Minulla on ollut jo jonkin aikaa päässä, vähän korvasta taaempana sellainen ison finnin tuntuinen patti.
Se on pehmeä eikä se ole muuten juurikaan edes kipeä. Onko päässä ihan normaalia olla tällaisia vai
voiko se olla jotain syöpää tai jotain..?
Ei ole ollut mitään pääkipuja tai muutakaan..
Patti päässä
4
1007
Vastaukset 4
- vastaus
Kukaan ei täällä pysty kertomaan mikä patti se on, joten lääkäriin vaan, jos huolestuttaa.
Ei ne siellä arvauskeskusksessa mitään osaa sanoa. Ovat muka tutkivinaan mutta ei silti osaa sanoa mitään. Minä tässä vasta kävin lääkärissä patteineni mutta mitään ei selvinny mutta kyllä niille raha kelpasi. Joka käynniltä perivät 22 euroa, ettäh...
- M-48
Zip1 kirjoitti:
Ei ne siellä arvauskeskusksessa mitään osaa sanoa. Ovat muka tutkivinaan mutta ei silti osaa sanoa mitään. Minä tässä vasta kävin lääkärissä patteineni mutta mitään ei selvinny mutta kyllä niille raha kelpasi. Joka käynniltä perivät 22 euroa, ettäh...
Mutta, jos joku patti vaivaa mieltä, niin parempihan sitä on käydä näyttämässä. Asia tulee sillä selväksi.
M-48 kirjoitti:
Mutta, jos joku patti vaivaa mieltä, niin parempihan sitä on käydä näyttämässä. Asia tulee sillä selväksi.
Vaan kun ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677- 64603
- 64556
- 44508
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2483Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 231465Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin
Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?44446