Naiselle paras asento orgasmiin yhdynnässä?

miekkonen73

Moi kaikki orgasmeja yhdynnässä saavat naiset. Tässä kysymys, jonka vastauksista voi olla apua niin kanssasisarille, kuin meille miehillekin.. Mitkä asennot on parhaita orgasmin saavuttamisen kannalta ja miten liikut/käytät lantiopohjanlihaksiasi (tai oletko vaan ihan rentona) yhdynnän aikana jotta orgasmi tulisi? Käytätkö omia sormia apuna vai onnistuuko ilmankin?

18

5120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikennähnyt

      Takaapäin peppu ylhäällä ja kasvot sänkyä vasten paras, aivan uskomaton asento. Ensin rentona sitten pikkuhiljaa jännittäen ja hengitystä pidättäen toimii mulla. Toinen asento lähestyssaarnaajassa mies käsivarsien varassa pystyssä. Ratsastaen niin, että pää on kumarassa miehen kasvojen vieressä. Minä kyljellään ja mies polvillaan pitäen toisesta jalastani kiinni, aivan mahtava asento. Vähän eri jutut toimii eri kumppanin kanssa, peniksestä riippuen.

      • miekkonen73

        Kiitos vastauksestasi, tuo rentous, jännitys ja hengitys oli kyllä hyvä vinkki.. vielä tarkentaa hieman ratsastusta, että miten liikut sen aikana ja hoidatko liikkeen itse loppuun saakka vai nousetko esim ylemmäs, jolloin mies hoitaisi panemisen alta? Tarvitseeko jossain asennoissa jomman kumman auttaa käsin jotta saat vai onko se vain tuo kalun liike pillussa joka vie sut perille? Entä panetko vastaan muissa kuin ratsastaessa? Nämä siis nimenomaan omaa orgasmiasi ajatellen.


    • Kaikennähnyt

      Ratsastaessa ihan normaalisti ylös ja alas kullin vartta, yleensä loppua kohden mies tulee mukaan ja nopeuttaa tahtia kun yksikseen se on hieman haastavaa. Yleensä siinä vaiheessa meinaan jo rojahtaa miehen päälle kun tuntuu niin hyvältä. Kyllä yhdyntä on se juttu ja se riittää, takaapäin tykkään kun mies silloin tällöin hieman painelee peräaukon kohdalta samalla. Taitava mies mulla ja seksi pelaa, se kai se tekee paljon. Aina olen itsekin mukana ja en "vaan makaa". Lisäksi harrastan paljon itsetyydytystä joka on varmaan helpottanut orgasmin saantia yhdynnässä, gpistekiihotin on hyvä laite. Klitorisorgasmit minulla vaikeampi saavuttaa miehen kanssa, tykkään itse käsillä hieroa itseäni yhdynnän aikana jos "tuplaorgasmit" haluan, mutta siihen menee kauan ja harvoin päästään sinne asti. Mutta en valita... ;)

      • miekkonen73

        Kaikenkokenut, kuulostat olevan todella sinut seksuaalisuutesi kanssa, olisi ihanaa kohdata kaltaisesi rakastelupuuhien merkeissä 😊 Millaisia ajatuksia sinulla on seksinne aikana vai annatko vain tilanteen viedä nautiskellen?

        Eräs sai päällä ratsastaessaan ilman, että tein alla mitään, hänellä oli kalun nyhtö tekniikkanaan. Lantionliike oli: Peppua taakse alaspäin tullessa, klitta häpyäni vasten ala-asennossa, etukautta ylös. Oli kyllä kalulle aikamoista kyytiä ja välillä jopa pelottavaa riuhtomista.. Mutta hän sai sarjana orkkuja näin tehdessään ja oli kyllä sen arvoista. Liikunnallinen nainen muutenkin ja ehdittiin kokeilla eksoottisempiakin asentoja samana yönä, harmi kun oli vaan yhden yön säätö..

        Muita näkökulmia naisilta, miten juuri sinulla toimii? Myös miehet, millainen yhdyntäasento on johtanut naisesi orgasmiin ja onko tarvinnut aputouhua koiralleen saadakseen?


      • miekkonen73

        Koiralleen oli siis klitalleen, eläköön ennakoiva tekstinsyöttö..


    • npksvm71

      Varmaan liittyy jotenkin alapään anatomiaan, mutten ole ikinä saanut orgasmia takaapäin-asennossa. Lähetyssaarnaajassa saan, jos mies tulee lähelle ja myös klitta saa samalla kosketusta miehen häpyluusta. Sellaiset asennot eivät minulla toimi, jossa mies on irti minusta, esim. nainen selällään pöydällä ja mies seisten vieressä tai lähäri niin, että naisen jalat on nostettu ylös oman pään viereen.

      Sen sijaan miehen sylissä sohvalla istuen kasvot vastakkain toimii täydellisesti. Miehen lantio on juuri oikeassa kulmassa ja saan juntata itseäni kalua vasten. Ja samalla voi suudella intohimoisesti.

      Loistavasti toimii myös ratsastus (molempiin suuntiin), kun liike on vaakatason suuntaista. Suosikkini on, kun pidän kasvoja miehen kasvojen lähellä ja mies kallistaa aavistuksen verran lantiotaan minua vasten, jolloin koko hävyn alue saa stimulaatiota. Mies voi vielä auttaa ottamalla pakaroista kiinni ja antamalla 'tahtia' käsillään, mutta en halua miehen paukuttavan lantiollaan vastaan. Lantiota saa painaa häpyäni vasten, kun lypsän miestä. Omat liikkeeni ovat intensiivisiä ja vastaavat juuri tuota kuvausta, jota miekkosen liikunnallisella naisella oli ollut. Tanssijana tiedostan hyvin sisäisen korsettini ja lantionpohjalihakseni ja pystyn hyödyntämään liikkuvuuttani orgasmin saavuttamisessa. Tästä 'lattarilantiosta' ei ole apua kuitenkaan niissä irtonaisemmissa asennoissa, joissa mies määrää tahdin.

      • miekkonen73

        Npksvm71, olisi todella mielenkiintoista olla sun "juntattavana" ja muutenkin kaltaisesi liikkuvainen ja aktiivinen tanssija olisi ilo rakastellessa. Todella kiva lukea naisnäkökulmaa nimenomaan nautintojen kannalta.. Ainoa vaan, että tällaista lukiessa alkaa tehdä mieli ihan liikaa löytää sun tyyppinen petikaveri.. Kuumottavaa suorastaan..


      • miekkonen73

        Sellainen tuli vielä mieleeni, että kun sanot ettei takaapäin asennot toimi sun kohdalla ajatellen orgasmiasi, vinkki joka saattaisi tähän auttaa..

        Eli tätä vois olla helpoin testata lusikka-asennossa, joka itse asiassa on liki takaapäin asento, mutta siinähän ollaan vaan kyljellään. Eli tässä asennossanainen edessä, kyljellään, mies takana. Nainen pyllistää kunnolla ja mies valuttaa itseään alemmas, niin että kalun varsi /kassit osuu naidessa klitalle. Varsi hinkkaa itse asiassa tällöin koko häpyvakoa, kalun pään liikkuessa lähellä peräsuoltasi (pillussa siis kuitenkin).. Nykyinen kumppani tykkää tästä kovin paljon ja on juurikin kuvaamillasi intensiivisillä liikkeillä mukana touhussa..

        Vastaava sitten takaapäin pystyssä asentona, naisen pitäisi olla varmaankin korkeammalla kuin mies, jotta kalun asento menisi samaan tyyliin, ja ehkä pitäisi olla ylävartalo mahdollisimman alhalle kumartuneena? Hieman samaan tyyliin, kuin Kaikennähnyt eka vastauksessaan kuvaa? Testaapa Npksvm71 tätä toimisiko sinunkin kohdalla?


      • Kainennähnyt

        Nainen joka kirjoitit olen ehkä samaa mieltä että anatomiasta kiinni, kun minulla ei toimi yhtään nuo sinun kuvailemat asennot! Aika hauskaa :D


      • miekkonen73

        Nyt kun vielä kuvaisitte anatomiastanne sen oleellisen eron.. Vaikka sit mittoina.. Klitoriksen näkyvän osan etäisyys emättimen aukosta, peppuaukon etäisyys emätinaukosta, navan etäisyys emätinaukosta, pituus ja paino.. Mitä vielä vois olla fyysistä eroa? Vai onko kyse kuitenkin enemmän tottumuksista ja omista kiihotuksen kohteista?


      • Nounouklittalelulle

        Suuri osa tarvitsee kiihotusta klitalle, eli juuri em. lähetyssaarnaajat lyhyellä liikkeellä toimii parhaiten. Meillä ei vaimo pidä mistään klitankiihottimista aktissa, joten se ei ole ratkaisu.


    • X_asento

      Kyllä nainnen X-asentoon sidottuna stay-up sukissa on paras asento kaikista. Pallo suussa kruunaa vielä tuon.

      • Sitähäneikysytty

        Ehkä sulle, mutta ei naisen O saamisen kannalta...


    • Anonyymi

      Takaapäin,persereikää runkaten samalla ,toimii useinmiten

    • Anonyymi

      Saan monen miehen kanssa orkku ja, vieras mies vaan on se helpoin ,kun vaan löytää sen asennon.
      Yhdellä vieraalla vakkarilla on aika iso,hän tykkää naida minua takaa päin.
      Olen oppinut hänen kanssaan että pitää olla notkea lantio.
      Kun hän työntää nostan peppun vastaan. Usein se menee niin syvälle että käy kipeää.
      Kun hän vetää pois työnnä selkää ylös ja peppu alas. Usein saan orkun ensin ja nykyään siinä miehen käsien varassa kun hän tyydyttää itseensä minuun.
      Vapisevaan ja tärisee ja saan useasti skruitin ja orkun samaan aikaan kun miehellä tulee pilluun ja syvälle.

    • Anonyymi

      Minä saan ratsastaessa parhaiten orkkuja. Tärisen ja vapisen aivan. Otan vähän vielä etunoja asennon, niin klitoris saa painetta ihanasti. Ja vielä jos mies samalla hieroo sormilla klitorista, niin huuto orkku on taattu. Olen muutenkin kovin seksuaalinen ja tyydytän itseänipäivittäin, niin löytyy orkut kyllä.

    • Anonyymi

      Vatsallaan jalat melko levällään ja mies tulee siihen jalkojen väliin takaapäin. Tyyny voi olla lantion alla, että saa takapuolen ylemmäs kohti miestä. Olen pienikokoinen ja isompien miesten kanssa tämä on hyvä asento. Mies pääsee uppoamaan juurta myöten ja tunnen koko miehen painon voimakkaana. Mies voi samalla pitää tukasta ja huohottaa niskaan. Saan aina.

    • Anonyymi

      Moi,ei seksin aikana tule orkkuja,vaikka olis mikä asento....se on itse tyydytys joka pätee

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe