Tvins huijausta koko kauppa

pettynyt-toistamiseen

Älä erehdy, että voisit kokeilla tuotetta ja palauttaa sen jälkeen, eivät huolikaan takaisin,
kun on avattu. Palautuksen joudut itse maksamaan, mutta eivät sitä kuitenkaan hyväksy.
Suostuvat palauttamaan tavaran takaisin, mutta senkin maksat itse.

Ostin kaksi kesää sitten letkun, joka paisuu ja tulee pidemmäksi, kun hanan aukaisee,
sekään ei kestänyt kahta kesää pitempään, kun liitoksista alkoi vuotaa. Tuli letkulle hintaa.

10

4748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeveeshoppi

Jos on mainostettu että saa kokeilla esim. 30 päivää ja palauttaa jos ei ole tyytyväinen niin eikait siinä silloin pitäisi ongelmaa olla.

• 876kultsiva

Firma lähettelee huijauslskuja, "Kuukauden laskutarjous" . On ihan aidon laskun näköinen , maksettavana tuote jota et ole tilannut. Nähtävästi suunnattu meille ikääntyneimmille.
      Hävetkööt huijarit...

• Googleboy

Tvins on laiton mainos TV niitten imuri mikä piti olla äänetön ja paras telkkarissa kuulee että imurin ääntä on hiljennetty muokkaamalla ja se ei edes liiku Tvins saisi hävetä tekosiaan

• TvinsOnHuijaus

Tuo imuri on täysin huijausta kaupassa olu näytillä ja ei liikkunu yhtään tvins on laiton

• Tvinsenosta

Kiitos mielipiteistänne - meinasin ostaa ja ENPÄ OSTAKAAN!

• Anonyymi

Elkää tilatko tvinsin rihkamaa, jääbät hyllylle ja lopuksi roskiin, vielä ylihintaista romua.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kuka perkele näitä keksii ja hyväksyy nää myyntiin.Mitä ihmeellisempiä vekottimia Ennen oli miinusta kun luki HONG KONG mutta nyt on TVINS.Kaikki mitä myyvät on isoa PASKAAA

• Anonyymi

LOPETTAA PITÄS KOKO TVINS ;SUURIN HUIJAUS .

• Anonyymi

No tuo ei pidä paikkaansa!
      Kyllä palautus onnistuu, vika on väärässä palautuksessa , jos palautusta ei hyväksytä.
      Aina voi palauttaa, kun käyttää paketissa olevaa teipattuun muovitaskuun sijoitettua palautuslipuketta !
      Miksi haukutaan aina nettikauppoja, silloinkin, kun yritys toimii lainpuoitteissa,. Niin nyt Tvins, toimii.
      Olen monia tuotteita tilannut ja palautukset ovat toimineet hyvin.
      Itsessä on usein vika, jos ei toimi.
      Palautusohjeistusta tulee noudattaa, ihan niin kuin liikenne merkkejäkin noudatetaan. .
      Ainoa moite ja se on kyllä iso moite. Tvins'in mainostaminen ei ole todenperäistä.
      Esim. höyrypuhdistinta ei voi käyttää huonekaluihin, paitsi tummiin. Vaalea voi värjääntuä , koska se jättää tuotteen märäksi. Jos vanu onkin tummaa se jättää kalusteeseen laikkuja .
      Sillä pilaa helposti tuotteen, kun ei tiedä millaista, minkä väristä vanua on sisällä. Imurullinen höyrypuhdistin, on eriasia.
      Osta Tvinsiltä, mutta, älä usko mainosten totuudellisuuteen , se on harhaa !

• Anonyymi

Myyvät roinaa joka kestää max vuoden... Huijarifirma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5712
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4304
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2931
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      333
      1518
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      224
      1170
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe