Rakkaus on vaikea laji

tyyni.koski

Eniten vihaan itseäni. Että tein saman virheen kuin vuosia aikaisemminkin. On kuin olisin tehnyt edellisessä elämässäni jonkun synnin, jota nyt joudun sovittamaan, ja toistan tätä kuviota - loppuun asti? Kirouksen murtumiseen asti?

En tiedä. Mutta on helpompaa pitää ihmiset käsivarren mitan päässä.

6

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyni.koski

      Ja virheellä tarkoitin sitä, että kuvittelin ja luulin jotain enemmän, mutta eihän se niin koskaan mene. Ei minun elämässäni.

    • sillainkait

      Aloitukseen voin samaistua, en tuohon kahvitteluun. Huomaan itsekin, että alan riuhtoa kovasti vastaan, kun joku josta kovasti pitäisin lähestyy. Aika kovasti saisi joku yrittää, että lähelleni pääsisi ja miksi kukaan sellaista tekisi. Ihmisiä kun tulee ja menee.

    • Eistereotyyppieiei

      Tyynille! Anteeksi nyt, mutta mitä ihmeen uskonnollisvaikutteista soopaa:'synti', ' kirous ' etc, eikä kannata mennä kovin syvällisiin vesiin, ainakaan kun yrittää heiluttaa toisten veneitä. Kannattaa taas kerran ymmärtää, että toisen aivoituksia, ajatuksia, luuloja, ei voi KUKAAN tietää, 100% stereotyyppejä ei vaan ole. Siitä olen samma mieltä, että metriä lähemmäksi ei kannata päästää ketään muuta kuin se yksi ylitse muiden! Jokaisella on mahdollisuus, niin kauan kuin henki pihisee, siihen täydelliseen, whateveritis!!

      • Eistereotyyppieiei

        Niin ' täydellisellä' tarkoitan sitä itselle täydellistä, ihanaa, mukavaa, en suinkaan " täydellistä ihmistä" koska sellaista ei vaan ole!


      • tyyni.koski
        Eistereotyyppieiei kirjoitti:

        Niin ' täydellisellä' tarkoitan sitä itselle täydellistä, ihanaa, mukavaa, en suinkaan " täydellistä ihmistä" koska sellaista ei vaan ole!

        Olen jo kolme kertaa ollut tässä samassa tilanteessa ja kyllä sitä jo alkaa kysyä miksi, mitä järkeä ja miksi he, jotka ovat kiinnostavia ovat todella harvassa. Miksi en voisi tykästyä niihin vapaisiin, mukaviin miehiin, jotka vaikuttavat siltä, että ottaisivat minut kyllä omakseen ja miksi isovanhempani ja vanhempani onnistuivat siinä maagisessa oikean odottamisessa ja tapaamisessa ja asettivat minullekin esimerkin siitä mitä haluan rakkauden olevan.

        Ei vain oikein enää voimat riitä.


    • tyyni.koski

      Tiesin taas ennalta, että tulet tänään minua vastaan. Vaisto kertoi. Voi että tyyneläisempi... Elämäni olisi helpompaa jos sinusta pääsisi yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe