Erikokoiset rinkulat

Audi4Life

Sen verran tulee rahaa ja vaurautta, että päätin ostaa itselleni Audin ja liittyä voittajien joukkoon köyhien ja kateellisten kiusaksi. Uusi A6 liikkeestä alle, suoraan pois maksettuna tietysti, tehokkaimmalla moottorilla ja kaikilla lisäherkuilla.

Kotipihassa autoa pestessäni ja vahatessani aloin sitten ihmettelemään keulan rinkuloita ja sitä, että olivat mielestäni erikokoisia keskenään. Ensimmäinen ja kolmas näyttivät saman kokoisilta, toinen niitä pienemmältä ja neljäs muita suuremmalta. Kauniin ja uhkean nuoren blondivaimoni rinnanympärysmitalla mittasin ja mitta vahvisti silmämääräisesti heränneet epäilykseni.

Vein auton liikkeeseen ja virallisella Audi-mitalla Audi-asentaja mittasi rinkulat. Samankokoisia kuulemma. Satuin vilkaisemaan virallisessa mittauksessa käytettyä mittaa ja hämmästykseni oli melkoinen. Kyseessä oli n. 20cm pitkä oranssi narunpätkä. Kysyin asiasta Audi-asentajalta, joka kertoi virallisen mittauksen tapahtuvan siten, että mikäli tämän virallisen Audi-narun päät saadaan osumaan kahteen eri kohtaan rinkulan kehällä, tai siis kaikkien neljän rinkulan kehillä erikseen mitattuina, ovat rinkulat Audin näkökulmasta virallisesta saman kokoiset. Aika erikoiselta se ensin tuntui, mutta sitten tajusin kyseessä olevan Premium-luokan auton, jossa on Premium-luokan virallistamisprosessit niin tuotannossa, laaduntarkkailussa, jälleenmyynnissä kuin takuu- sekä huoltoasioissakin.

Saatuani selvyyden rinkuloiden samankokoisuudesta ja ostamani auton erinomaisuudesta sekä ylivertaisuudesta, poistuin Audi-liikkeestä taputellen itseäni olalle ja onnitellen loistavasta ostoksesta. Kivi vierähti oikein sydämeltäni ja tunsin olevani todellinen voittaja! En Alfa-uros vaan AUDI-MIES!

Nyt myöhemmin olen huomannut, että auton etuovet eivät ole keskenään samankokoiset ja itse asiassa eri päin asennetutkin; kuskin ovessa on säätönapit ja äänentoistojärjestelmän kaiuttimet ulkopuolella sekä saranat alalaidassa. Vasen takapyörä on myös poikittain ja konepellin allakin on asioita, jotka voisivat Audin Premiumlaatuun tottumattomista ja niistä mitään ymmärtämättömistä vaikuttaa oudoilta. Eikös se nyt ole sanomattakin selvää, että juoksupyörässä ahkeroivat kolme kolmejalkaista hamsteria ja yksi sokea rotta tuottavat huomattavasti enemmän tehoa ja vääntöä, kuin vanhanaikainen polttomoottori?

Köyhät kyykkyyn tämä voittaja ajaa AUDILLA!

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhapaskattt

      Miksi ostit 6vuotta vanhan mallin? 2017 A6 on niin vanha sisältä teknisesti ettei sillä enää kehtaa ajaa kun jopa A4:ssa on jo uudet tekniikat sisällä. Audi A6:n näytöt ja design on semmosta vanhan ajan kökköä että kyllä hävettää jos sellasella vielä ajaa pitäisi. Itse päädyin siksi parempaan A4 tfsi quattroon hyvillä varusteilla. Hankin A6 audin heti kun se loppuvuodesta julkaistaan.

    • Mersu-on-parempi

      Ei se taida autin jukoslaavian tölkkitehtaalla olla iha nii justiina, miten ne palikat hitsataan/liimataan/teipataan/naulataan kiinni, tai ihan vaan ladotaan päällekkäin "kiinni". Tuppaa sekundaa tulemaan, kun hommaa tehdään ympärijurrissa päreen valossa kivikautisilla työkaluilla yksikätisten ja sokeitten entisten lantunpoimijoitten toimesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe