https://yle.fi/uutiset/3-9736160
Suorastaan huvittaa, kun päämediamme on huolissaan Puolan oikeusjärjestelmästä! ja kuinka siellä nyt ihan valtaeliitti kontroloi oikeuslaitosta? ;-)
Niinhän tapahtuu ja on aina tapahtunut kaikissa maissa kaikkina aikoina. Myös näissä nykyajan näennäisdemokratioissa.
Valtaeliitit kontroloivat myös mediaa, poliisilaitosta ja armeijaa. Ei kait tarvitse sanoa syytä siihen?
Valtamedia vain hurskastelee, jotta kansalaiset uskoisivat elävänsä ihan aidossa ja oikeassa kansanvallassa.
Valtaeliitit ja oikeuslaitokset!
4
139
Vastaukset 4
- karu_totuus
Demokratia on maailman kaikkien aikojen suurin huijaus!
Mitään todellista demokratiaa ei ole koskaan ollutkaan eikä siihen edes ole pyrittykään. - GoogleKoivistonKonklaavi
Puolassa vielä harjoittelijoita. Suomi: Koiviston konklaavit 1992 ja Halosen tekemä 70 vuoden salauspäätös Koiviston konklaavien dokumenteista 2002.
Sellaista on tosiaan tapahtunut monessa maassa. Nyt on kuitenkin kyseessä EU:n maa. Kyseinen maa on saanut erityisen runsaasti taloudellista tukea yhteisöltä. Sitä vastaan sen pitäisi osata käyttäytyä kuin oikeusvaltio.
- tiedotan
EU on ITSE pelkkä pienen valtaeliitin hanke. Mitään oikeusvaltiota ei ole olemassakaan. On vain valtaeliitin oikeusvaltio. Maailmassa ei ole muita kratioita kuin elitokratioita. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73836
- 58826
- 60803
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?35473- 54463