Vitun Trivago-mainos. Joka kanavalla jokaisella mainostauolla. Käsittääkseni tämä on hakupalvelu hotelleille. Miksi näin ahkera mainostaminen???
Trivago-mainos
3465465467
433519
2Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 43
Vanhimmat
Ärsyttävä se mainos on.
On ilmeisesti erittäin tuottoisa ala. Henkilökulut melkein 0.
Suomalainen hotellinpitäjä sanoi, että on tolkuttoman kallista liittyä välittäjän hotellikohteeksi. Ja vielä, kun näitä hakukoneita/-ohjelmia on useita, niin pitäisi jokaiseen liittyä ja maksaa.
sPÄMMI ÄRSYTTÄÄ, SE ON TUTKITTU JUTTU.
Vaihda kanavaa. Käsittääkseni YLE ei tuputa Trivagoa.
Trivago mainos erittäin ihana minulla on se jopa tallennettuna ja katselen sitä aina kun YLEN ohjelmien lomassa ehdin. Tällaisia mainoksia lisää. Trivagolle oma kanava jossa näyttävät kaikki Trivagon mainokset tauotta 24/7. Ihana Trivago. Älkää vaan esittäkö täällä palstalla mielipiteitänne, hyi.
Se nainen siinä mainoksessa on todella oudon näköinen.
yLE TUPUTTAA IHAN MUUTA SONTAA.
Totta tuokin. Huutaa ei silti pitäisi.
ONkohan se androidi tai joku muu synteettinen
Ihminen se ei ole ihminen ei tuijota tuolla tavalla
Joo sais jo loppua mainokset. Menis konkkaan koko paska. Kanavaa vaihtamallakaan ei aina pääse pakoon trivagoämmää.
Minua ärsyttää vielä enemmän se helkutin komediakeittiö-ohjelman mainostus.
Myös kanavien omien ja yleensä juuri niiden huonojen ohjelmien karsee mainosspämmi tosiaan on rasittavaa, joutuu pitään aukosäädintä koko ajan lähellä.
Kyllä laitan äänet aina pois
Draama/tragediakeittiö.
Kaupalliset kanavat mainostavat halukkaan maksajan mainoksia . Maikkarillakin lienee useampia kanavia joten maikkarin mainokset näkyvä jokaisella . Vaihda siis ohjelmien tarjoajaa .
rOSKAA KAIKKI KAANAVAT TÄYNNÄ, JOPA YLE ON NYKYISIN PILALLA TOTAALISESTI.
Taannoin ylellä mainostettiin aivan sairaasti tv-femmaa mutta femmalla ei mainostettu ylen kanavia lainkaan
Trivago mainos on upea. Mulla rupeaa aina jöpöttämään kun se kaunis nuori nainen ilmestyy kuvaruutuun!
" kirjassaan Die Globalisierungsfalle (Globalisaatioloukku), että ensi vuosisadalla (2000=>) talouden pyörittämiseen riittää 20 prosenttia työkykyisestä väestöstä. Syrjäytyneet 80 prosenttia pyörittelevät peukaloitaan. Heidät pidetään rauhallisena tarjoamalla leipää ja sirkushuveja, joista kirjoittajat käyttävät termiä tittytainment, tissiviihde. "
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001278462.html
Vedä silloin käteen eli hitsaa hanskaan.
MUTTA KUN NE OHJELMATKIN NIIDEN MAINOSTEN YMPÄRILLÄ ON PELKKIÄ UUSINTOJEN UUSINTOJA JA SUURIMMALTA OSIN JOTAIN ROSKAOHJELMIA.
Laskes uudestaan, ne ohjelmat on uusintojen uusintojen viidensiätoista uusintojen uusintoja. Elokuvatkin samaa kamaa ei niitä pysty niin moneen kertaan katseleen,samat uusinnat pyörii mainosten tavoin töllössä ja me joudutaan jopa maksaan siitä, me kun joudutan maksamaan myös mainoskanavien mainosuusinta-uusinta-uusinta-uusinta-ohjelmista kauppojen kassoilla.
Ennen sentään mainoskanavat maksoivat kansan omistamalle YLE:lle kohtuudella lähetysverkkomaksua, sitten tuli uusi oudohko aika ja nyt kaupalliset kanavat ja myös YLE :kin, joka myi EU:n opastuksessa* suomalaisten veronmaksajien rahoilla tehdyn verkkonsa pois ulkomaille maksavat suuret summat niiden verkkojen käytöstä ulkomaille joka vuosi. Nykyisin niillä ennen suomalaisten omistuksessa olleilla lähetysverkolla rahastavat suomalaisia australialaiset, tai siis aussiomisteinen yhtiö.
Kuten sähkössäkin, EU:ssa siirto piti erottaa tuotannosta ja nyt maksamme sähköstäkin kohoavia hintoja australialaisomisteiselle Carunalle.
Oisko niin.
Uusintapaholainen on noussut pimeimmästä luolastostaan langettaakseen meille ikuisen uusintakirouksen, joka ei kanavaa vaihtamallakaan katoa yhtään minnekkään.Mainospaholainenkin asustaa samassa synkeässä paikassa ja on aktivoitunut suorittamaan saman tehtävän.Niiden inhat lonkerot ulottuu joka kanavalle,tämä on pahin ja päättymätön painajainen.
Juu, saisi jo riittää. Danone oli yhteen aikaan myös tauotta joka huuhaakanavalla
joka kerrta ku se vitun ämmä läsähtää ruutuun, niin vaihtuu kanava. En elämän kuuna päivänä tule käyttämään kyseistä puljua, jos joskus ulkomaille lähden. Löydän kyllä huoneet ilman tuon saatanan ämmän mainostamaa trivagoagin. Vittu, tuo ämmä ärsyttää!!!!
nätti neito
Montun reunalle sitten haulia päähän!
Rautalapiolla vaan päähän niin onpahan hiljaa kun koko pää siteissä sen vaientamisoperaation jälkeen eipä kehtaa enää mainoksissa näyttäytyä.
Kuten Plazowissa konsanaan.
Se "ämmä" on Riku Niemisen vaimo ja näyttelijä ammatiltaan! Toki yksi mainos Trivagoa riittäisi viikoksi!
https://www.google.com/search?q=Riku Niemisen vaimo&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
tämä selvittikin jo paljon liian paljon
Äänen saa onneksi pois. Juuri laitoin sormet korviin, kun mainos tuli !
Itse en ikinä varaa hotellia Trivagon kautta tämän mainoksen vuoksi. Sitä paitsi huoneen saa halvemmalla suoraan hotellista, kokemusta on. Eikö tajuta, että mainoksen esittäminen jatkuvalla syötlllä on kääntynyt itseään vastaan.
Varma konkurssin merkki sille lafkalle ja sen myötä meille katsojille ilon päivä.
Olkoon kuka vaan, mutta rasittava on! Ja näyttelijä, missä??!
Fuckin whore,cunt's bitch & fucker.
Mainoksien historiassa sijalla 1. Mainokset pilaavat tv katselun, eikö tollaiselle pskalle saa loppua!
Ei enää koskaan hotellivarausta välittäjäsivujen (trivat ja hotelsit) kautta. Peruutus täysin mahdotonta! Kokemusta on.
Se hintaero on pienin riesa, kun teet varauksen suoraan majoituspaikkaan.
Kovaa bisnestä, tuon mainoskampanjan on täytynyt maksaa miljardeja ja taas miljardeja! Eikä Suomi tosiaankaan ainoa maa ole jossa tuota on mainostettu jokaisella kanavalla 24/7 vuosien ajan!
Mä en ole vielkään oppinut sen brändin nimeä, vaikka ovat miljardilla sitä mainostaneet.
Menen Momondo:oon tai eBookersille, koska niiden nimissä ei ollut mitään hankalaa.
PENQUI jäätelömainos ja telefunken lentää parvekkeelta. Suuri päivä pieni tauko on samaa laatua.
Saakohan daami jokaisesta mainoskerrasta korvauksen, ehkä kuitenkin kertakorvaus satoja kertoja viikossa esitetyistä mainoksista.
"Munamiehen" vaimo tai avovaimo.
K-kauppojen mainoksia tulee varmaan 100 joka päivä. Tulee varmaan niin kalliiksi että sen takia se on niin pirun kallis kauppa.