Minä olen jumalan poika, voiko mielipuolisempaa ihmistä olla olemassa.
jeesus sairasti skitsofreniaa
46
513
Vastaukset
- 12___13
No mikä sanonnasta "olen Jumalan poika" tekee mielipuolisen?
Jeesuksen määritelmän mukaan se on ollut totta.- valhejatotuus
Jos nykyaikana näin toteaa julkisesti, on suljettu osasto varma paikka.
- 12___13
valhejatotuus kirjoitti:
Jos nykyaikana näin toteaa julkisesti, on suljettu osasto varma paikka.
Ehkä, nykyajan ihmiset ovat niin pahoja, että voin hyvin uskoa sen. Mutta ehkä olisi viisasta ensin tutkia mistä on kyse ja miksi on hullua sanoa olevansa Jumalan poika, mitä se tarkoittaa?
- hullutsuljetulle
12___13 kirjoitti:
Ehkä, nykyajan ihmiset ovat niin pahoja, että voin hyvin uskoa sen. Mutta ehkä olisi viisasta ensin tutkia mistä on kyse ja miksi on hullua sanoa olevansa Jumalan poika, mitä se tarkoittaa?
Nykyajan ihmiset ovat tietävämpiä.
Skitsofrenia on syntisten sairaus,jeesus ei ollut syntinen,vaikka kärsikin ristinkuoleman meidän syntiste vuoksi.
Sairausien syyn seuraukset, tulevat lankeemusenseurausena,lääketiede voi tutkia se ei estä sairausien puhkeamista on toki hyvä että saaselville mitka tekijät aiheuttavat sairatumisia.
- isinvaiäidinpuolelta
tammi23 kirjoitti:
Sairausien syyn seuraukset, tulevat lankeemusenseurausena,lääketiede voi tutkia se ei estä sairausien puhkeamista on toki hyvä että saaselville mitka tekijät aiheuttavat sairatumisia.
Jeesus lankesi "syntiin" ja sairastui skitsofreniaan.
Jos Jeesus olisi langenut syntiin, ei ihmiskunnalla olisi mitään mahdollisuutta pelastus,sinäkin olisit kadotuksen menijä!
- onkokivapaikka
tammi23 kirjoitti:
Jos Jeesus olisi langenut syntiin, ei ihmiskunnalla olisi mitään mahdollisuutta pelastus,sinäkin olisit kadotuksen menijä!
Mitä siellä kadotuksessa on.
onkokivapaikka kirjoitti:
Mitä siellä kadotuksessa on.
Sen saat selville kun luet Ilmestyskirjan!
InhottavaRealisti kirjoitti:
Höpön höpn. Sairauksille on syynsä. Tutki lääketiedettä.
Lääke tiede siihen ei pysty vastaamaan,
- SääntöjenVastaista
Jeesus oli maanis-depressiivinen, skitsofreniasta puhuminen on Suomi24 -sivuston sääntöjen vastaista.
Sanoikohan Jeesus minkään evankeliumin mukaan juuri noin?
- IhmisenpoikaVain
Ei sanonut. Jeesus kyllä itse sanoi olevansa Profeetta ( navi / prophétés ), Mestari ( ribbī / kurios ) ja Ihmisen Poika ( Ben-
'Adam / ho hyios tū antrōpū ), mutta Jumalan Poika on kristittyjen vuosikemmeniä myöhemmin antama lisänimi tuolle tyypille.
- orwelsslave
Silloin ei ollut litium-pohjaisia lääkkeitä keksitty. Jokainen mielenterveyspotilas sai rauhassa olla jumalan poika tai prinsessa.
- violaluna17
Miksi te noin Jeesusta moititte? Jopa riivaajatkin tunnistivat hänet Jumalan Pojaksi. Esim. Mark. 5 jae 7. Ja kerran,kun hänen omaisensa ,äiti Maria ja veljet, tulivat ottaaksensa Jeesuksen huostaansa sanoen" Hän on suunniltaan" ,Jeesus ei edes halunnut nähdä heitä,koska he varmasti olisivat koettaneet estää häntä julistamasta. Myöhemminhän heistä tuli Jeesuksen seuraajia.
- lunatic71
Hullu on hullu vaikka voissa paistaisi, mutta keitä ovat ne, jotka hullua seuraavat ja uskovat ?
- jumalanäitipuoli
Mielipuolisempi ihminen on vain hänen seuraajansa.
- violaluna17
Joka uskoo häneen,sitä ei tuomita,mutta joka ei usko,se on jo tuomittu,koska hän ei uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen. Joh. 3 jae 18.
- lunaticpartalapsi
Koska se tuomio pannaan käytäntöön.
- violaluna17
Sentähden minä teen teille tiettäväksi,ettei kukaan,joka puhuu Jumalan Hengessä,sano:"Jeesus olkoon kirottu," ja ettei kukaan voi sanoa:"Jeesus olkoon Herra," paitsi Pyhässä Hengessä. 1Kor. 12 jae 3.
- 17v_partajeesus
Jeesus oli valehtelija, jeesus olkoon herra.
Jumalaan uskova on mielisairas, tämän minä sanon teille.
- oipoi
Skitsofrenia on ymmärrettävää kun on elänyt AU-lapsena tiukkakipaisten seassa.
Maria joutui maha pystyssä pakenemaan kotikaupungistaan ja sekoitti lapsiparan pään tarinoillaan.
Jos SE tuntui jumalaiselta niin ei se vielä tarkoita että se oli jumala joka Marian pökki paksuksi.- Anonyymi
isältään poika hulluutensa peri
- Gordonblue
Olen muistaakseni joskus nähnyt että Jeesus ta symbolisoi kalojen merkki ja ajattelin silloin että ehkä se tarkoitti vain Jeesuksen tarkastelevat asioita kummastakin kahdesta näkökulmasta. Eli omasta ja toisen ihmisen.
- jumalanvävy
Kalanruoto auton perseessä ei messiasta tee.
- Selväpää
Jeesus oli Jumalan ja ihmisen Poika neitseestä syntynyt, Pyhästä Hengestä lihaksi tullut ihmisten syntien sovitukseksi. Pilkkaajan osa on kadotus, kauhun paikka. Jeesus Kristus on Jumalan poika, totuus jota ei näiden sivujen sairaat päät ja mielikuvat koskaan tule skitsofreeniseksi muuttamaan.
- ainaselvinpäin
Minä olen jeesuksen vävy ja olen syntynyt palmun alla. Kadotus on kiva paikka, siellä
kelpaa viettää aikaa. Tunnen myös jumalan serkun, joka pitää meitä täysin mielipuolisina.
kiitoos jeesuksen ja jumalan suku, kiiiitoooos.
- Anonyymi
Epäluulo ja anhedonia sekä tietämättömyys on teissä rajaton
- Anonyymi
Sehän sitä jeesusta vaivasi , jumalani jumalani miksi minut hylkäsit !
- Anonyymi
Elämän ehdollistaminen uskontojen ja puolueiden dogmien avulla on jakomielistä. Emme ole tehneet niin lapsina eikä niin tee lääkärikään potilastyössään. Jos joku sanoo näin ja puhuu totta auttaakseen, ei hän ole skitso vaan hänet tuomitaan ja palkitaan totuudenpuhujana. Jeesus ei ole Raamattua kirjoittanut, joten sen totuudet ovat Raamatun kirjoittajien totuuksia.
- Anonyymi
Ja näitä hulluja seuraajia riittää ruotsi se mielipuoliopin tänne toi
Jumalan poika joka on kaikki valtias.
- Anonyymi
jumalan serkun poika
- Anonyymi
Et tiedä Rakkaudesta?
Et tiedä hyvästä..
Hän on
Hän on - Anonyymi
Jeesuksen muinaisesta olemassaolosta ei ole minläänlaisia todisteita.
Nuotio tarinat eivät todista yhtään mitään. - Anonyymi
Jos Jeesus olisi osannut pukea sanomansa jonkinlaiseen tieteelliseen muotoon, hän olisi sanonut, että olen yhteydessä Isän värähtelevään atomiytimeen, sen valofotoneihin ja kvarkkeihin. Olen kiinni Isässä. Synnyin ruumiilliseen muotoon, koska ruumiin muodon on Isä myös säätänyt, mutta henki on aina Isän luona.
Silti jotkut ei vaan usko.- Anonyymi
No se on kyllä ihme vaikka joulupukkiin uskotaan.
Samalla tasolla ovat kuitenkin.
- Anonyymi
Rooman keisari oli jo aiemmin julistanut olevansa Jumala jolle piti uhrata uhreja.
Hän oli kuitenkin julma kiduttaja ja tappaja.
Jeesus tuli maailmaan osoittaakseen vertauskuvallisesti millainen tosi Jumala olisi luonteeltaan. Ihmisten parantaja , rikkaaksi tekevien siunausten antaja , väärien nuhtelija , elämää antavien sanojen tuoja.
Oli tuolloin tarve saada tieto siitä millainen tosi Jumala olisi.- Anonyymi
Siis keksitty satu jeesus.
- Anonyymi
rooman keisari vain nousi taivaisiin kuoltuaan ja jeesus tiesi tämän https://fi.wikipedia.org/wiki/Apoteoosi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
rooman keisari vain nousi taivaisiin kuoltuaan ja jeesus tiesi tämän https://fi.wikipedia.org/wiki/Apoteoosi
Ilmestyskirjan Lopun perusteella on pääteltävä että Jeesus ei Pääse UUTEEN JERUSALEMIIN. Siellä oleva Johannes rukoilee koko ajan: Tule Herra Jeesus.
Jeesus väitti: Minulle on annettu kaikki valta....
Johannes todisti tämän vastaisesti: Koko maailma on Pahan vallassa.
Uuteen Jerusalemiin pääsemisen ehdot ovat tarkat.
Myös Karitsan 144000 seuraajan joukkoon pääsee vain ne jotka kelpuutetaan iankaikkisiin asioihin ja iankaikkisuuteen.
Jeesus teki Sovinnon ristillä pahojen kanssa ja näistä tuli maailman valtiaita toki pukeutuneena lammasten tai valon asuun. Nämä pahat vie taivaaseen pahoja mutta Ilmestys sanookin Ei taivaassa, maan päällä tai maan alla löydy yhtäkään arvollista.....
Mihin voi luottaa? Tämä maailma on annettu pahojen valtakunnaksi. Eikä kehenkään ole luottamista. Vain itseensä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirjan Lopun perusteella on pääteltävä että Jeesus ei Pääse UUTEEN JERUSALEMIIN. Siellä oleva Johannes rukoilee koko ajan: Tule Herra Jeesus.
Jeesus väitti: Minulle on annettu kaikki valta....
Johannes todisti tämän vastaisesti: Koko maailma on Pahan vallassa.
Uuteen Jerusalemiin pääsemisen ehdot ovat tarkat.
Myös Karitsan 144000 seuraajan joukkoon pääsee vain ne jotka kelpuutetaan iankaikkisiin asioihin ja iankaikkisuuteen.
Jeesus teki Sovinnon ristillä pahojen kanssa ja näistä tuli maailman valtiaita toki pukeutuneena lammasten tai valon asuun. Nämä pahat vie taivaaseen pahoja mutta Ilmestys sanookin Ei taivaassa, maan päällä tai maan alla löydy yhtäkään arvollista.....
Mihin voi luottaa? Tämä maailma on annettu pahojen valtakunnaksi. Eikä kehenkään ole luottamista. Vain itseensä.sillä pärjää elämässä , kun ei luota kehenkään 100%
- Anonyymi
Syöpää saa kun uskoo satuja sanoi räsäkä päitsi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010