Vitun Trivago-mainos. Joka kanavalla jokaisella mainostauolla. Käsittääkseni tämä on hakupalvelu hotelleille. Miksi näin ahkera mainostaminen???
Trivago-mainos
36
2280
Vastaukset
- Diiicte
Ärsyttävä se mainos on.
On ilmeisesti erittäin tuottoisa ala. Henkilökulut melkein 0.
Suomalainen hotellinpitäjä sanoi, että on tolkuttoman kallista liittyä välittäjän hotellikohteeksi. Ja vielä, kun näitä hakukoneita/-ohjelmia on useita, niin pitäisi jokaiseen liittyä ja maksaa.- LIIKAONLIIKAA
sPÄMMI ÄRSYTTÄÄ, SE ON TUTKITTU JUTTU.
- 36363744774
Vaihda kanavaa. Käsittääkseni YLE ei tuputa Trivagoa.
- Diiiicte
Trivago mainos erittäin ihana minulla on se jopa tallennettuna ja katselen sitä aina kun YLEN ohjelmien lomassa ehdin. Tällaisia mainoksia lisää. Trivagolle oma kanava jossa näyttävät kaikki Trivagon mainokset tauotta 24/7. Ihana Trivago. Älkää vaan esittäkö täällä palstalla mielipiteitänne, hyi.
- zombina
Se nainen siinä mainoksessa on todella oudon näköinen.
- ROPAKANTAA
yLE TUPUTTAA IHAN MUUTA SONTAA.
- onhan.se
ROPAKANTAA kirjoitti:
yLE TUPUTTAA IHAN MUUTA SONTAA.
Totta tuokin. Huutaa ei silti pitäisi.
- androidi---
zombina kirjoitti:
Se nainen siinä mainoksessa on todella oudon näköinen.
ONkohan se androidi tai joku muu synteettinen
Ihminen se ei ole ihminen ei tuijota tuolla tavalla
- trivago0huora
Joo sais jo loppua mainokset. Menis konkkaan koko paska. Kanavaa vaihtamallakaan ei aina pääse pakoon trivagoämmää.
- VattuVattu
Minua ärsyttää vielä enemmän se helkutin komediakeittiö-ohjelman mainostus.
- Totta-töriset
Myös kanavien omien ja yleensä juuri niiden huonojen ohjelmien karsee mainosspämmi tosiaan on rasittavaa, joutuu pitään aukosäädintä koko ajan lähellä.
- Anonyymi
Kyllä laitan äänet aina pois
- rautalangastako
Kaupalliset kanavat mainostavat halukkaan maksajan mainoksia . Maikkarillakin lienee useampia kanavia joten maikkarin mainokset näkyvä jokaisella . Vaihda siis ohjelmien tarjoajaa .
- LOPSCAKKI
rOSKAA KAIKKI KAANAVAT TÄYNNÄ, JOPA YLE ON NYKYISIN PILALLA TOTAALISESTI.
- ylellä_tvfemmaa
LOPSCAKKI kirjoitti:
rOSKAA KAIKKI KAANAVAT TÄYNNÄ, JOPA YLE ON NYKYISIN PILALLA TOTAALISESTI.
Taannoin ylellä mainostettiin aivan sairaasti tv-femmaa mutta femmalla ei mainostettu ylen kanavia lainkaan
- Hanska_Make
Trivago mainos on upea. Mulla rupeaa aina jöpöttämään kun se kaunis nuori nainen ilmestyy kuvaruutuun!
- OletKohde
" kirjassaan Die Globalisierungsfalle (Globalisaatioloukku), että ensi vuosisadalla (2000=>) talouden pyörittämiseen riittää 20 prosenttia työkykyisestä väestöstä. Syrjäytyneet 80 prosenttia pyörittelevät peukaloitaan. Heidät pidetään rauhallisena tarjoamalla leipää ja sirkushuveja, joista kirjoittajat käyttävät termiä tittytainment, tissiviihde. "
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001278462.html
- ARGHcAPSLOCK
MUTTA KUN NE OHJELMATKIN NIIDEN MAINOSTEN YMPÄRILLÄ ON PELKKIÄ UUSINTOJEN UUSINTOJA JA SUURIMMALTA OSIN JOTAIN ROSKAOHJELMIA.
- EnemmänOnUusintoja
Laskes uudestaan, ne ohjelmat on uusintojen uusintojen viidensiätoista uusintojen uusintoja. Elokuvatkin samaa kamaa ei niitä pysty niin moneen kertaan katseleen,samat uusinnat pyörii mainosten tavoin töllössä ja me joudutaan jopa maksaan siitä, me kun joudutan maksamaan myös mainoskanavien mainosuusinta-uusinta-uusinta-uusinta-ohjelmista kauppojen kassoilla.
Ennen sentään mainoskanavat maksoivat kansan omistamalle YLE:lle kohtuudella lähetysverkkomaksua, sitten tuli uusi oudohko aika ja nyt kaupalliset kanavat ja myös YLE :kin, joka myi EU:n opastuksessa* suomalaisten veronmaksajien rahoilla tehdyn verkkonsa pois ulkomaille maksavat suuret summat niiden verkkojen käytöstä ulkomaille joka vuosi. Nykyisin niillä ennen suomalaisten omistuksessa olleilla lähetysverkolla rahastavat suomalaisia australialaiset, tai siis aussiomisteinen yhtiö.
Kuten sähkössäkin, EU:ssa siirto piti erottaa tuotannosta ja nyt maksamme sähköstäkin kohoavia hintoja australialaisomisteiselle Carunalle. - Meit-kusetetaan
EnemmänOnUusintoja kirjoitti:
Laskes uudestaan, ne ohjelmat on uusintojen uusintojen viidensiätoista uusintojen uusintoja. Elokuvatkin samaa kamaa ei niitä pysty niin moneen kertaan katseleen,samat uusinnat pyörii mainosten tavoin töllössä ja me joudutaan jopa maksaan siitä, me kun joudutan maksamaan myös mainoskanavien mainosuusinta-uusinta-uusinta-uusinta-ohjelmista kauppojen kassoilla.
Ennen sentään mainoskanavat maksoivat kansan omistamalle YLE:lle kohtuudella lähetysverkkomaksua, sitten tuli uusi oudohko aika ja nyt kaupalliset kanavat ja myös YLE :kin, joka myi EU:n opastuksessa* suomalaisten veronmaksajien rahoilla tehdyn verkkonsa pois ulkomaille maksavat suuret summat niiden verkkojen käytöstä ulkomaille joka vuosi. Nykyisin niillä ennen suomalaisten omistuksessa olleilla lähetysverkolla rahastavat suomalaisia australialaiset, tai siis aussiomisteinen yhtiö.
Kuten sähkössäkin, EU:ssa siirto piti erottaa tuotannosta ja nyt maksamme sähköstäkin kohoavia hintoja australialaisomisteiselle Carunalle.Oisko niin.
- TuliSkorpioni
Uusintapaholainen on noussut pimeimmästä luolastostaan langettaakseen meille ikuisen uusintakirouksen, joka ei kanavaa vaihtamallakaan katoa yhtään minnekkään.Mainospaholainenkin asustaa samassa synkeässä paikassa ja on aktivoitunut suorittamaan saman tehtävän.Niiden inhat lonkerot ulottuu joka kanavalle,tämä on pahin ja päättymätön painajainen.
- Huijausta
Juu, saisi jo riittää. Danone oli yhteen aikaan myös tauotta joka huuhaakanavalla
- Trivagopoikottiin
joka kerrta ku se vitun ämmä läsähtää ruutuun, niin vaihtuu kanava. En elämän kuuna päivänä tule käyttämään kyseistä puljua, jos joskus ulkomaille lähden. Löydän kyllä huoneet ilman tuon saatanan ämmän mainostamaa trivagoagin. Vittu, tuo ämmä ärsyttää!!!!
- kannustaja
nätti neito
- Anonyymi
Montun reunalle sitten haulia päähän!
- Munamiehenmuija
Se "ämmä" on Riku Niemisen vaimo ja näyttelijä ammatiltaan! Toki yksi mainos Trivagoa riittäisi viikoksi!
- ahaa-----
https://www.google.com/search?q=Riku Niemisen vaimo&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
tämä selvittikin jo paljon liian paljon
- JarHa
Äänen saa onneksi pois. Juuri laitoin sormet korviin, kun mainos tuli !
- yököttävä
Itse en ikinä varaa hotellia Trivagon kautta tämän mainoksen vuoksi. Sitä paitsi huoneen saa halvemmalla suoraan hotellista, kokemusta on. Eikö tajuta, että mainoksen esittäminen jatkuvalla syötlllä on kääntynyt itseään vastaan.
- Jepgkf
Olkoon kuka vaan, mutta rasittava on! Ja näyttelijä, missä??!
- pannu10
Mainoksien historiassa sijalla 1. Mainokset pilaavat tv katselun, eikö tollaiselle pskalle saa loppua!
- Kuumeiltu
Ei enää koskaan hotellivarausta välittäjäsivujen (trivat ja hotelsit) kautta. Peruutus täysin mahdotonta! Kokemusta on.
Se hintaero on pienin riesa, kun teet varauksen suoraan majoituspaikkaan. - hotelli.analdo
Kovaa bisnestä, tuon mainoskampanjan on täytynyt maksaa miljardeja ja taas miljardeja! Eikä Suomi tosiaankaan ainoa maa ole jossa tuota on mainostettu jokaisella kanavalla 24/7 vuosien ajan!
- muistisääntöbrändi
Mä en ole vielkään oppinut sen brändin nimeä, vaikka ovat miljardilla sitä mainostaneet.
Menen Momondo:oon tai eBookersille, koska niiden nimissä ei ollut mitään hankalaa. - Anonyymi
PENQUI jäätelömainos ja telefunken lentää parvekkeelta. Suuri päivä pieni tauko on samaa laatua.
- Anonyymi
Saakohan daami jokaisesta mainoskerrasta korvauksen, ehkä kuitenkin kertakorvaus satoja kertoja viikossa esitetyistä mainoksista.
"Munamiehen" vaimo tai avovaimo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579