Skoda ei yleisimpiä autoja Suomessa :D

Svinhufvud

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OleVahvaUskossasi

      Niin, jos Skoda-kriittiset saavat kiellettyä Suomessa heti Skodan myynnin, on heillä "jotain toivoa sentään".

      Skoda-kriitikko tuijottaa vain pää pensaassa Trafin "avointa dataa" Tojotan ja Volvon määristä, ellei IS uutisoi, mutta ei uskalla myöntää Skodan vääjäämätöntä voittokulkua, vuosi vuodelta osuutta kasvattaen.

      • öljyäkin.vievät

        Skootalla ei ole mitään voittokulkua, skoota ja sen omistajat ovat pelkkiä häviäjiä. Taloudellisesti, mukavuudessa, arvostuksessa ja imagossa.

        Skoota on aina VAIN skoda, ei mitään enempää, häpeällinen halpuutettu itälintta jota ei kukaan arvosta, vaan nauravat sille.


      • Päähoitaja
        öljyäkin.vievät kirjoitti:

        Skootalla ei ole mitään voittokulkua, skoota ja sen omistajat ovat pelkkiä häviäjiä. Taloudellisesti, mukavuudessa, arvostuksessa ja imagossa.

        Skoota on aina VAIN skoda, ei mitään enempää, häpeällinen halpuutettu itälintta jota ei kukaan arvosta, vaan nauravat sille.

        Mikähän on diagnoosi sellaiselle mielenvikaiselle, joka ei halua myöntää tosiasioita vaan inttää omia pimeitä näkemyksiään?


      • InternetinLieveilmiö
        Päähoitaja kirjoitti:

        Mikähän on diagnoosi sellaiselle mielenvikaiselle, joka ei halua myöntää tosiasioita vaan inttää omia pimeitä näkemyksiään?

        Diagnoosi: netti-trolli. Ei väitä, eikä tarkoita mitään, kaikki rölöä, evvvvk. Haluaa reaktion, mutta ei reagoi mihinkään todelliseen itse.


      • Aito.itäauto.skoda
        öljyäkin.vievät kirjoitti:

        Skootalla ei ole mitään voittokulkua, skoota ja sen omistajat ovat pelkkiä häviäjiä. Taloudellisesti, mukavuudessa, arvostuksessa ja imagossa.

        Skoota on aina VAIN skoda, ei mitään enempää, häpeällinen halpuutettu itälintta jota ei kukaan arvosta, vaan nauravat sille.

        Skeidaa ei tosiaan kukaan arvosta. Naurunaihe, ja sen kyykyttäminen on nimetty Suomen kansallishuviksi. Ja itse hikikippana on nimetty Politrukin Hymyksi. Onhan se volgan, mossen ja muiden itäautojen sukua ja heimoa.


    • HOLISTI74.91

      heh :D niin aatelkaapa, suomessa on lähes tuplasti enemmän Toyotia tieliikenteessä kuin volokkarin rotteloita vaikka molempia myydään suht saman verran :D ei taida volokkarin rottelot oikein kestää ajamista :D taitaa volokkarit ruostua parissa vuodessa korjauskelvottomiksi :D NOOOOLOOOO :D

      • ÄläEnääAattele

        Että tuplasti. Joo, kovasti niitä Volkkareita on myyty, kun parissa vuodessa ruostuvat poistoon ja silti lähes 300 000 yksilöä.


    • KeyNääs

      Talous nousee, inferioristen hyödykkeiden kysyntä laskee. Menee aivan taloustieteen teorioiden mukaisesti

      • AllerKiittää

        Mutta inferioristen ajatusten esittäminen jatkuu ja kasvaa exponentiaalisesti. Menee aivan palstan ylläpidon toiveen mukaisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe