Tulisi syliini.....
Katseltaisiin toisiamme silmiin............
<3
Tahtoisin, että silikonitissi..............
12
272
Vastaukset 12
- Voetokkiisa
Kahtele siellä konees äärellä
- Syllikkäin
Eikö kelpais luonnolliset isot tisukat?
- figureit
Risto_ kirjoitti:
Ei koko ratkaise.....
<3Eikö? No mikäs, muotoko? Asiassa kuin asiassa.
- inhottavaa
Ehdollinen "rakkaus".
Jos olisit Annen kanssa joka on sanojesi mukaan pienitissinen, painostaisit häntä hankkimaan silikonit tai muuten et tykkäisi.- oleopiksimuille
No mutta sehän on hyvä, Anne pääsee eroon stalkkeri-kiusaajasta.
Mikä mielesi muutti, miten pääsit Annesta eroon? Muut voisi ottaa mallia mikä tehoo vaikeaan kipaukseen. oleopiksimuille kirjoitti:
No mutta sehän on hyvä, Anne pääsee eroon stalkkeri-kiusaajasta.
Mikä mielesi muutti, miten pääsit Annesta eroon? Muut voisi ottaa mallia mikä tehoo vaikeaan kipaukseen.Anne on paha............
<3- oleopiksimuille
Säkö olet hyvä? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jo pelkän palstaelämäsi perusteella olet paha.
En usko, paha olet sä ja Anne on hyvä ja viisas kun on ymmärtänyt pysyä erossa susta.
Mikä mielesi muutti, miten pääsit Annesta eroon?
Muut voisi ottaa mallia mikä tehoo vaikeaan kaipaukseen. oleopiksimuille kirjoitti:
Säkö olet hyvä? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jo pelkän palstaelämäsi perusteella olet paha.
En usko, paha olet sä ja Anne on hyvä ja viisas kun on ymmärtänyt pysyä erossa susta.
Mikä mielesi muutti, miten pääsit Annesta eroon?
Muut voisi ottaa mallia mikä tehoo vaikeaan kaipaukseen.Sun ei varmaan kannata käydä palstoilla..........
<3- oleopiksimuille
Ai kun palstalla naurattaa ni ei kannattas käydä?
Outoa. xDDDD
- D-kupit
En halua sekaantua eläimiin, jossain menee raja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469