Kekkonen petturi ?

Suomen media ja päättäjät ovat veikanneet , että Trump joutuu eroamaan virastaan Venäjä kytkösten takia . Kukaan ei ole vielä kertonut miten Venäjä on vaikuttanut vaalien lopputulokseen , mutta siitä huolimatta vaaditaan Trumpin eroa . Myös Suomessa manipuloidaan ihmisiä Trumpin petturuuteen . Kekkonen tilasi Neuvostoliitosta nootin , varmistaakseen valintansa presidentiksi . Eli Neuvostoliitto vaikutti suoraan ja todistetusti Suomen presidentin vaaleihin.Kekkonen oli pääarkkitehti . Nyt nämä Suomettuneet "väyryset ym." syyttävät Trumpia petturuudesta vaaleissa . Eiköhän Suomalaisten pitäisi historian valossa pitää TURPANSA KIINNI ! Suomi on suomettunut , ja todella ryssittynyt vielä tänäkin päivänä !

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justniii

Pitää täysin paikkaansa . Tuollaisten tekojen ja ryssän keimailuista olisi kuulunut valtakunnan oikeuteen maanpetturuudesta.

• isompi.aattelia

Tiettävästi vain Tavja Halonen on vaatinut Neuvostooliittoon liittymistä.

• Sinun kannattaisi esittää toivomuksesi Väyryselle sekä Trumpia syyttäneille medioille ja päättäjille sähköpostitse suoraan.

• Asiahan on hyvin yksinkertainen. Trumpin ajama protektionistinen ja nationalistinen politiikka sataa suoraan Putinin laariin heikentäessään lännen yhtenäisyyttä.

• aattelia

Samaa protektionismia EU harrastaa. Kiinaa vastaan loutiin terästullit ja Saksalaisia aurinkokennoja tuettiin lisätulleilla Kiinalaisille kennoille .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe