Onkohan mistään löydettävissä vanhoja ehkäpä ihan alusta asti olevia lottonumeroita?
Mielellään ilman maksua.
Vanhat lottonumerot
9
7536
Vastaukset
- lottto
Veikkauksen sivulta.
https://www.veikkaus.fi/fi/tulokset#!/tarkennettu-haku/lotto - vinoutunutJakauma
Ei kai Veikkauksen sivuilla kuitenkaan ihan alusta asti, eli vuodesta 1971 lähtien, voittorivejä ole...
Milloinkahan viimeksi on yli miljoonan euron potti osunut Tampereen pohjoispuolelle yksittäiselle pelaajalle? Turku, rannikko, pk seutu, Lahti, Tampere ja lähikunnat. Sinne menee jättipotit. Pohjoisempaan Suomeen porukkavoitot ja alavoitot alle 500 000 ja päävoitot alle miljoona.- tumc
Eniten voittoja osuu sinne missä on eniten väkeä eli pelataan eniten;)
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/368202-katso-asuuko-naapurissasi-lottomiljonaari-naissa-275-kunnassa-on-joskus-voitettu - rehtiyttäpeliin
tumc kirjoitti:
Eniten voittoja osuu sinne missä on eniten väkeä eli pelataan eniten;)
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/368202-katso-asuuko-naapurissasi-lottomiljonaari-naissa-275-kunnassa-on-joskus-voitettuVäkilukuun vetoaminen ei selitä asiaa: Haminassa, Tammisaaressa, Paraisilla,Parkanossa jne on vähemmän asukkaita kun Joensuussa, Kuopiossa, Varkaudessa ja Iisalmessa.
Peli -into ei ole pohjoisessa myöskään pienempi.
- VoitotonLuuseri
Hesarin sivulla oli muistaakseni joskus sellainen, jossa saattoi katsoa olisiko omalla rivillä koskaan voittanut. Tosin arvottuja voittonumeroita on ollut joskus eri määrä kuin nykyisin.
- Anonyymi
mistä löytyy v. 2016 lotto numerot
- Anonyymi
😶😄😁😆😅🤣😂
- Anonyymi
Silmä käteen 💰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453