Odotatko mies

Sunomasiolisin

Vielä minua?odotatko että ottaisin yhteyttä vai toivotko ettet enää koskaan kuulisi minusta?
Minä elättelen toivoa siitä, että näkisin sinut vielä joskus.tunnistaisitkohan minut?♡♡

42

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1749

Mielelläni kuulisin. Riippuen nimestäsi?

• riippuuko.nimestä

Sinä Sebu, minä Tiitinen.

• RankaisijaRane

Vitut, en edes tiedä kuka siellä kirjottaa.

• Blaahet

Ei sano valitettavasti sebut ja tiitiset mitään

• sivusta_kysyn

No kukaS?

• Enoikein

tiedä. Tavallaan sitä on jo mennyt eteenpäin mutta koska täällä tulee vielä luettua näitä niin tulee näitä viestejä vastaan....en ainakaan jaksa yhtään mitään arvailua ja palstaa joten siinä mielessä tämäkään viesti ei mitenkään eroa massasta vaan on juuri sitä samaa arvailu tasoa.

• Enoleapmutta

Entä jos hän ottaisi yhteyttä irl? Haluaisitko mitään hänen kanssaan enää?

• Enoikein
        Enoleapmutta kirjoitti:

Oon liian väsynyt miettimään tai kieltämään mitään.

• Enoleapmutta
        Enoikein kirjoitti:

Oon liian väsynyt miettimään tai kieltämään mitään.

Voisitko laittaa jotain tunnistetta?

• köröhöm
        Enoleapmutta kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin vielä yrittää. 😞

• Enoikein
        Enoleapmutta kirjoitti:

Voisitko laittaa jotain tunnistetta?

En jaksa laittaa enää tunnisteita. Ennenkään mitään hyödyttänyt sitä paitsi jos on yhteyttä oikeesti ottamassa niin sillon sen tekee ilman tunnisteita ja muutenkin tietää.

• Enoleapmutta
        Enoikein kirjoitti:

En jaksa laittaa enää tunnisteita. Ennenkään mitään hyödyttänyt sitä paitsi jos on yhteyttä oikeesti ottamassa niin sillon sen tekee ilman tunnisteita ja muutenkin tietää.

No ihan siksi kun haluaisin tietää jos olisi mulle tuollainen viesti ettei enää halua mitään

• Enoleap
        köröhöm kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin vielä yrittää. 😞

Niin minäkin 😕 Ja uskon että voisi toimiakkin

• Enoikein
        Enoleapmutta kirjoitti:

No ihan siksi kun haluaisin tietää jos olisi mulle tuollainen viesti ettei enää halua mitään

Oon sanonut ennenkin tänne että yhteyttä saa ottaa jos se kerran mahdollista on ja mikäli motiivisi soitolle ovat muut kuin röyhkeät haukkamaiset. Mua ei tungeta mihinkään helvetin muottiin ja mikä oletusarvo joku palsta ylipäätään on.......Ja mä en lähtökohtaisesti odota mitään soittoja tuntemattomilta sulta tai keltään että turha on sen taakse mennä. En ennen enkä nytkään. Oon täällä vaan pakon sanelemana koska en oo sitä tyyppiä joka olevinaan lukee ajatuksia ja poimitaan jostain.

• Ihmisiäpalstalla

Miksei ottais yhteyttä niin selviäis. Tuskin siinä mitää häviää

• Olemiesjasoita

Olen ottanut siihen mieheen yhteyttä, nyt pallo on hänellä. Kuuluu tai ei kuulu...

• Odotanniinpaljon

Häneltä viestiä. Melkein järki lähtee päästä kun mietin häntä tai on jo osittain lähtenytkin.

• Maroni

Hienoa. Äsken otit? Rohkea ja fiksu veto

• Vieltavataan

Oon ootellut sinun ottavan yhteyksiä.

• Hänonvarattu

Siksi en ole antanut kuulua itsestäni.

• deerfgthyju

Vaikea sanoa kun hän nyt sitten ilmeisesti olikin mennyt naimisiin. En oikeastaan odottele mitään enkä myöskään suunnittele koska näköjään täällä on olemassa ihmisiä jotka esittävät olevansa oikeutettuja puuttumaan muiden elämään ohjaamaan ja opastamaan. Elämällä ei ole mitään merkitystä jos sitä ei saa elää niinkuin itse haluaa yhtä hyvin sitä voisi olla kuollut.

• Samaamieltä_

Tuon elämisen suhteen.minäkin haluan elää sellaista elämää mitä haluan.toki tähän vierelle mahtuisi joku muukin kulkemaan.

• Missähänolet

Odotan vaikka maailman tappiin jos tarvii, laitappa vaan viestii:)
      Ja toisaalta olis sika magee nähdä minkä näköinen olet nykyään?

• Ihanaakiitos

Hänkin on varmaa sika magee mies..♡♡

• Niisillee

Ois aika inhottava ajatus jos olis menny naimisiin olosuhteiden pakosta ja miettis silti sua kaiken aikaa

• pian.me.nähdään

Odotan tietyn naisen aloitetta asiassa. Asiani olen jo kahdessa lapussa jättänyt. Toivoit etten niitä enää lähettäisi. Siks olen odottavalla kannalla.
      Ei mies mielellää uusia " raipan sivalluksia" toivo.
      Nyt on kova työputki päällä. Työpäivän jälkeenolen aivan puhki. Tätä ainakin elokuun ensimmäiselle neljännekselle.mies.olen

• Vaikkaväkisin

Ei näistä ota selvää kukaan, kuka nainen on mennyt naimisiin jne. Mutta ainakin viestiketjun aloittalle sanoisin että ota yhteyttä, jos siis olet nainen. Mä ainakin ajattelen erästä niin että itseltänikin lähtee järki päästä

• Haittaako_

Olen m nainen.

• Vääränainen

No haittaa se 😂

• Teemmeniin

Kerro kuka olet vaikka paikkakunta ja etu nimi niin otan itse yhteyttä

• nytkaikkitietää

No, jospa mä alan vaikka J:llä vähän niinku I eli Ikävä.

• Aloittajan

Paikkakunta alkaa t kirjaimella.

• Olespa
        Aloittajan kirjoitti:

Paikkakunta alkaa t kirjaimella.

Onko tampere? Harmi et ei j kirjain natsaa

• Sitmenis
        Olespa kirjoitti:

Onko tampere? Harmi et ei j kirjain natsaa

Tre ja e.

• Hetiarvasin

Niin kyllä. Tää on selvä

• nextlifeit

Odotan sua (tai Häntä) yhtälailla kuin lottovoittoa. Pieni toive, mutta lähes mahdoton toteutuakseen.

• odottvallakannalla

Salainen toiveeni taitaa olla että viestin sulta saisin.

• Koskatätä

Nykyä en tiedä oletko vapaa vai varattu en rohkene ottamaan yhteyttä.en myöskään tiedä,mitä tunnet minua kohtaan.niin vähän vaikea tilanne.

• unelmoinhetken

Ja kuvittelen että tämä olisi hänen kirjoittama.. en kuitenkaan kehtaa viestiä laittaa. Luulen että hän olisi paikalla jos haluaisi jutella..

• odottvallakannalla
        unelmoinhetken kirjoitti:

Ja kuvittelen että tämä olisi hänen kirjoittama.. en kuitenkaan kehtaa viestiä laittaa. Luulen että hän olisi paikalla jos haluaisi jutella..

Ja paikka olisi entinen. Ja hän vain yksin tietää sen. Hän vapaana vain vaeltaa. Ja yksin odottaa sitä ihanaa.

• Hetimiten

Laita nyt saman tien, syteen tai saven

• HyiHitto44

En odota jos olet läskirenkailla varustettu pontso.....ja hielle haiseva ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      176
      6891
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      231
      4029
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      67
      3341
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      77
      2757
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      7
      2176
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2065
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      2
      1862
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1531
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      43
      1425
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      46
      1368
    Aihe