua. Mitä haittaa siitä on, jos ihminen on kotona ja toipuu lääkkeistä eikä tee kellekään mitään? Myönnän, oon välillä ollut vaikeassa psykoosissa mutta taas terveiden kirjoissa ILMAN LÄÄKKEITÄ. Väitän, että psykooseista tulee sitä vaikeampia mitä enemmän on syönyt lääkkeitä. Edelleen oon kuitenkin sitä mieltä, että tähän on joku järkevämpikin ratkaisu. Voin hyvin, eikö se oo tärkeintä. Mitä kauemman oon ilman lääkkeitä, sitä paremmin voin.

0

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        47
        7725
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        33
        4283
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        57
        3755
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        50
        3220
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2906
      6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        69
        2636
      7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        64
        2508
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        58