Kerron omasta kokemuksestani XXL:stä ja heidän myymistään Trelock-polkupyörälukoista. Vajaa kaksi vuotta sitten ostin numerokoodilla toimivan Trelock-lukon, joka lakkasi toimimasta n. 1-2 kk käytön jälkeen. Vein XXL:ään, ja he antoivat ymmärtää, että tässä avaimettomassa mallissa on enemänkin vastaavaa vikaa, ja kannattaa vaihtaa avaimelliseen malliin. Näin teinkin ja meni toki takuuseen. Jo silloin jäi ihmetyttämään, että miksi myyvät lukkoa, jonka itse kokevat olevan heikkolaatuinen.
Avaimellinen malli toimi vajaat kaksi vuotta, kunnes nyt yhtenä aamuna avain ei enää käynytkään lukkoon, eli lukko ei avaimella auennut. Katkaisin lukon rautasahalla ja vein XXL:ään. Myyjä otti lukon ja kuulemma laittoi lukkopesään jotain öljyä, minkä jälkeen lukko rupesi toimimaan. Tästä syystä myyjä kieltäytyi korvaamasta/vaihtamasta tuotetta uuteen.
Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä, XXL:än näkökulma siis on, että lukkoja tulee öljytä, muuten vika on käyttäjässä. Itselläni ei tämä käynyt mielessä. Kaikken pahinta olisi ollut, jos jompi kumpi näistä Trelockin lukoista olisi hajonnut kesken lenkin jossain syrjäseudulla. Sinne olisin jäänyt. Minulle Trelockin lukkojen toimintavarmuus ei todellakaan riitä kokemusteni perusteella enkä enää koskaan aio koskea heidän tuotteisiinsa. Myös XXL:stä jäi huono maku, kun eivät jälkimmäistä lukkoa suostuneet enää korvaamaan.
XXL:n Trelock
M_K_K
1
1137
Vastaukset
- Lukkoöljy
Esimerkki nykyajan uus avuttomuudesta, kyllä niitä nykylukkojakin pitää huoltaa n. 1 vuoden välein, niin toimivat varsinkin jos säilöö ulkona pyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898