Moi
Tietääkö joku mistä voi laittaa telialle palautetta, YKSITYISENÄ. Tuntuu onnistuvan vain yrityksiltä..
Telia asiakaspalvelu
26
3852
Vastaukset
- Linkin_lomakkeella
Olen laittanut palautetta linkin lopussa olevalla lomakkeella. Toimii paremmin kuin chat. Vastaukset ovat tulleet yllättävän nopeasti.
https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto- Anonyymi
Älä ota liittymää eikä osta mitään Telialta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota liittymää eikä osta mitään Telialta.
Vaihda moi ei tarvii valittaa halpaa kuin heinän teko
Mulla maksaa noin 12 ekk
- shoppaaja
Laitoin Moneyback-kampanjasta, että tästedes kierrän sen. Ensin oli vaikea lähettää kaavaketta sitten hylättiin. Ehdot eivät täyttyneet muttei mielestäni olisi kannattanut mainostaa - liekö kukaan saanut mitään.
Kokeile Chat-palvelua. - poor.business.practise
nykyään firmat ovat eristäneet itsensä tehokkaasti asiakkaista joten voivat toimia niin vittumaisesti kuin suinkin kehtaavat. Telialla esim. hinnoittelu näyttää menevän "pärstäkertoimen" vai mikähän perskerroin liekään kun samanlainen liittymä voi maksaa eri henkilöille näköjään eri summan. Eikö se ole lainkin vastaista ja vähintääkin jokatapauksessa huono toimintatapa, epätasa-arvoista kohtelua eri asiakkaita kohtaan.
- laskutuslisäviisieuroa
Telia laskuttaa aina maksukehotuksen kautta. Koko ajan on tullut aina 5 euroa laskuun lisää, oikeaa laskua ei ole tullut sähköpostin kautta! Miten tällaiseen palveluun voi luottaa!?
- dfgbvc
Paras palaute on käyttää jalkojaan eli vaihtaa operaattoria. En kuitenkaan suositteke Elisaa/Saunalahtea, koska silloin joutuu ojasta allikkoon. Jäljelle jää siis DNA. Laskutus on toiminiut asiallisesti. Elisan kanssa oli aikanaan todella pahoja ongelmia.
Tietystikin on olemassa palveluoperaattoreita, jotka siis käyttävät jonkun verkko-operaattorin verkkoa. Tunnetuin lienee Globetel, joka käyttää Telian verkkoa. Hinnat ovat halvemmat kuin Soneralla, mutta palvelut ovat rajoitetumpia.- Anonyymi
Etei vaan laskusi ohjaudu roskapostiin.
Mulla on moi liittymä 7€ kuussa
Toimen hyvä halpa teli dot. - Anonyymi
Moi ja DNA parhaat
Ainoat oikeat suomalaiset
Mulla moi. Kaksi liittymää, viimeekis lasku 22e. Siis aiheesta
On ollut jo yli kymmen vuotta ja hinta pysynyt aina halpana, ei neuottelejuja joka vuosi
Ja halpuus jatkuu, eikö mitään ongelmaa
- Hoh-hoijaa
Telian vaihde hörähtelee soittavalle asiakkaalle (tämä tapahtui 13.4.2018). Johtuuko perjantain ilosta vai mistä?
Joutui soittamaan vaihteeseen, kun verkon kanavia ei ole suunniteltu Samsung A5:llä käytettäväksi. Chattibotti tulee ruudulle eteen, enkä ala mihinkään kirjautumaan. - Raisiolainen
Myös Telian myyjät ylimielisiä ainakin Turun sittarissa.
- Puijari
Mulle yks Teliasta päivitti liittymää ja yritti väkisin myydä mulle tapletin.kk maksu 38 e ennen ja tapletin kanssa olis noussu yli 50e.mä sanoin et ei ollu puhe mistään tapletista .ku ihmettelin sitä hintaa.hyvin äkkiä loppu puhelu siihen.
- Anonyymi
Oulun Limingantullissa ylimielinen karvaturri myyjänä, sälli väärällä alalla. Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Sitä tosiaan 26.3.2019 ostin Limingantulli, Oulu kännykän, nyt 20.4.2019 en vieläkään ole saanut uutta tehtään kännykkää, vaikk sähköpostilla luvattiin. Dokumentit on ja IS:lle taidan jättää haastattelupyynnön. n. 12 min korkeasti koulutettuna kävin kyselemässä Limingasntulli Telia Kaupasta. Ulos ajettiin !!!!!!!!!!!!!! En ollut räyhäävä asiakas
MKT-sihteeri Oulusta - Anonyymi
Ihmettelen telia Oulu Limingantulli Prisma keskellä toimivan nuoren naisen asiakaspalvelutaitoja. (Mahd lomittaja)
Jos palveluammatissa toimii ja tietää enemmän kuin asiakkaat, pitäisi neuvominen toimia nöyrästi ja kiireettömästi ilman as vaatteiden ja ym kommentointia. Näin sivusta kuinka loukkasi.
Päivällä käyvät vanhukset tarvitsevat oikeesti tukea eikä ylimielisyyttä.
Jos teillä on varaa pitää osaavia mutta as.palvelutaidottomia myyjiä tuossa niin siitä vaan.
Varmasti tuo vanhus ei tule toiste. Eikä muutkaan.
Sivusta seurannut.- Anonyymi
Luulevat varmaan että viimeisenä työpäivänä voi käyttäytyä vaikka kuinka huonosti mutta se kostautuu kun hakee seuraavaa työpaikkaa...
- Anonyymi
Ei ole Limingantullin Teliassa asiakaspalvelussa kiitettävää, päinvastoin. Ylimielisistä sakkia.
- Anonyymi
Minulla tuli Telian kannssa riitaa kun sanoin liittymäni enkä tiennyt kun tein että olikin vuoden määräaikainen ja piti 50 euroa mksaa ylimääräistä myyjä ei tästä puhunut mitään kuittaus tilaus vahvistukseen oli sähköinen.Liitymä ei alkuunkaan toiminut niinkuin olisi pitänyt todella hidas vaikka oli 100 megainen.Elisa pelaa hienosti oli turha muutta lähes 20 vuoden sopimusta Telialle.
- Anonyymi
Soittelin juuri Telian asiakaspalveluun. Oli kyllä aika ylimielisenoloinen naisoletettu langan päässä. Jäi kanavapaketti tilaamatta.
Haluan tietää liittymäni keston?
- Anonyymi
Olisiko ihan yksinkertaisesti X-viestipalvelussa. Itse olen Telian asiakas mutta en muista olenko Telialle kommunikoinut mitään, mutta pari vuotta sitten oli yhden toisen firman kanssa asia jonka sain hoidettua X:n edeltäjässä Twitterissä.
- Anonyymi
Ei Telialta mitään kannata ostaa..
- Anonyymi
Juu vituttaa kans vitusti..tänään netti katkee just ennen liigapelii..ja toimii normisti ku peli loppuu??? Mihinkään telian sivulle ei pysty henk.koht.Kommenttia laittaa..vittumitäpaskaa😡😡
- Anonyymi
Tuolta voit jättää viestin eli Jätä viesti:
https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=
- Anonyymi
Tässä olen nyt katsonut ulkopuolisena Telian touhua jo muutaman vuoden ja se touhu on ala-arvoista. Tilausten perään saa koko ajan soitella, koska sääntönä on että mikään sovittu ei mene kerralla oikein. Työntekijöitä ei joko kouluteta tarpeeksi tai niitä ei kiinnosta mitä sinne tilausohjelmaan kirjoitetaan. Lisäksi vanhuksille myydään häikäilemättömästi turhia lisäpalveluita. Jos teillä on muillakin on ikäihmisiä perhe tai sukupiirissä ja ovat Telian asiakkaita, koittakaa auttaa esim yhdessä katsomalla Minun Teliasta että mitä lisäpalveluita sinne on laitettu. Viimeisenä sanon vielä että Teliaboksi on täysin turha laite monille ihmisille jotka sitä tilaa. Maksukanavat näkyy Teliaplay-sovelluksesta (0eur) (ei tosin saa Samsung telkkareille mutta LG:lle löytyy) ja perus HD-kanavatkin näkyy nykyään ilmaisena.
- Anonyymi
ja tähän lisään vielä, että älkää uskoko yhtään mitään mitä Telian asiakaspalvelija teille puhuu. Varsinkin puhelimessa. Tarkistakaa kaikki tilaukset, laskut tai peruutukset kahteen kertaan. On kyllä uskomaton pulju!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852410- 431990
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851788- 821610
- 491300
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261274Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471235- 771221
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481142- 591121