Kerron omasta kokemuksestani XXL:stä ja heidän myymistään Trelock-polkupyörälukoista. Vajaa kaksi vuotta sitten ostin numerokoodilla toimivan Trelock-lukon, joka lakkasi toimimasta n. 1-2 kk käytön jälkeen. Vein XXL:ään, ja he antoivat ymmärtää, että tässä avaimettomassa mallissa on enemänkin vastaavaa vikaa, ja kannattaa vaihtaa avaimelliseen malliin. Näin teinkin ja meni toki takuuseen. Jo silloin jäi ihmetyttämään, että miksi myyvät lukkoa, jonka itse kokevat olevan heikkolaatuinen.
Avaimellinen malli toimi vajaat kaksi vuotta, kunnes nyt yhtenä aamuna avain ei enää käynytkään lukkoon, eli lukko ei avaimella auennut. Katkaisin lukon rautasahalla ja vein XXL:ään. Myyjä otti lukon ja kuulemma laittoi lukkopesään jotain öljyä, minkä jälkeen lukko rupesi toimimaan. Tästä syystä myyjä kieltäytyi korvaamasta/vaihtamasta tuotetta uuteen.
Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä, XXL:än näkökulma siis on, että lukkoja tulee öljytä, muuten vika on käyttäjässä. Itselläni ei tämä käynyt mielessä. Kaikken pahinta olisi ollut, jos jompi kumpi näistä Trelockin lukoista olisi hajonnut kesken lenkin jossain syrjäseudulla. Sinne olisin jäänyt. Minulle Trelockin lukkojen toimintavarmuus ei todellakaan riitä kokemusteni perusteella enkä enää koskaan aio koskea heidän tuotteisiinsa. Myös XXL:stä jäi huono maku, kun eivät jälkimmäistä lukkoa suostuneet enää korvaamaan.
XXL:n Trelock
M_K_K
1
1445
Vastaukset
- Lukkoöljy
Esimerkki nykyajan uus avuttomuudesta, kyllä niitä nykylukkojakin pitää huoltaa n. 1 vuoden välein, niin toimivat varsinkin jos säilöö ulkona pyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222968Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112047Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom721846Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211704Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141262Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233