seurustelisitko pienirintaisen kanssa?

kanymelst

Juu eli mä aina tykänny oikein kunnon mehukkaista ryntäistä enkä pysty alkaan suhteeseen pikkurintaisten naisten kanssa.Mites muilla?

7

302

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomitäsluulet

Jos rakastuisin pienirintaiseen ja hän minuun, niin ei kai siinä oikein muuta vaihtoehtoa olisi. Mieluummin tietysti seurustelisin rakastamani pienirintaisen naisen kanssa kuin hylkäisin hänet ja jäisin sinkkumiehenä toivomaan, että ehkä joskus rakastuisin isorintaiseen naiseen.

• Minmään

Pienet rinnat on hyvät ja seksikkäät.
      Ja naisellekki mukavammat ku liian isot.

• Sellaistaseelämäon

Samaa mieltä. Tässä yli 25v tullu touhuttua ja seurusteltua eri naisten kanssa ni kyllä ne pieni rintaisemmat on aina vieny voiton. Muistan kun ensimmäistä kertaa ihastuin ylä-asteella tyttöön jolla oli pienet rinnat ja sitä haukuttiin laudaksi yms. En siitä välittänyt ja seurusteltiin monta vuotta. Sit oli monia niitä ns. Isorintaisia jotka oikeen tyrkytti niitä rintojaan ja ne ei mua koskaan innostanu. Nykyisellä avokillani pienet nätit rinnat joita se itse tietenkin vihaa mutta minä en. Se riittää kun hän painaa käsillään niitä yhteen niin voin sujauttaa mulkun väliin..

• Takaa-työstäjä
        Sellaistaseelämäon kirjoitti:

Samaa mieltä. Tässä yli 25v tullu touhuttua ja seurusteltua eri naisten kanssa ni kyllä ne pieni rintaisemmat on aina vieny voiton. Muistan kun ensimmäistä kertaa ihastuin ylä-asteella tyttöön jolla oli pienet rinnat ja sitä haukuttiin laudaksi yms. En siitä välittänyt ja seurusteltiin monta vuotta. Sit oli monia niitä ns. Isorintaisia jotka oikeen tyrkytti niitä rintojaan ja ne ei mua koskaan innostanu. Nykyisellä avokillani pienet nätit rinnat joita se itse tietenkin vihaa mutta minä en. Se riittää kun hän painaa käsillään niitä yhteen niin voin sujauttaa mulkun väliin..

Pienitissiset on monesti hyväperseisiä oikein takapilluisia, kun isotissit on läskejä losovittuja.

• ajankanssaeletään

Isot roikkuu vanhempana, joten jos pitkänpäälle harkitsee, kannattaa valita pienet.

• Flavonoid

Kanna Nainen ylpeänä rintojasi. Iloitse,jos olet terve. T: Mies

• Pienet kiinteät, eihän sen sexympiä olekkaan. Nuoret naiset haluaa silareita, kuvittelevat että isot on ainostaan hyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27