MT valehtelee tuista

tämäkin-vielä

Maaseudun Tulevaisuuden mukaan tukien loppuessa vain isot tilat jäävät kannattavina jäljelle. Tilanne olisi päivastainen koska silloin pikkutilat pääsisivät samalle viivalle suurten kanssa.Suurtilat ovat saaneet holtittoman paljon tukia koska pientilat eivät ole koko 20 vuoden aikana saaneet useita suuria tukia. Aika erikoista että MT ja MTK jo yrittävät näin pahasti petkuttaa jäseniä joista suurin osa on pientiloilta.
Sitä olen ihmetellyt myös 20 vuotta ettei IPU ole irtautunut MTKn propagandasta vaan kannattanut pientilojen tappamista tukiaisten avulla. Luulisi että IPU olisi halunnut maaseudulta äänestäjiä ja kannattajia omasta halustaan.Näyttää siltä että yksi suurtila voi IPUssa määrätä muitten puolesta heitä kuulematta kuten MTKssakin. Kokonaisuudessaan EUssa on kyse rikkaiden vallasta joka hipoo diktatuuria ja maataloudessa valtaan palannutta feodalismia. Kehityksen taustalla lienee koneet,tukiaiset,myrkyt ja lannoitteet joilla voidaan voidaan nopeuttaa viljelytöitä ja mistään piittaamatta tuottaa myrkytettyä ruokaa .Tämä muistuttaa kovasti dopingia joka urheilussa on nykyisin menestyksen ehto. Lopulta kaikki päättyy surkeasti kun kansantaudet romahtavat tukien takia ja samaan aikaan vaurauden ainoa lähde ,öljy,loppuu.

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosentti-Roope

      En tiedä mitä MT kirjoittaa, mutta tuet ovat nyt 2,2, miljardia ja maatiloja n. 50000. Keskimäääinen tuki/tila on siis n. 44000 euroa.

      • kummallist

        Kumma juttu .Mulla on 20 hehtaaria tukipeltoa ja tukea saan 6000 e. Saan siis kolmasosan. Onko kepulaisilla oma maailmansa?


    • hallelujaa

      Unohtui sanoa että Kepu pystyy ilman tukia tappamaan pikkutilat muutenkin. Sehä'n on koko ajan työntänyt pientiloille kustannuksia enemmän kuin niillä on ollut tuloja. Ja nythän kaikki toimivat pientilat onkin jo tapettu tämän vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe