ei ainakaan mulla toimi, ei näe haminan vilkasta torielämää :)
Mikäs nyt kun torikamera
10
839
Vastaukset
- Heka22
Kävin 21.7 perjantain iltatorilla, menin varmuudenvuoksi vasta klo 15 sinne jotta hätäisemmät olisi joutaneet häipyä, mutta sieltä oli häipyneet kaikki myyjät (en tiedä oliko niitä ollutkaan), no elävä musiikki oli, mutta ei ihmisiä ollut. Tuolta läksi Klamilan iltatorille, siellä oli paljon ihmisiä verrattuna Haminaan.
Kyllä ne Haminan iltatori mainokset ovat enemminkin petosta, kannattaisi kerätä pois.- Polttimo
No, nyt ollaan juuri Haminalle oleellisessa tilassa: Pimitetään kaikki!!!
- kjkdssrtweruyiu
Sääkin vaan täällä torikameraa itkenyt vaikka valkonen rotu tuho on meneillään täyttä häkää.
Todisteet näkyy ympärillämme kun huomaa että eurooppaan lahdataan väkeä pilvin pimein jne.
Äskettäin joku kaveri ajoi 6 ihmisen päälle Suomessa ja taas ollu valtamediassa väitetysti vaan joku mielenterveysongelmainen. Epäilen että oli muslumaani tämäkin otus. Hesa on täynnä niitä. - jahvaan
Miksei toimisi ?
http://torikamera.haminetti.net/user/toricam.html- vll
sitä vois hiukan kääntää oikealle ,kuusenlatvojen sijasta näkys kaikki torikauppiaat
- o.tannenbaum
vll kirjoitti:
sitä vois hiukan kääntää oikealle ,kuusenlatvojen sijasta näkys kaikki torikauppiaat
Kuusenlatvojen ? Specsaverille hus...
- Sixsexsix
Kävin just kamerakuvaa katsomassa ja kyllähän tuossa hopeakuusen(oletan) latva käpyineen vaan möllöttää, joten O. Tannenbaum voi mennä itse Specsaversille, tai ehkäpä joku biologian- tai kasvitieteen kurssi voisi olla parempi vaihtoehto!
- o.tannenbaum
Sixsexsix kirjoitti:
Kävin just kamerakuvaa katsomassa ja kyllähän tuossa hopeakuusen(oletan) latva käpyineen vaan möllöttää, joten O. Tannenbaum voi mennä itse Specsaversille, tai ehkäpä joku biologian- tai kasvitieteen kurssi voisi olla parempi vaihtoehto!
Mitenkäs niitä latvoja useampiako ? Ja oikealle käännettäessä ei ole kuin parkkipaikkaa näkyvillä. Mene saivartemaan kuuseesi. " sitä vois hiukan kääntää oikealle ,kuusenlatvojen sijasta näkys kaikki torikauppiaat "
- o.tannenbaum
Sixsexsix kirjoitti:
Yksikkö ja monikko ovat eri asioita , joten Sixsexsix voi senkin puolesta mennä verestämään äidinkielentuntemustaan ja samalla Specsaverille . Että näkisi monet yhtenä. Kuusenlatvan yhden tuon siis. Oleta mitä haluat.
- pihi.6sex6
Sixsexsix kirjoitti:
Todellakin . Kuusia on vain yksi ja latvoja yksi. Mitä Sixsexsix oikein tahtoo sanoa öyhötyksellään? Ettei tahdo näöntarkistukseen uusia silmälasejaan varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691