Vielä minua?odotatko että ottaisin yhteyttä vai toivotko ettet enää koskaan kuulisi minusta?
Minä elättelen toivoa siitä, että näkisin sinut vielä joskus.tunnistaisitkohan minut?♡♡
Odotatko mies
42
1640
Vastaukset
- 1749
Mielelläni kuulisin. Riippuen nimestäsi?
- riippuuko.nimestä
Sinä Sebu, minä Tiitinen.
- RankaisijaRane
Vitut, en edes tiedä kuka siellä kirjottaa.
- Blaahet
Ei sano valitettavasti sebut ja tiitiset mitään
- sivusta_kysyn
No kukaS?
- Enoikein
tiedä. Tavallaan sitä on jo mennyt eteenpäin mutta koska täällä tulee vielä luettua näitä niin tulee näitä viestejä vastaan....en ainakaan jaksa yhtään mitään arvailua ja palstaa joten siinä mielessä tämäkään viesti ei mitenkään eroa massasta vaan on juuri sitä samaa arvailu tasoa.
- Enoleapmutta
Entä jos hän ottaisi yhteyttä irl? Haluaisitko mitään hänen kanssaan enää?
- Enoikein
Enoleapmutta kirjoitti:
Oon liian väsynyt miettimään tai kieltämään mitään.
- Enoleapmutta
Enoikein kirjoitti:
Oon liian väsynyt miettimään tai kieltämään mitään.
Voisitko laittaa jotain tunnistetta?
- köröhöm
Enoleapmutta kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin vielä yrittää. 😞
- Enoikein
Enoleapmutta kirjoitti:
Voisitko laittaa jotain tunnistetta?
En jaksa laittaa enää tunnisteita. Ennenkään mitään hyödyttänyt sitä paitsi jos on yhteyttä oikeesti ottamassa niin sillon sen tekee ilman tunnisteita ja muutenkin tietää.
- Enoleapmutta
Enoikein kirjoitti:
En jaksa laittaa enää tunnisteita. Ennenkään mitään hyödyttänyt sitä paitsi jos on yhteyttä oikeesti ottamassa niin sillon sen tekee ilman tunnisteita ja muutenkin tietää.
No ihan siksi kun haluaisin tietää jos olisi mulle tuollainen viesti ettei enää halua mitään
- Enoleap
köröhöm kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin vielä yrittää. 😞
Niin minäkin 😕 Ja uskon että voisi toimiakkin
- Enoikein
Enoleapmutta kirjoitti:
No ihan siksi kun haluaisin tietää jos olisi mulle tuollainen viesti ettei enää halua mitään
Oon sanonut ennenkin tänne että yhteyttä saa ottaa jos se kerran mahdollista on ja mikäli motiivisi soitolle ovat muut kuin röyhkeät haukkamaiset. Mua ei tungeta mihinkään helvetin muottiin ja mikä oletusarvo joku palsta ylipäätään on.......Ja mä en lähtökohtaisesti odota mitään soittoja tuntemattomilta sulta tai keltään että turha on sen taakse mennä. En ennen enkä nytkään. Oon täällä vaan pakon sanelemana koska en oo sitä tyyppiä joka olevinaan lukee ajatuksia ja poimitaan jostain.
- Ihmisiäpalstalla
Miksei ottais yhteyttä niin selviäis. Tuskin siinä mitää häviää
- Olemiesjasoita
Olen ottanut siihen mieheen yhteyttä, nyt pallo on hänellä. Kuuluu tai ei kuulu...
- Odotanniinpaljon
Häneltä viestiä. Melkein järki lähtee päästä kun mietin häntä tai on jo osittain lähtenytkin.
- Maroni
Hienoa. Äsken otit? Rohkea ja fiksu veto
- Vieltavataan
Oon ootellut sinun ottavan yhteyksiä.
- Hänonvarattu
Siksi en ole antanut kuulua itsestäni.
- deerfgthyju
Vaikea sanoa kun hän nyt sitten ilmeisesti olikin mennyt naimisiin. En oikeastaan odottele mitään enkä myöskään suunnittele koska näköjään täällä on olemassa ihmisiä jotka esittävät olevansa oikeutettuja puuttumaan muiden elämään ohjaamaan ja opastamaan. Elämällä ei ole mitään merkitystä jos sitä ei saa elää niinkuin itse haluaa yhtä hyvin sitä voisi olla kuollut.
- Samaamieltä_
Tuon elämisen suhteen.minäkin haluan elää sellaista elämää mitä haluan.toki tähän vierelle mahtuisi joku muukin kulkemaan.
- Missähänolet
Odotan vaikka maailman tappiin jos tarvii, laitappa vaan viestii:)
Ja toisaalta olis sika magee nähdä minkä näköinen olet nykyään?- Ihanaakiitos
Hänkin on varmaa sika magee mies..♡♡
- Niisillee
Ois aika inhottava ajatus jos olis menny naimisiin olosuhteiden pakosta ja miettis silti sua kaiken aikaa
- pian.me.nähdään
Odotan tietyn naisen aloitetta asiassa. Asiani olen jo kahdessa lapussa jättänyt. Toivoit etten niitä enää lähettäisi. Siks olen odottavalla kannalla.
Ei mies mielellää uusia " raipan sivalluksia" toivo.
Nyt on kova työputki päällä. Työpäivän jälkeenolen aivan puhki. Tätä ainakin elokuun ensimmäiselle neljännekselle.mies.olen - Vaikkaväkisin
Ei näistä ota selvää kukaan, kuka nainen on mennyt naimisiin jne. Mutta ainakin viestiketjun aloittalle sanoisin että ota yhteyttä, jos siis olet nainen. Mä ainakin ajattelen erästä niin että itseltänikin lähtee järki päästä
- Haittaako_
Olen m nainen.
- Vääränainen
No haittaa se 😂
- Teemmeniin
Kerro kuka olet vaikka paikkakunta ja etu nimi niin otan itse yhteyttä
- nytkaikkitietää
No, jospa mä alan vaikka J:llä vähän niinku I eli Ikävä.
- Aloittajan
Paikkakunta alkaa t kirjaimella.
- Olespa
Aloittajan kirjoitti:
Paikkakunta alkaa t kirjaimella.
Onko tampere? Harmi et ei j kirjain natsaa
- Sitmenis
Olespa kirjoitti:
Onko tampere? Harmi et ei j kirjain natsaa
Tre ja e.
- Hetiarvasin
Niin kyllä. Tää on selvä
- nextlifeit
Odotan sua (tai Häntä) yhtälailla kuin lottovoittoa. Pieni toive, mutta lähes mahdoton toteutuakseen.
- odottvallakannalla
Salainen toiveeni taitaa olla että viestin sulta saisin.
- Koskatätä
Nykyä en tiedä oletko vapaa vai varattu en rohkene ottamaan yhteyttä.en myöskään tiedä,mitä tunnet minua kohtaan.niin vähän vaikea tilanne.
- unelmoinhetken
Ja kuvittelen että tämä olisi hänen kirjoittama.. en kuitenkaan kehtaa viestiä laittaa. Luulen että hän olisi paikalla jos haluaisi jutella..
- odottvallakannalla
unelmoinhetken kirjoitti:
Ja kuvittelen että tämä olisi hänen kirjoittama.. en kuitenkaan kehtaa viestiä laittaa. Luulen että hän olisi paikalla jos haluaisi jutella..
Ja paikka olisi entinen. Ja hän vain yksin tietää sen. Hän vapaana vain vaeltaa. Ja yksin odottaa sitä ihanaa.
- Hetimiten
Laita nyt saman tien, syteen tai saven
- HyiHitto44
En odota jos olet läskirenkailla varustettu pontso.....ja hielle haiseva ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1766891Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2314029Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673341Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772757Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi72176Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42065100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es21862Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351531Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431425Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461368